dresscode naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
sprinter80
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 mar 2013 11:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

dresscode naaktdag

Bericht door sprinter80 »

Naaktdag is naakt verplicht of mag ik ook gewoon met kleren daar komen vandaag?
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1975
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Hoi Sprinter,

De dresscode van vandaag is het liefst geheel naakt :D , wat eventueel wel is toegestaan voor de heren is een mooie spannende slip maar geen T-shirts, of hemden. Voor de dames uiteraard ook naakt of spannende lingerie. :roll: :roll:

EroticCinemaTeam
Highcolder
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 dec 2008 16:13
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door Highcolder »

Tsja, en dan kom je na een tijdje weer eens naar die naaktdag in Amersfoort. Een erg aparte ervaring moet ik zeggen. Ik was er vroeg maar werd al meteen in mijn kont geknepen door een andere man. Allemaal mannen en allemaal man-gerichte mannen. Ze waren in de homo zaal, in de heterozaal, in de dark room, de glory holes, de cruizer ruimte. In de heterozaal (ik ben 100% hetero) liepen continue mannen te paraderen op zoek naar andere mannen. Er wer daar gepijpt bij het leven door mannen op mannen. Het was erg irritant. Zelfs die dresscode werd niet gevolgd.
Respect is meer dan een woord. Dat moet je doen!
Naaktdag in Amersfoort doe ik maar niet meer. Een advies aan de baas; noem het voortaan Gay-naaktdag!

Gr. Herman
aantwater
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 jul 2008 11:49
Geaardheid: hetero
Locatie: het Gooi
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door aantwater »

Mijn ervaring op de naaktdag in Amersfoort is dezelfde.
Alleen mannen en legio brutale honden die zich niets van de dresscode aantrekken.
Mij zien ze er niet meer.
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1975
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Highcolder en aantwater,

We vinden het vervelend om te horen dat jullie de Naaktdag zo hebben ervaren. Respect voor een ander zijn spel/beleving/geaardheid vinden wij ook erg belangrijk!!!

De Naaktdag is altijd een erg druk bezochte dag, door mannen maar ook zeker weleens door stellen. Uiteraard zal het gehalte van mannen altijd hoger liggen. ;)

Mocht er iets gebeuren, of wil je ergens iets over kwijt geef dit dan op dat moment aan bij een medewerker van Erotica. Dan kunnen wij er in ieder geval nog iets aan doen, indien mogelijk.

We hopen jullie in ieder geval op een andere dag weer te mogen ontvangen in de Cinema.

EroticCinemaTeam.
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1975
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Zwoelzin,

Bedankt voor je reactie, wij proberen hier uiteraard ook op te controleren. We betreuren eigenlijk dat dit nodig is :| , we zijn immers allemaal volwassenen.

Daarnaast is het geen schande om elkaar zelf hierop aan te spreken wanneer je hier tegenaan loopt. De kracht van de meerderheid is toch altijd nog sterker dan die van het individu :D


EroticCinemaTeam
Highcolder
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 dec 2008 16:13
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door Highcolder »

Beste Erotica Team,

Juist daarin ligt het probleem; het individu tegen de meerderheid. IK was die dag het individu en de meerderheid (zeg gerust 90%) gedroeg zich onaanvaardbaar. Als het toilet een half uur na opening al een bende is dan heb ik daarmee genoeg gezegd. Ik zei al eerder dat mannen in de Heterozaal gemeenschap met elkaar hadden. Een grote kring had daar interesse in. Moet ik dan zeggen: "Heren wilt u dit in de gay cinema doen of in de dark room?" Ik ben niet levensmoe..... Ik kan een boek schrijven over die middag.
Een troost, de naaktdagen maken zichzelf kapot op deze manier .....

Gr. Herman
Gebruikersavatar
altijdlief
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door altijdlief »

Pas op dit gaat uit de hand lopen.
Vanuit EC moet de controle gaan en dat heeft niets te maken met volwassen mensen. Soms zijn sommige mensen niet meer volwassen. Dan moet daar iemand op letten. En dat kan niet gedaan worden door mensen die daar ook bezig/aanwezig zijn. Dat werkt niet.
EC medewerkers neem je verantwoording, ik weet het dat is soms moeilijk, maar wil je verder zoals nu de opzet is. En die is prima. Neem dan af en toe een kijkje wat er gebeurt in je eigen huis.
Als mensen dit gaan schrijven is dat geen goed teken.

Beste Erotica Team,
Juist daarin ligt het probleem; het individu tegen de meerderheid. IK was die dag het individu en de meerderheid (zeg gerust 90%) gedroeg zich onaanvaardbaar. Als het toilet een half uur na opening al een bende is dan heb ik daarmee genoeg gezegd. Ik zei al eerder dat mannen in de Heterozaal gemeenschap met elkaar hadden. Een grote kring had daar interesse in. Moet ik dan zeggen: "Heren wilt u dit in de gay cinema doen of in de dark room?" Ik ben niet levensmoe..... Ik kan een boek schrijven over die middag.
Een troost, de naaktdagen maken zichzelf kapot op deze manier .....
aantwater
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 jul 2008 11:49
Geaardheid: hetero
Locatie: het Gooi
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door aantwater »

De oplossing is niet zo ingewikkeld.
Bij het betalen van de entree vertelt de medewerker van Erotica aan iedere bezoeker de dresscode.
Daarna gaat hij of zij om het uur even binnen kijken en de geklede mannen aanspreken op het gekleed aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
altijdlief
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: dresscode naaktdag

Bericht door altijdlief »

Prima oplossing. En nou maar hopen dat het gebeurt.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten