RESPECT!! SVP
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: RESPECT!! SVP
[quote="gerry"]Ik heb mij, samen met anderen, de laatste weken mateloos geergerd aan de wijze waarop sommige heren menen vrouwen alleen of stellen te moeten benaderen in de bios.
............
HEREN BEHANDEL MENSEN MET RESPECT. WACHT RUSTIG AF. ER GEBEURT GENOEG> VROUWEN OF STELLEN LATEN ZELF WEL WETEN WAARVOOR ZE KOMEN. EN HEBBEN ZE ALLEEN OOG VOOR ELKAAR OF VOOR DE FILM< LAAT ZE DAN MET RUST> IEDER ZIJN MEUG TOCH>?LOOP NIET ALS EEN HOND ACHTER EEN LOOPSE TEEF< MENSEN ACHTERNA.
Als iedereen zich een beetje aan deze fatsoensnormen houdt dan jagen we geen stellen en vrouwen weg uit de cinema, die we daar graag wel zien binnenkomen. AFGESPROKEN.?[/quote]
HULDE !!! Is eigenlijk niet meer dan normaal.
............
HEREN BEHANDEL MENSEN MET RESPECT. WACHT RUSTIG AF. ER GEBEURT GENOEG> VROUWEN OF STELLEN LATEN ZELF WEL WETEN WAARVOOR ZE KOMEN. EN HEBBEN ZE ALLEEN OOG VOOR ELKAAR OF VOOR DE FILM< LAAT ZE DAN MET RUST> IEDER ZIJN MEUG TOCH>?LOOP NIET ALS EEN HOND ACHTER EEN LOOPSE TEEF< MENSEN ACHTERNA.
Als iedereen zich een beetje aan deze fatsoensnormen houdt dan jagen we geen stellen en vrouwen weg uit de cinema, die we daar graag wel zien binnenkomen. AFGESPROKEN.?[/quote]
HULDE !!! Is eigenlijk niet meer dan normaal.
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
- Cum2Us
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Mja, afgezien van het feit dat handtastelijke mannen enig moraal zouden kunnen hanteren, is het in tweede instantie aan de organisatie - in dit geval EC - zélf om een aantal gedragsregels op te stellen zodat (vrouwelijke) bezoekers zich nog enigszins vrij kunnen bewegen... het zou niet nodig moeten zijn maarja, kennelijk zijn we al zo ver heen. Genoeg reden om mijn prachtige (en altijd geile) vriendin voorlopig niet mee te nemen naar de cinema.
-
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Hoi Gerry,
Volgens mij hebben wij het wel eens over dit soort mannen en hun gedrag gehad.
Ik ben het 200% met je stelling eens en daarom ook hulde om het zo eens op het forum te zetten.
Tevens irriteer ik me vaak ook aan het feit dat mannen tegenwoordig voordat ze naar de EC gaan even een forumbericht neerzetten met de vraag of er stellen komen...
Dat is nou juist de kracht van de EC dat je dat niet weet en dat het dus altijd spannend is of ze komen.
Dus mannen, RESPECT voor de vrouwen en ook aanwezige mannen en ga gewoon en wacht in spanning af. Geloof me, dan is het veel leuker.
Volgens mij hebben wij het wel eens over dit soort mannen en hun gedrag gehad.
Ik ben het 200% met je stelling eens en daarom ook hulde om het zo eens op het forum te zetten.
Tevens irriteer ik me vaak ook aan het feit dat mannen tegenwoordig voordat ze naar de EC gaan even een forumbericht neerzetten met de vraag of er stellen komen...
Dat is nou juist de kracht van de EC dat je dat niet weet en dat het dus altijd spannend is of ze komen.
Dus mannen, RESPECT voor de vrouwen en ook aanwezige mannen en ga gewoon en wacht in spanning af. Geloof me, dan is het veel leuker.
-
- Contacteer:
ik ben het helemaal eens met dit respect verhaal.gedrag je normaal is wel zo leuk 

-
- Geaardheid: bi
- Contacteer:
Ook ik ben het met jullie eens.
1 Puntje!! Ben bang dat veel mannen dit zeggen om in een goed boekje te komen bij de dames en stellen.
Als je het meent prima, maar slijmen? Je zal niet de 1e zijn die het doet..
Maar nogmaals ik ben het helemaal eens met jullie.
Oh ja, nu gaat iedereen dit zeggen en gebeurt het nooit meer...
1 Puntje!! Ben bang dat veel mannen dit zeggen om in een goed boekje te komen bij de dames en stellen.
Als je het meent prima, maar slijmen? Je zal niet de 1e zijn die het doet..
Maar nogmaals ik ben het helemaal eens met jullie.
Oh ja, nu gaat iedereen dit zeggen en gebeurt het nooit meer...
Ik sluit me aan bij iedereen die zegt dat we elkaar met respect moeten behandelen.. Het doen heeft ook met sociale controlle te maken...
Als je als omstander merkt dat iemand buiten het boekje gaat... zeg er dan ook wat van...
Op die manier laten we (degene die het met dit standpunt eens is) weten dat het gedrag niet geaccepeteerd word en kunnen we samen werken aan een prettige erotische bios waar vrouwen (en stellen) met plezier kunnen komen...
Dat straalt vervolgens naar buiten toe en dan word het op den duur alleen maar drukker... En voor iedereen plezier dus...
Als je als omstander merkt dat iemand buiten het boekje gaat... zeg er dan ook wat van...
Op die manier laten we (degene die het met dit standpunt eens is) weten dat het gedrag niet geaccepeteerd word en kunnen we samen werken aan een prettige erotische bios waar vrouwen (en stellen) met plezier kunnen komen...
Dat straalt vervolgens naar buiten toe en dan word het op den duur alleen maar drukker... En voor iedereen plezier dus...
-
- Contacteer:
Eerst even de dame rond laten kijken is altijd verstandig..., maar ook weer niet
TE lang natuurlijk hahah...:
http://www.youtube.com/watch?v=oLyPACB0 ... 1&index=75
geintjuhhhh
Popeye
TE lang natuurlijk hahah...:
http://www.youtube.com/watch?v=oLyPACB0 ... 1&index=75
geintjuhhhh

Popeye
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Tja in dit onderwerp lees ik dat de mannen te opdringerig zijn, maar in andere topics dat ze te afwachtend zijn. Wat moeten mannen hier nu mee
groetjes, Femme
Tja in dit onderwerp lees ik dat de mannen te opdringerig zijn, maar in andere topics dat ze te afwachtend zijn. Wat moeten mannen hier nu mee

groetjes, Femme
Laatst gewijzigd door femmenoir op 03 nov 2010 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar actieve mannen.
-
- Contacteer:
Er zijn nog steeds mannen die denken ik heb betaald.
Dus ik mag overal in en aan komen.
Zoals gezegd misschien eerst is vragen aan de desbetreffende dame?
Sandra
Dus ik mag overal in en aan komen.
Zoals gezegd misschien eerst is vragen aan de desbetreffende dame?
Sandra
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
helemaal gelijk allemaal,
Dit is ook de reden dat wij het de laatste tijd wat laten afweten in amersfoort.
Ik weet van een bevriend stel, wat eerst bijna iedere vrijdag kwam, dat dit voor hun ook een grote belemmering is geworden. Erg jammer want het was altijd zo gezellig in amersfoort.
Misschien het nadeel van het succes....
groetjes Sofie
Dit is ook de reden dat wij het de laatste tijd wat laten afweten in amersfoort.
Ik weet van een bevriend stel, wat eerst bijna iedere vrijdag kwam, dat dit voor hun ook een grote belemmering is geworden. Erg jammer want het was altijd zo gezellig in amersfoort.
Misschien het nadeel van het succes....
groetjes Sofie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten