babettedeslet

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
babettedeslet
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2010 13:24
Geaardheid: bi
Contacteer:

babettedeslet

Bericht door babettedeslet »

Gangbang in cluberotica amersfoort

Gisterenavond hebben wij deze sexbioscoop aangedaan.Babette de Slet en haar meester Rob.We hadden 8 grootgeschapen mannen uitgenodigd van de site sdc om Babette haar kutje goed uit te wonen. Dat belooft altijd een geile avond want de mannen die op deze site staan zijn over het algemeen betrouwbaar en weten wat geile zaadsletjes nodig hebben.Alleen haar kutje deze avond want vorige week is Babette bij een bevriend ko
Ppel door 8 mannen in haar kont geneukt en dat hadden ze zo geil gedaan dat Babette nu na een week weer lekker gepakt ging worden.Normaal zit er een week of 4 tussen een mannenoverschotfeestje maar Babette was zo geil gebleven die week dat Rob haar opnieuw aangedoen had.
Om klokslag 7 uur kwamen we de sexshop binnen en Rob liep naar de eigenaar en zei dat we boven een filmpje wilden pakken.O dan ben jij Rob want enkele mannen hebben al naar je gevraagd.Rob lacht enkel en we gaan naar boven.

Eenmaal boven aangekomen borgen we snel onze jassen op en Rob deed alvast zijn kleren uit en pakte een nieuwe fles glijcreme.
Babette ging op het bed zitten en werdt begroet door de sdc mannen.Enkele van hen hadden haar vorige tijdens de dubbele gangbang met haar gb vriendinnetje diep in haar reet geneukt en rob had de lekkerste pikken weer uitgenodigd.
Je zag de aanwezige mannen naar Babette kijken.Daar zat ze dan met haar superkorte rokje haar benen wijd om de mannen op te geilen en ze goed zicht te geven over haar kaalgeschoren en geringde slettenkut.
Rob s
Prak de aanwezige mannen even toe.
Er werdt verteld dat Babette hier op dit megabed door de uitgenodigde sdc mannen gepakt ging worden en dat alle overige aanwezige mannen uiteraard mochten toekijken echter ze mochten niet aan Babette zitten.Als ze echter de be
Hoefte hadden om over Babette haar gezicht klaar te komen dan was dat prima natuurlijk want hoe meer zaad hoe geiler /babette dit weekend zal zijn voor haar meester.
De condooms werden tevoorschijn gehaald en Rob stopt zijn harde lul in Babette haar deepthroat mondje.Babette spreid haar benen nog iets wijder en een van de mannen smeerde haar kut goed in met glijmiddel.
Hij stopte een voor een zijn vingers in haar reeds bloedgeile kut en heel voorzichtig glijdt de hand helemaal haar natte kutje.Beheerst nvuist hij haar naar een hoogtepunt en ze komt squirtend klaar.Het bed is al helemaal glibberig van het kutgeil en snel neemt Rob het even over.Rob is een grote man met grotehanden en hij smeert zijn hand goed in met glijmiddel .Hij zegt tegen de mannen dat ze goed op moeten letten en stopt resoluut zijn grote vuist tot de rand van zijn horloge in de smachtende kut van babette.Daarna begint hij haar goed en diep te vuisten.Zo moeten ze deze slet pakken en Babette komt weer spuitend klaar.Hierna werdt het een geil vuist en neukfestijn en de een na de ander loodse zijn zaad in babette haar gezicht.
Aan het eind van de avond was haar gezicht helemaal ondergespoten door de sdc mannen en enkele aanwezige filmbezoekers.
Hoop als we de volgende gb in Amersfoort plannen er enkele goedgeschapen en geschoren mannen zullen zijn die Babette goed onder willen spuiten.
Natuurlijk kun je je ook aanmeldem met foto van pik en gezicht.Je ontvangt dan een foto van sletbabette retour.
Je moet dan in ieder geval wel actief zijn want in de bioscopen lopen toch helaas teveel nono,s die niet weten hoe een geile slet hard en diep gepakt wil worden.
babettedeslet@gmail.com
Slet Babette is een geile 171cm lange 37 jarige geschoren en geringde slet die als slogan heeft hoe meer zaad hoe meer plezier wil graag gebruikt worden door goedgeschapen schone geschoren mannen.
Gebruikersavatar
Knikker
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 jan 2010 18:34
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: 033
Contacteer:

Re: babettedeslet

Bericht door Knikker »

Boven ?? :roll:
Gebruikersavatar
corax
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 aug 2009 13:05
Geaardheid: hetero
Locatie: emmen
Contacteer:

Re: babettedeslet

Bericht door corax »

inderdaad, weet niet anders dan dat alles gelijkvloers is :roll:
Gebruikersavatar
corax
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 aug 2009 13:05
Geaardheid: hetero
Locatie: emmen
Contacteer:

Re: babettedeslet

Bericht door corax »

heb ik dan iets gemist dat er nog meer is en er een geheime ingang is naar boven :?
Gebruikersavatar
Pennevogel
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 nov 2009 21:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: 0000000000
Contacteer:

Re: babettedeslet

Bericht door Pennevogel »

Een prachtig geil verhaal. Genoot er van. Ondertussen mijzelf lekker afgetrokken! :cry:
jannetje
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 jul 2009 15:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: babettedeslet

Bericht door jannetje »

Wow, t ging er dus heet aan toe. Jammer dat ik er niet van heb kunnen genieten. Had wel t idee om te gaan maar dr kwamwat tussen.... Had mijzelf graag leeggetrokken op dit heerlijke geile sletje!
bert_jr
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jan 2009 14:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: babettedeslet

Bericht door bert_jr »

als ik dat zo hoor had ik daar zeker wel bij willen zijn ;)

misschien volgende keer?
Gebruikersavatar
thebonzo
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 feb 2010 18:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: babettedeslet

Bericht door thebonzo »

hoi hoi

jammer dat ik het gemist hebt. Het lijkt me geweldig om jullie een keer te ontmoeten, dus wanneer haan jullie weer?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten