Voor het eerst naar deze sexbios.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
dinjooo
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2008 12:36
Contacteer:

Voor het eerst naar deze sexbios.

Bericht door dinjooo »

Goedemorgen,
ik wil heel graag voor het eerst vandaag hierheen komen, maar ik vind het ook ietwat eng...
Hoe gaat het in zijn werk?
Je komt binnen en dan?
Moet je zeggen ofzo jaa ik wil naar de sexbios?
Of kan je gewoon lekker doorlopen ofzo?
Want het lijkt me best eng, om je eerst te moeten melden ofzo zeg maar...
trymeout
Berichten: 248
Lid geworden op: 04 nov 2008 22:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: veenendaal
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar deze sexbios.

Bericht door trymeout »

Hoi,
Ik vind het misschien een beetje eng om de winkel in te gaan vanaf de straat waar passanten je zien. Maar eenmaal binnen ben je met gelijkgestemden. En deman bij de kassa is echt wel gewend dat mensen de bios in willen. Als je betaald hebt maakt hij de deur open met een druk op de knop, net als bij de tandarts. Alleen is het gaatjes vullen hier veel leuker. Veel plezier!
hete_biboy_tim
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2008 09:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar deze sexbios.

Bericht door hete_biboy_tim »

Hey Hallo,

Het is inderdaad voor de eerste keer een beetje eng! Snap het helemaal. Ik heb vorige week zelf de "eerste keer" gehad en ik moet zeggen er is niet zo heel veel aan. Als je tegen de meneer of mevrouw aan de balie zegt dat je komt voor de bioscoop dan vraagt ie om wat geld ( :D ) en mag je naar binnen. Eenmaal binnen kom je in een wat donkere ruimte (beetje je ogen laten wennen) en is het heerlijk genieten geblazen.

Ik ga er in ieder geval vaker naar toe aangezien op het moment dat ik weg ging (moest aangezien ik nog meer te doen had) een lekker stel naar binnen ging!

Heel veel plezier en genot zou ik zeggen en laat eens even weten hoe het gegaan is en wat je hebt meegemaakt!

Greetz T
Altijd zin in een geile mail. Op zoek naar: vrouwen, stellen en mooie mannen :D
dinjooo
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2008 12:36
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar deze sexbios.

Bericht door dinjooo »

Ik heb zaterdag de stap gemaakt, maar dan niet in deze ( want kon deze niet vinden en het was al vrij laat dat ik er was dus ik kom hier weleens terug), maar ben in apeldoorn geweest, na veel goede verhalen gehoord te hebben..

3 keer ben ik de winkel wel voorbij gelopen, en toen ik zag dat er iemand uitkwam ging ik even later naar binnen...
Ik heb betaald, had me tasje met hakschoenen in de hand, liep naar beneden de darkroom in en......... er was helemaal niemand :(.... dat vond ik wel echt een hele dikke tegenvaller...
Was er helemaal klaar voor, had sexy panty's aangedaan, met een heerlijke string eronder, en wou daar wat rond gaan lopen op me hakjes.. maar ben daar 20 minuten ofzo geweest, maar er kwam helemaal niemand..

Dus nu wil ik eens naar deze gaan, maar is aldoor zo vroeg dicht :( en dat komt niet helemaal lekker uit kwa werk enzo..
knuffelstel2820
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 dec 2008 18:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Een dorpje in Friesland
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar deze sexbios.

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou we gaan morgen maar eens kijken. We zien wel wat het wordt....
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
Dutchlibertine
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2008 19:08
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar deze sexbios.

Bericht door Dutchlibertine »

Enig idee hoe laat jullie er denken te zijn??
knuffelstel2820
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 dec 2008 18:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Een dorpje in Friesland
Contacteer:

Re: Voor het eerst naar deze sexbios.

Bericht door knuffelstel2820 »

Nee nog niet... We hebben eerst een feestje in Rotterdam en gaan daarna weer terug naar huis.... Dus komen we langs Amersfoort
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten