gangbangstel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
2bi4u
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jan 2009 08:42
Contacteer:

gangbangstel

Bericht door 2bi4u »

even een reaktie van gangbangstel voor al die mannen/vrouwen die er 17/01/09 waren...
bedankt voor jullie opkomst daar hadden wij geen klachten over en we hebben het ook wel eens anders meegemaakt...
we schrokken nogal van de kleine ruimte en de rare plek van het matras zo midden in de doorloop.
we zijn normaal de luxe van parenclub`s,thuisparty`s en sexsauna`s gewend
dus dit viel voor ons erg tegen.
we hadden een grotere ruimte verwacht en een plek waar iedereen zich om kon kleden zodat je niet met je boodschappen tas langs het matras hoeft te staan, dat schrok ons nogal af.
ook in de darkroom hadden we meer ruimte en een matras verwacht.
de enorme stilte maakte de sfeer er niet beter op.
met dit alles konden wij ons niet zo ontspannen zoals we normaal doen dus hebben we besloten ons feestje thuis voort te zetten.
daar helaas niet zo`n grote opkomst maar wel met een drankje een hapje een warme douche en vooral veel ruimte en gezelligheid.
nogmaals sorry dat we er zo abrubt vandoor zijn gegaan..
voor ons de ervaring dat we het dus in zo`n ruimte niet kunnen en willen doen.
voor diegene die ons nog niet heben uitgekotst..wij houden thuis regelmatig bi-feestjes en gaan altijd voor een mannen overschot.mocht je intresse hebben of een andere wel leuke locatie weten schrijf ons dan alsnog aan.
groetjes monique en maurice
mayhemdottje@hotmail.com
Gebruikersavatar
John wayne
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 sep 2008 21:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: gangbangstel

Bericht door John wayne »

Beste Gangbangstel,

Na het lezen van uw bericht vroeg ik mezelf af of u wel bij de juiste cinema bent geweest. Als uw verwachtingspatroon anders is, dan is het niet netjes om de cinema zo te beschrijven als u doet. U moet wel appels met appels vergelijken.

Mijn ervaring en van vele andere is anders, dan u omschrijft. Iedereen is vrij om zijn mening te geven maar dan wel respectvol.

een trouwe bezoeker
Lady Humpalot
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:56
Contacteer:

Re: gangbangstel

Bericht door Lady Humpalot »

Beste 2b4U,

Smaken verschillen, laat ik dat even vooropstellen. Dat de bios bij nader inzien niet jullie "ding" is, kan natuurlijk.
Maar het was plezierig geweest als jullie van tevoren even poolshoogte waren komen nemen, alvorens zo'n veelbelovende en enthousiaste oproep te plaatsen. Dat schept verwachtingen. Daarvoor stappen mensen in de auto of in de trein om dat mee te kunnen maken. Natuurlijk is er altijd het risico dat mensen toch niet komen. Dat is altijd een beetje lastig met dit soort ondernemingen... je kan het van plan zijn en er vreselijk veel zin in hebben om er op de dag zelf achter te komen dat je pet er even helemaal niet naar staat.. dat die mogelijkheid er in zit, dat weet ieder weldenkend sexbiosbezoeker wel. Waarmee ik maar wil zeggen dat je niet alles van te voren af kunt timmeren. Maar houdt dan iets meer slagen om de arm.
In ieder geval hebben mijn Sir en ik volop genoten van het in eerste instantie wat ontgoochelde manvolk en zo kwam het wat ons betreft toch nog goed. :mrgreen:
2bi4u
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jan 2009 08:42
Contacteer:

Re: gangbangstel

Bericht door 2bi4u »

na wat van de schrik bekomen te zijn willen we dit er graag nog even
over zeggen:
het is zeker niet de bedoeling van ons geweest om in onze reactie de kwaliteit van de cinema in discredit te brengen we vonden dat alles
er netjes schoon en verzorgt was.
ook wij komen van ver dus even een kijkje nemen was moeilijk,
op aanraden van een vriend zijn we op het idee gekomen om naar amersfoort te komen omdat het aanbod mannen groot zou kunnen zijn na een advertentie op het forum, dit zouden wij graag eens meemaken en dat was ook niet waar we van geschrokken zijn integendeel aangenaam verrast.
wat sir. humpalot zo mooi kan zeggen klapten we even dicht.
natuurlijk hadden we even moeten zeggen wat ons dwars zat
vandaar deze forum mail, sorry voor dit ongemak.
met vriendelijke groet:
maurice en monique
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Erwinzwolle, stel 85 en 12 gasten