Gang-Bang met Patty op 8 mei in plaats van dinsdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
R en P
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Gang-Bang met Patty op 8 mei in plaats van dinsdag

Bericht door R en P »

Mannen Patty komt nu woensdag 8 mei om ongeveer 13.00 uur in de bios inplaats van dinsdagmiddag.
Dus zorg dat je fris bent en lekker ruikt en voorzien van een flinke grote dikke paal om mij eens lekker te neuken.
Heb zin in veel mannen en na afloop een sperma douche geen kijkers wel veel doeners !!.
Groetjes Patty
Bipeter69
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Gang-Bang met Patty op 8 mei in plaats van dinsdag

Bericht door Bipeter69 »

Ik ben helemaal gek op deze cinema. Vanwege werk kan ik er vandaag pas zijn om een uur of 16.00, maar ik hoop dat er dan nog wat actie is! Ben een biseksuele man (met heerlijke stijve piemel van 22cm). Als Patty er niet meer is dan hoop ik vandaag andere geile mensen (bi/gay-mannen, stel, vrouw?) te ontmoeten!
Anton
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Anton »

Vandaag kan ik toevallig, en ik heb veel zin in om die lekkere blonde Patty is door te neuken. Even kijken en dan heel veel doen. Tot vanmiddag (vanaf circa 14.00).
venga
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door venga »

Zal er vanmiddag zijn. Heb nu al een dikke paal in mijn broek
Anton
Geaardheid: bi
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Anton »

Dat was lekker, ik was er inderdaad om 14.00. Ze was een andere man aan het pijpen, maar na enkele minuten voelde ik haar mond om mijn pik (en mijn handen kneedden haar grote borsten).

Na een paar minuten vroeg ze of ik wilde neuken. Ze ging voor het matras staan en boog voorover. Ik neukte haar hard achterlangs met mijn handen om haar heerlijke kont. Terwijl ik haar neukte kwam een andere man op het matras liggen en bood zijn pik aan haar aan. Lekker om haar te zien pijpen als je d'r hard neukt. Na een paar minuten stoten in Pattys geile kut kwam ik lekker klaar en aan haar gekreun te horen genoot ze ervan.

bedankt Patty
venga
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door venga »

Die andere man, dat was ik. Ik kwam binnen rond 13:45 en de mannen die aanwezig, keken vooral naar Patty. Verder was het warm. Gelukkig heeft iemand op verzoek van Patty gevraagd of de airco aan mocht.
Ik was inmiddels uit de kleren en vroeg aan Patty of ik op de armleuning, met mijn stijve paal naast haar mocht zitten. Natuurlijk wilde Patty dat, maar Patty vroeg al snel of ik gepiipt wilde worden.
Ik stond voor haar en beet de spits af. Na heerlijk mondwerk, heb ik mijn paal in haar kutje gestoken en zag om mij heen vele mannen die hun pik aan het stijf masseren waren. Gelukkig ontstond er meer actie
Patty had redelijk slappe condooms meegenomen, toen ik uit haar kutje terugtrok, was ik benieuwd of het condoom vol zaad in haar achter zou blijven, maar dit viel gelukkig mee.

Patty bedankt en tot de volgende ronde. Venga
R en P
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door R en P »

Mannen bedankt voor de zeer geile middag, dat ik jullie mocht pijpen en dat jullie mij lekker geneukt hebben graag tot de volgende keer en geile groetjes Patty.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten