Mila's gangbang: Jullie keuze!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort

Welke gangbang vinden jullie dat ik moet doen? (je mag twee keuzes maken)

All-I-Can-Fuck gangbang
76
46%
Bound gangbang
30
18%
Bukkake gangbang
48
29%
Extreme big cock gangbang
11
7%
 
Totaal aantal stemmen: 165

Gebruikersavatar
Mila
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jul 2015 09:48
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Mila's gangbang: Jullie keuze!

Bericht door Mila »

Beste Mannen,

Het was even druk in mijn leven zodoende dat ik even geen gangbangs heb gehad. De afgelopen maanden heb ik heerlijk genoten en kijk ik al uit naar de volgende gangbang. Al die lekkere lullen om me heen die klaar staan om mij te penetreren en te gebruiken spoken al weken door mijn hoofd. Dus na 4 gangbangs wil ik jullie eigenlijk wat vragen.
Binnenkort zal ik mijn 5e gangbang (ergens in een weekend van het nieuwe jaar) gaan ervaren en wil ik vragen hoe JULLIE mij het liefste zien? Jullie hebben de keuze uit de volgende mogelijkheden:

- All-I-Can-Fuck gangbang waarbij ik de hele middag beschikbaar zal zijn om goed doorgeneukt te worden door een oneindige rij mannen die continu aangevuld blijft en de ene lul gelijk opgevolgd wordt door de volgende.
- Bound gangbang waarbij ik geheel vastgebonden voor jullie beschikbaar staat/ligt om heerlijk gebruikt te worden.
- Bukkake gangbang waarbij ik na goed doorgeneukt te zijn door een hoop mannen klaar ligt voor een heerlijke spermadouche.
- Extreme big cock gangbang waarbij XXL lullen net voldoen Ik wil meer en groter! ;)

Jullie mogen kiezen! ;) Nadat er genoeg stemmen zijn zal ik de optie met de meeste stemmen inplannen voor Januari. :) Nadat er bekend wordt welke gangbang plaats gaat vinden kunnen jullie jezelf hiervoor aanmelden, niet eerder! :D

Mocht je nog een goede idee hebben voor een van mijn gangbangs, schroom je niet en stuur even een PB naar mij persoonlijk. Wellicht voeg ik jou idee toe voor mijn komende gangbang! ;)

Kus Mila

P.s. Een motivatie van je keuze zou ik erg leuk vinden om te lezen! :D
Laatst gewijzigd door Mila op 07 dec 2015 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door arnhemse teaser »

Mila..
Na de laatste keer met het elftal van jou te hebben mogen genieten lijkt mij een bound gb helemaal top...heerlijk kijken hoe jij opgewarmd wordt en daarna vastgezet door je partner....jij die helemaal in brand staat omdat je alle hongerige blikken zit.
Daarna word je heerlijk vastgelegd en mag je genomen worden...de mannen komen nader en nemen je om en om...
Ik sta er ook...wacht op mijn beurt ..kijk naar je heerlijke lichaam...je kunt je niet bewegen maar ik kom op het matras en neem je heerlijk terwijl je vastgebonden ligt.....zo maar ff een mind view. ..;-)

e="Mila"]Beste Mannen,

Het was even druk in mijn leven zodoende dat ik even geen gangbangs heb gehad. De afgelopen maanden heb ik heerlijk genoten en kijk ik al uit naar de volgende gangbang. Al die lekkere lullen om me heen die klaar staan om mij te penetreren en te gebruiken spoken al weken door mijn hoofd. Dus na 4 gangbangs wil ik jullie eigenlijk wat vragen.
Binnenkort zal ik mijn 5e gangbang (ergens in een weekend van het nieuwe jaar) gaan ervaren en wil ik vragen hoe JULLIE mij het liefste zien? Jullie hebben de keuze uit de volgende mogelijkheden:

- All-I-Can-Fuck gangbang waarbij ik de hele middag beschikbaar zal zijn om goed doorgeneukt te worden door een oneindige rij mannen die continu aangevuld blijft en de ene lul gelijk opgevolgd wordt door de volgende.
- Bound gangbang waarbij ik geheel vastgebonden voor jullie beschikbaar staat/ligt om heerlijk gebruikt te worden.
- Bukkake gangbang waarbij ik na goed doorgeneukt te zijn door een hoop mannen klaar ligt voor een heerlijke spermadouche.
- Extreme big cock gangbang waarbij XXL lullen net voldoen Ik wil meer en groter! ;)

Jullie mogen kiezen! ;) Nadat er genoeg stemmen zijn zal ik de optie met de meeste stemmen inplannen voor Januari. :) Nadat er bekend wordt welke gangbang plaats gaat vinden kunnen jullie jezelf hiervoor aanmelden, niet eerder! :D

Mocht je nog een goede idee hebben voor een van mijn gangbangs, schroom je niet en stuur even een PB naar mij persoonlijk. Wellicht voeg ik jou idee toe voor mijn komende gangbang! ;)

Kus Mila

P.s. Een motivatie van je keuze zou ik erg leuk vinden om te lezen! :D[/quote]
Gebruikersavatar
Loodgieter
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door Loodgieter »

Je vijfde gangbang in EC .

Wat dacht je van een vrijdag middag om 1 uur.
Je kondigd het aan op het forum , er zijn dan veel mannen.
Fer zet je vast aan het kruis , en alle mannen mogen je geile lichaam bekijken , en daarna betasten.
Daarna maakt hij je los , en bind je vast op het grote bed ,
Al de mannen kunnen je dan neuken , en jij pijpt de pikken stijf.
Tot 1/2 3 wordt je geneukt door die mannen.
Je krijgt 10 minuten rust , en dan komen 10 groot geschapen mannen , die je flink afneuken.
Om 4 uur lig je weer vastgebonden op het bed , en spuiten alle mannen die er nog zijn je helemaal onder de sperma.
Als er mannen of dames zijn die je dan af willen likken , zijn ze welkom.

Gr. X. Loodgieter
jack1

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door jack1 »

Wat een strak plan Loodgieter!
Gebruikersavatar
Karlson747470
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 jun 2010 22:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door Karlson747470 »

Als rasechte gangbanger spreekt de all-I-can-fuck mij het meeste aan.. Een middag lang heerlijk met een grote groep actieve neukers met je bezig zijn.. Kun je zoveel hebben?

Al vind ik het plan van Loodgieter ook mooi! :)
1martin
Berichten: 514
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door 1martin »

Ook ik ben mogelijk aanwezig voor deze gangbang .
als eerste All-I Can-Fuck super geil .
als tweede Bound GB vind ik nog spannender dat je door je partner vastgebonden te zijn om door de aanwezige mannen te gebruiken
En als einde van deze geile mega BangBang daar alle mannen een bukkade dat de sperma overal van haar lichaam afdruipt .

Heb "loodgeiter "ook enkele keren mogen ontmoeten doet het goed en is een sociale man die niet alleen aan zich zelf denkt .
het plan wat hij nu voorstelt lijkt mij super , wil haar kut dus ook heerlijk leeg slurpen .

Graag zie ik een pb komen voor deze GB in Amersfoort in januari 2016
hete groet 1martin
Gebruikersavatar
nylons lover
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 sep 2014 18:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door nylons lover »

Ik ga voor de all i can fuck sessie, of hoe ze in Duitsland zo mooi zeggen....Ficken bis der Artz kommt........
En reken maar Mila dat er wordt gekomen.
Ik wacht je PB tje af.
Greetz. Herman.
Anton
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 apr 2010 07:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door Anton »

Hierbij meld ik me aan voor de vastgebonden variant, loodgieter style.

En als iemand mijn mond wil neuken voordat hij zijn zaad over Mila spuit, heerlijk.....
Dutch
Berichten: 58
Lid geworden op: 03 mei 2015 20:25
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Doorn
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door Dutch »

Hoi Mila

ik zou zeggen all a can fuck gangbang
en als 2e keus
de bukkake gangbang


dikke x Dutch
Gebruikersavatar
Moonlight
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 okt 2010 12:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mila's 5e EC gangbang

Bericht door Moonlight »

Ik ga mee met het voorstel van de Loodgieter! en gezien de potentiële belangstelling zou een 2e bukkake sessie (eerder op de middag) wellicht ook een geile optie zijn!!

Geef svp vroegtijdig aan (PB?) wanneer je komt (in de cinema dan :-))
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten