woensdagmiddag - Bedankt!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
droppie
Contacteer:

woensdagmiddag - Bedankt!!

Bericht door droppie »

Na een aantal keren eerder te zijn geweest hebben we gisteren de vergissing gemaakt om langs te komen nadat er een oproep op het forum had gestaan. We wisten van tevoren dat er veel mannen zouden zijn en ons scenario stond al aardig vast. Waar we geen rekening mee hadden gehouden is het feit dat een groot aantal mannen niet doorheeft dat het soms beter is in het begin eventjes een stapje terug te doen bij een stel en pas te volgen c.q. in actie te komen als daar aanleiding voor wordt gegeven. Dus helaas heb ik haar niet aan het kruis kunnen vastzetten, hebben wij de gloryholes niet laten vullen en zijn wij weg gegaan. In het bijzonder wil ik die mannen in de bioscoop bedanken die mijn blonde sub bij het weglopen ongegeneerd en ongevraagd aan billen en borsten grepen : waar halen jullie het lef vandaan! Jullie snappen de regels van het spel niet. Met de aanwezige stellen willen we wel graag in contact komen via een pb...
pavus1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: woensdagmiddag - Bedankt!!

Bericht door pavus1 »

Hoi, Ik kan mij jullie reactie zeer goed voorstellen en je hebt helemaal gelijk. Ook ik heb mij verbaasd over sommige opdringerige heren. Dan is de lol er snel af. Gelukkig werd het de 2e helft van de middag iets rustigeren wisten de heren zich te beheersen. Als er extra ruimte gevraagd werd, dan werd deze ook gegeven. Toch hoop ik dat jullie niet uit het veld geslagen zijn en nog eens terug komen. Jullie waren zeker de moeite waard om een keer te bekijken. Ik hoop dat iedereen nu weet, Handen thuis totdat anders aangegeven wordt. Tot die tijd gewoon genieten van het uitzicht van een mooi spel. Wie weet tot ziens xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: venga en 20 gasten