Wij zijn een stel die voor de eerste keer naar de bios willen komen. Onze vraag is: HOE WERKT HET, KUNNEN WE ALLEEN GENIETEN OF, IS HET ER DRUK, ALEEN MANNEN AANWZIG OF OOK STELLEN EN VROUWEN.
Zijn er mensen die ons een beetje kunnen inleiden in de wereld. We willen ZEER GRAAG eens naar deze bios komen.
Groeten
Jolanda en Bert
hoe werkt het?
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: hoe werkt het?
hallo,
ik kom meestal in de avonduren bij de bios en dan loopt er altijd wel wat, meestal mannen maar af en toe ook een stel. zou leuk zijn als er eens wat vaker wat stellen kwamen.
het werkt als volgt, je gaat naar binnen, je kijkt wat flms in de gay of hetero zaal of je loopt wat rond op zoek naar spanning en avontuur. alles mag en niks moet. gebeurt er iets wat je niet wil danis simpel nee zeggen meestal wel voldoende! opdringerige gasten moeten gewoon wegblijven vind ik maar. dus ik zou zeggen waag een een gokje en zoals ik heb vernomen schijnt er vanavond nog een andere vrouw of stel te komen dus vette kans dat het leuk word!
Ik denk in elk geval wel dat ik kom! als je me wilt herkennen stuur dan een PBtje.
succes en groetjes
ik kom meestal in de avonduren bij de bios en dan loopt er altijd wel wat, meestal mannen maar af en toe ook een stel. zou leuk zijn als er eens wat vaker wat stellen kwamen.
het werkt als volgt, je gaat naar binnen, je kijkt wat flms in de gay of hetero zaal of je loopt wat rond op zoek naar spanning en avontuur. alles mag en niks moet. gebeurt er iets wat je niet wil danis simpel nee zeggen meestal wel voldoende! opdringerige gasten moeten gewoon wegblijven vind ik maar. dus ik zou zeggen waag een een gokje en zoals ik heb vernomen schijnt er vanavond nog een andere vrouw of stel te komen dus vette kans dat het leuk word!
Ik denk in elk geval wel dat ik kom! als je me wilt herkennen stuur dan een PBtje.
succes en groetjes
voor stellen die beide bi zijn en een prive date willen met jongen van 25 jaar om lekker te experimenteren..... mail! naar jojo2a6@live.nl
-
- Contacteer:
Re: hoe werkt het?
Hoi Jolanda en Bert,
Mijn ervaring is dat je weinig last hebt van opdringerige mannen. Je kunt in de Erocinema gewoon rustig een kijkje nemen en een praatje maken, je kunt er samen spelen en bekeken worden. Ik ben er vanmiddag.
Groet,
Bert
Mijn ervaring is dat je weinig last hebt van opdringerige mannen. Je kunt in de Erocinema gewoon rustig een kijkje nemen en een praatje maken, je kunt er samen spelen en bekeken worden. Ik ben er vanmiddag.
Groet,
Bert
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten