Afgelopen donderdag ben ik 's avonds naar EC geweest. Onervaren en onvoorbereid liep ik rond 19:00 naar binnen. Er was nog een stel die op het punt stond te vertrekken en er zat een man en een vrouw op de bank.
Ik was verrast, had eigenlijk alleen maar heren verwacht. De sfeer was gezellig en ik voelde me ontspannen.
De spanning nam toe en op een gegeven moment was het blijkbaar tijd om te beginnen. Ik vroeg of ik erbij mocht zitten op de bank. De vrouw gaf toestemming, de man was niet helemaal blij, alhoewel hij het sportief en humoristisch bleef opvatten.
Zij waren aan het zoenen en hij vingerde haar op een stevige manier, ik wreef zachtjes over haar benen. Na een tijdje richtte zij zich tot mij trok mijn broek naar beneden en likte mijn buik, brrrrr, en mijn lul op een geweldige manier. Ik was geil en overdonderd. Ik had verwacht een filmpje te kijken, nu zat ik zelf in de film.
Tot mijn verrassing waren er geen condoompjes aanwezig, dus ik condooms kopen. Overigens knap weinig keuze. Ik wilde XL, maar dat verkopen ze niet los. Dan maar de gewone condoom
Weer terug in de EC was de man met een goede wip bezig. Ik ben er poedel naakt bij gekropen met een jasje aan en heb haar na een tijdje heerlijk op z'n hondjes genomen. Heerlijk om zo naar beneden te kijken en te zien hoe zo'n lul in zo'n klein lijfje kan verdwijnen.
Helaas werd ik gebeld en moest voor werk vertrekken. Terwijl zij door een ander genomen werd heb ik haar nog wel in de nek en haren gemasseerd en zij mijn lul. Al wenkend kreeg ik een andere ook mooie man die mijn plaats in kon nemen en ook heerlijk tot suck en fuck over is gegaan.
Achteraf nog wel een bloeduitstorting op mijn lul gehad door die krappe condooms, volgende x neem ik zelf condooms mee
Het was heerlijk en wil de dame waar ik de naam niet van weet heel erg bedanken. Als ze mijn verhaal herkend en mij lekker vond, graag ontvang ik een PBtje als je weer eens gaat, of ergens anders iets spannends gaat doen.
donderdagavond 9 december
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten