vanmiddag weer geweest

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
gerald en dagmar
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jan 2010 20:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Groningen
Contacteer:

vanmiddag weer geweest

Bericht door gerald en dagmar »

Vanmiddag (6 -02) weer naar de EC geweest. Was dus voor ons de tweede keer en we hadden afgesproken iets meer te "wagen" dan de eerste keer.
Dat is naar ons idee ook aardig gelukt. Ik heb mijn mannetje lekker gepijpt in de bios en hij mij lekker gevingerd. Was toch wel wat onwennig hoor zo tussen al die geile mensen (mannen want helaas geen andere vrouwen :( )
Wel meer geile mannen die zich lekker aan het aftrekken waren, gezien dan de eerste keer. Hebben wij beide wel wat mee om naar te kijken, helaas hadden we bij enkele mannen nog niet de moed om aan te spreken of uit te nodigen..... maar wie weet een volgende keer. Twee keer een lege darkroom binnen gegaan die ook binnen enkele seconden redelijk was gevuld na onze binnenkomst, voor ons wel heel spannend maar ja we zijn nog geen doorgewinterde bezoekers hé :oops: :oops:
We werden wel heel geil en toen mijn mannetje me lekker wilde gaan neuken in de darkroom, werd een van de mannen ons toch even te direct zeg maar.
We zagen er toen toch maar even van af, voelde voor ons zeker niet prettig. De andere mannen bleven op een, voor ons goede afstand, alle complimenten daarvoor.
Het is ook zeker niet dat we geen contact ofzo met anderen willen maar soms kan het voor de vrouw even te bedreigend/te snel gaan.
Tussen de mannen zaten er twee tussen die ons wel opvielen, de een wat jongere man en de andere stond voor ons op het pleintje even heerlijk aan zijn dikke pik te trekken. Waren nog even te verlegen om daar op te reageren. Toch bedankt daarvoor :D :D


Groetjes Gerald en Dagmar
edhunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 dec 2008 22:12
Geaardheid: bi
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: vanmiddag weer geweest

Bericht door edhunter »

als jullie laten weten waneer jullie weer komen
(eventueel per pm)
dan zal ik ook komen om als goed voorbeeld te zijn voor de
te direct mannetjes
boy1990
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 jan 2010 16:08
Geaardheid: bi
Locatie: Zeist,.,
Contacteer:

Re: vanmiddag weer geweest

Bericht door boy1990 »

hoi hoi

bedoelden u die jonge man met een grijs witten vest en spijkerbroek
en waren julie dat stel dan vroeg in de middag lang kwammen en waar bij de vrouw een grijse truitje en een bril en de man een ligt spijkerbroek en geloof een blauwe vest

het lijkt me leuk om julie nog eens te spreeken

laat wat van julie hooren als je wilt


groetjes
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: vanmiddag weer geweest

Bericht door Vinroo »

Hoi Gerald en Dagmar,

Weet niet waar jullie precies naar op zoek zijn, maar wij zijn ook een paar keer naar Amersfoort gekomen voor een paar leuke uurtjes. De laatste keer hebben we t erg gezellig gehad met een ander stel. Geen pr, maar gewoon lekker aan elkaar zitten,terwijl andere mannen toekeken.

Wie weet kunnen we elkaar daar eens treffen?

Groetjes Vin & Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten