Van woensdag naar vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
B & E
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:15
Contacteer:

Van woensdag naar vrijdag

Bericht door B & E »

Afgelopen woensdag, zomaar onaangekondigd even de cinema binnen gelopen. Maar goed ook want de aankondigingen van anderen hadden al meer dan voldoende heren op de been gebracht.

Na binnenkomst eerst eens even de cinema opgezocht waar ik mijn subje kon blinddoeken. Haar opdracht was voor deze dag mij te tonen hoe hoerig ze was en dat heeft ze afdoende gedaan. Volgens mijn wens heeft ze zich volop laten betasten en heeft ze zelf ook volop betast. Als blijk van waardering heb ik haar een aantal keren flink klaar laten komen daar. Ik ben trots op haar.

Vandaag is mijn subje in de gelegenheid om haar slettenkutje te verdienen. Hiertoe zal zich verplicht laten neuken door een aantal heren in de cinema.

De wensenlijst wijkt af van de vorige keer:

Wensenlijst:

1. U bent fris en intiem geschoren.
2. U hebt uzelf onder controle.
3. Mijn sletje zoent niet.
4. Pijpen en neuken = safe.
5. Mijn sletje mag niet klaarkomen.
6. U wordt vriendelijk verzocht deel te nemen aan de bukake dus graag over haar heen, en niet in haar spuiten, waarbij haar gezicht vermeden dient te worden.

Iedereen die zich kan vinden in de wensenlijst is meer dan welkom.

We zullen tussen 12.30 en 13.00 uur in de cinema zijn.

Tot slot een noot aan iedereen:

De aankondiging komt expres laat om een overdaad aan toeloop van afgelopen woensdag te voorkomen. Zoals iedereen die het forum volgt heeft kunnen lezen zijn er een aantal heren in de cinema die zichzelf dermate slecht onder controle hebben dat ze het verzieken voor de rest.

Het feit dat er vrouwen of stellen naar de cinema komen betekend niet dat u aan vrouwen moet gaan zitten omdat u daar ook bent. Het is niet meer dan normaal dat u even afwacht tot uw deelname gevraagd wordt. Ongegeneerd graaien en andere gedragingen waardoor stellen verkiezen de cinema te verlaten zijn not done.

Het verzoek is om een beetje respect dan blijft de cinema heel lang gezellig voor iedereen.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
j.j.bear
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 feb 2009 09:19
Contacteer:

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door j.j.bear »

Hallo
Jammer dat jij ook niet gepijpt wil worden door een man . Hmm jij bent ook lekker.
En dat alle mannen als bezetenen achter zo een vrouw aanrennen en dringen om er maar even aan te mogen komen. Het was bijna zielig om te zien hoe die vrouwen gebruikt werden zonder enig respect.

Ik hoop dat er ook wat mannen komen die het lekker vinden om met mannen te spelen !!

en pleace mannen pleace gedraag je en dring je niet zo op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rut.ger
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 sep 2009 06:56
Contacteer:

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door rut.ger »

Ik heb afgelopen woensdag kennis mogen maken met jou en jouw geile sletje! Het was inderdaad extreem druk en van jong ( ;) ) tot oud...

Ik deel jouw mening, de mannen moeten zich inderdaad beheersen. We (de mannen) moeten er voor zorgen dat er een warme en vertrouwde sfeer ontstaat waardoor dit soort stellen graag naar Amersfoort willen komen. Laten we er allemaal op letten!

En tja, ik zeg geen woord teveel dat ik graag nog een keer verder kennismaak met jouw sletje!
seek
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 feb 2010 08:44
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Gelderland

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door seek »

Hè B & E,
ik was vanmiddag in Amersfoort en heb heerlijk genoten van jullie. Ik was de eerste die je sletje mocht neuken en heb ervan genoten. Ik hoop zij ook. Volgens mij verliep alles wel naar wens voor jullie, vergeleken met woensdag middag. Als jullie weer gaan laat het me maar weten dan ben ik zeker van de partij.
Groetjes kees.
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door pavus1 »

Hoi B&E. Ik heb jullie woensdag amper kunnen zien vanwege al die mannen die geen ruimte vrij laten en vandaag bleek toch dat ik heel wat gemist heb. Gelukkig zijn jullie niet afgeschrikt en probeerden het nog een keer. En niet voor niets. Met slechts een kleine groep die allemaal rustig van afstand het moois aanschouwden was het veel prettiger. En op het moment dat er gevraagd werd om deze prachtige dame te neuken, kon ik natuurlijk geen nee zeggen. Dom dat ik niet eerst condooms had gehaald, maar die fout was snel hersteld. En daarna heerlijk genieten van je mooie vrouwtje. Het was zo lekker dat ik al snel klaar kwam en vergat om over haar mooie borsten te spuiten. Later heb ik nog een handdoek en de sleutel van de douche voor haar gehaald. Een badjas leek mij niet nodig. Als ik had geweten dat jullie nog een extra rondje zouden maken in de bios dan was de badjas misschien toch van pas gekomen. Ik heb in ieder geval fantastisch van jullie genoten en hoop jullie nog eens vaker tegen te komen. Groetjes xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
Gebruikersavatar
gooshlflash
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 sep 2008 19:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door gooshlflash »

Jullie waren in één woord fantastisch, een mooi stel.
Heb genoten van jullie. Wat een heerlijk stel borsten met piercings!
En wat had ze me lekker vast!

Spannend hoor dat blinddoekje! ga zo door zou ik zeggen!

Greetz Erik
Wie heeft er plaats voor m'n DIKKE vriend?
Gebruikersavatar
B & E
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:15
Contacteer:

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door B & E »

Vanochtend zag ik al aan de stoute blik in de ogen van mijn lief dat hij wat van plan was. Nadat hij me zijn aankondiging had laten lezen op het forum vlogen de zenuwen door mijn hele lichaam. Gelukkig was het vandaag bij binnenkomst lekker rustig en hebben we eerst even onder het genot van een kopje koffie gezellig kunnen kletsen met j.j. bear. Geblinddoekt werd ik daarna in de gynaecologen-stoel gelegd en daar heerlijk opgewarmd door mijn lief, eerst met zijn handen en mond, later met zijn heerlijke zweep.
Op het matras heeft hij me daarna alles laten ondergaan wat hij voor ogen had, het was geweldig om dit met hem te mogen ervaren! Na een heerlijke douche vertrokken we nog even richting de cinema, waar ik ook nog even heerlijk mocht genieten van al het stouts dat hij te bieden heeft.
Het was een geweldige ervaring, dank aan mijn lief voor zijn creatieve en dirty mind, dank aan de mannen voor het respect dat vandaag getoond werd.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Gebruikersavatar
B & E
Berichten: 77
Lid geworden op: 11 feb 2010 11:15
Contacteer:

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door B & E »

Vrijdag topdag in de cinema.

Bij aankomst was het heerlijk rustig. Even een kopje koffie en toen mijn sletje uitgekleed. De enige aanwezige heer bij vertrek nam rustig plaats op de bank. Er was ruimte en tijd genoeg om haar even te laten wennen aan de omgeving en haar rustig op te warmen.

Daarna heb ik haar op de matras plaats laten nemen en heeft mijn sletje mijn wensen van vandaag goed ingevuld. Conform mijn wens heeft ze zich verplicht laten neuken door het door mij gewenste aantal heren in de cinema. Mijn sletje blijkt niet alleen op mijn verzoek bijzonder hoerig maar blijkt ook een bijzonder sletterig kutje te hebben.

Ik wil de heren bedanken voor hun aandeel van vandaag, met name zij die iets extra's ij hun mars hadden, vooral de handdoek is bijzonder gewaardeerd.

Pluspunt was vooral de rust en gepaste afstand die vandaag wel bewaard kon worden in tegenstelling tot woensdag. Deze keer is wat mij en ons betreft goed afgesloten we zullen zeker nogmaals in de cinema verschijnen.

Meisje je hebt me bijzonder trots gemaakt, ik ken jou en ik hou van jou.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
j.j.bear
Berichten: 154
Lid geworden op: 24 feb 2009 09:19
Contacteer:

Re: Van woensdag naar vrijdag

Bericht door j.j.bear »

Zelfs ik vond het een mooi geheel om naar te kijken (Toch geil hoor zoals het ging ) Nog wel jammer want die mooie paal zou ik ook best willen. Leuk stel zijn jullie Man wat had jij de boel weer goed in de hand!!
De hoop blijft dat ik jou een keer mag opwarmen maar ik ben bang dat ik van dat lijf alleen op afstand kan genieten hihi. Later is er nog lang na gepraat met veel respect. Ik ja hoor ik ben ook nog aan mijn trekken gekomen.. Echt top mannen de rust en het geheel .
Groet J.J.bear
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten