Jong stel zoekt kijkers en enkele jonge potente doeners

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
amersfoort2004
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Jong stel zoekt kijkers en enkele jonge potente doeners

Bericht door amersfoort2004 »

Afgelopen vrijdag in de cinema geweest met mijn slanke en zeer mooie 30 jarige vriendin.
Degenen die er waren hebben hopelijk genoten tijdens het kijken naar ons.
Zoals jullie konden zien vertoon ik haar graag naakt en geblinddoekt aan iedereen.
Het geeft ons een kick als er anderen kijken terwijl wij sex hebben. Voorzichtige aanrakingen zijn welkom. Ook heb ik 2 mannen gevraagd of zij mijn heerlijke vriendin lekker wilden neuken. Uiteraard wel safe. Dit hadden er wat ons betreft meer mogen zijn.
Vrijdagavond of zaterdagmiddag hebben wij weer een sessie gepland.
Wij zoeken o.a. jonge (max. 30 jr), schone, potente mannen die hem goed hard kunnen krijgen en die mijn vriendin heerlijk tot een hoogtepunt willen neuken (graag zelf condoom meenemen).
Afgelopen vrijdag heeft zij 9 orgasmes gehad in 2 uur tijd, 2x doordat ze lekker gevingerd werd door een jonge man en 7x doordat ze lekker diep door mij geneukt werd, waarvan 2x in haar kontje.
Stuur even een PB-tje als je dit wat lijkt. Ik kan je dan ook een foto van haar sturen.
Reacties op ons bezoek van vorige week zijn ook welkom natuurlijk.
Hopelijk tot komend weekend.
Kinkyus
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Jong stel zoekt kijkers en enkele jonge potente doeners

Bericht door Kinkyus »

Je bent zelf 42 maar de heren mogen niet ouder zijn dan 30?
Kijk dan maar uit dat ze er niet vandoor gaat met 1 van de jonge blommen :lol: .
amersfoort2004
Contacteer:

Haha een beetje gezonde concurrentie kan geen kwaad :D
En mijn vriendin wil nou eenmaal naast een keiharde 42 jarige penis ook nog een paar jongere voelen :D
Boefje
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Boefje »

Eum .. hoi hoi .. ik ben Boefje .. 24 jaar .. hopelijk .. ben ik groen genoeg ;) hehe

Ik ben geen george cloony , brad pit , arnold , sylvester .. en ook geen ron jermy ..
Maar .. heb wel wat ervaring .. en skill .. maar .. het lijkt me leuk .. om van een aardige prachtige vrouw .. op die leeftijd .. of stell .. mogenlijk .. nog dingen te kunnen leren .. en leuk en gezelig .. ervaring te kunnen opdoen :)

En .. het lijkt me leuk .. om jullie een xtje .. gezelig tegen te komen in de ec arnhem .. kunne we mischien .. ff gezelig kennis maken .. kletsen ..koffee .. peukie .... en wie weet .. wat nog meer ;) hehe

hoop .. dat jullie dat een leuk idee vinden .. en dat ik jullie mogenlijk heb kunnen intreseren .. in mij :)
Ik wens jullie alvast .. een pretig weekend :)
Groeten van Boefje ;) hehe
flyingfranky
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door flyingfranky »

Hoi Leuk stel, eindelijk weer eens een leuk bericht....Nou ik hou mij aanbevolen hoor. Ben weliswaar 31, maar dat mag de pret niet drukken. Wel heb ik een frisse flinke verrassing voor haar :P
jongegast
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door jongegast »

Ben 22 jaar, 1,88, 70 kg en ontzettend geil en in voor triootjes! Wil graag meedoen! Zijn er vrouwen die trio met mij willen doen!?
amersfoort2004
Contacteer:

Heren, dank voor alle PB's. Helaas ook nog veel heren die niet goed naar de datum hebben gekeken en nog reageren na afgelopen weekend. :lol: Afgelopen vrijdagavond wederom in de cinema geweest met mijn prachtige vriendin. En wederom werd het een feestje. Iets minder dan de week ervoor, door de drukte en wat hard pratende mannen tijdens de seks, maar dat is uiteraard niet verboden ;)

Bij binnenkomst even rustig in de bios gezeten, met name om warme handen te krijgen. Daarna wilde mijn vriendin S. zich al gauw naar de kluisjes begeven om zich helemaal uit te kleden op pumps en netkousen na. Vervolgens heer lijk met haar door de cinema gelopen en haar prachtige naakte lichaam aan de aanwezigen laten zien. Na enkele minuten moest S. van mij op het bed in de hetero cinema gaan liggen met haar naakte kutje richting de aanschouwers. Ik (M.) werd daar zelf zo geil van dat ik mijn tong even heerlijk heb gebruikt om haar op te warmen om haar daarna even als verdere opwarmer heerlijk naar een orgasme te neuken.

Even pauze genomen en toen naar het grote bed en de stoel in de hoek. Daar S. meerdere keren lekker diep genomen. Stiekem al om me heen aan het kijken welke mannen er hadden gereageerd op ons forumbericht. Viel een beetje tegen. We een zeer potente man, ietwat te ruim boven de 30, maar wel met een mooie harde grote pik. De aanwezige jonge mannen maakten nog niet echt aanstalten, dus vroeg ik hem of hij S. dan maar even lekker diep wilde nemen. Hij wilde zich wel opofferen :P Dus ik plaats gemaakt en hup daar verdween die grote pik diep in het kletsnatte kutje van mijn inmiddels geblinddoekte vriendin. Lekker hard werd ze genomen, terwijl ze mijn harde pik heerlijk in haar mondje nam.

Na deze sessie vond ik dat er nog maar een tandje bij moest. Dit resulteerde in een jongeman met ietwat kromme maar wel keiharde en grote pik op zijn rug, S. nog steeds geblinddoekt bovenop met haar kontje naar achteren, de grote, wat oudere pik na wat gefriemel lekker diep in het kontje van S. en mijn harde pik in haar mondje. Erg geil dit. Tijdens het typen hiervan is mijn pik al weer hard.

En zo kwam er weer een einde aan een geil avondje cinema.

De mannen waren respectvol. De jongere mannen zelfs ietwat te terughoudend, althans naar onze smaak. Maar al met al weer een ervaring om niet te vergeten.

Wellicht doen we het binnenkort nog eens.

Overigens hebben S. en ik nog steeds de wens dat de rollen eens andersom zijn en dat zij mij een blinddoek voordoet en mij door een paar harde pikken laat nemen terwijl zij kijkt.
Echter op zo'n avond zijn de meeste mannen ineens geen bi meer maar gewoon hetero. Al kan ik ze met S. aanwezig geen ongelijk geven :lol:

Tot zover en bedankt, mede namens S.

M.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: itsmonika en 13 gasten