intrigerend bezoek

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
intrigerend
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2010 17:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: dichtbij
Contacteer:

intrigerend bezoek

Bericht door intrigerend »

Een paar keer gedwaald door de shop. Afgelopen dinsdag was ik er even, maar nee, toch niet gedaan. Zou de eerste keer zijn. Om gelijk massaal bij een prachtige vrouw binnen te stappen is niet mijn stijl. Stijl dus. Intrigerende enthousiaste man. Gewoon normaal gewoon goed gebouwd. Nieuwsgierig van aard. Daarom volgende week wel naar binnen. Zachte handen. Lang spel niet direct hoppa. Ben nieuwsgierig. reageer ns met een pb. ;). Even kijken hoe het hier nu werkt hoor..
intrigerend
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2010 17:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: dichtbij
Contacteer:

Re: intrigerend bezoek

Bericht door intrigerend »

nu een tweemaal geweest in Amersfoort.

Ik las in een aantal berichten dat iedereen zo "netjes" gedraagt. Nou ik zie dat toch anders. Er wordt bijvoorbeeld vrijwel niet gesproken en als ik dat dat doe reageert men met een korte boodschap. Eigenlijk wordt bedoelt; "praat niet". Tijdens mijn twee bezoeken heb ik in totaal drie stellen gezien. Nouja drie vrouwen met een man mee. Binnen drie minuten werd "de vrouw" aangevallen door een flink aantal mannen. Het gaat zeer behoedzaam, heel ingetogen allemaal. Er zit echt geen opbouwende spanning bij hoor. Maar binnen die drie minuten wordt er sex bedreven in allerlei vorm. Jeetje, binnen drie minuten mannen...

De vrouwen waren niet echt mijn type, allemaal circa 80 kilogrammen en zwaarlijvig. Gelukkig zijn daar andere mannen die daar wel van houden. Echter ik kreeg wel de indruk dat het feit dat het een vrouw is, voldoende is voor veel aanwezige mannen. Mannen, kijk toch ns hoe je je daar gedraagt. We zijn toch geen beesten?

Ik ben bang dat de Cinema een mannending gaat worden (prima voor belangstellenden) maar dat het echte genieten niet hier gaat plaatsvinden. Gelukkig zijn er altijd zwaarlijvige vrouwen die gewoon gaan liggen en die het vervolgens wel geweldig vinden hoor..

Het berichtje van RESPECT! kan in me helemaal in vinden. Laat ons gewoon gedragen en beginnen met normaal te praten in de Cinema.

het blijft facinerend!
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: intrigerend bezoek

Bericht door arnhemse teaser »

intrigerende tekst....
ik vind vrouwen prachtig, in alle soorten en maten....die een is prachtig, de ander geil........respect voor een ieder..........

een mannending
drie minuten regel....bedenk misschien eens dat er vrouwen zijn die daar voor komen.....zou toch ook kunnen???? :?:
femmenoir
Berichten: 196
Lid geworden op: 03 sep 2010 11:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: intrigerend bezoek

Bericht door femmenoir »

arnhemse teaser schreef: een mannending
drie minuten regel....bedenk misschien eens dat er vrouwen zijn die daar voor komen.....zou toch ook kunnen???? :?:
:D :D :D :D :D :D :D :D
Echt wel ;)
:D :D :D :D :D :D :D :D
Op zoek naar actieve mannen.
Sanpa
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 okt 2009 07:35
Geaardheid: bi
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: intrigerend bezoek

Bericht door Sanpa »

Binnen drie minuten werd "de vrouw" aangevallen door een flink aantal mannen. Het gaat zeer behoedzaam, heel ingetogen allemaal. Er zit echt geen opbouwende spanning bij hoor. Maar binnen die drie minuten wordt er sex bedreven in allerlei vorm. Jeetje, binnen drie minuten mannen...

Inderdaad zijn er ook vrouwen en stellen die dat niet leuk vinden.
Het is moeilijk voor sommige om de juiste tijd te kiezen dat er aangevallen kan worden op het vrouwelijke vlees.

Dus vraag het gewoon!
Dan weet je waar je aan toe bent!
En zijn er geen verassingen meer(denken wij)

Sandra.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 24 gasten