Zal mij,ons eerst even voorstellen Jeannette & Eric mijn maatje in het kwaad

Beide zijn we mannenverslinders en gek op zaad zeg maar echte sletjes dus.
Afgelopen zaterdag hadden we het plan opgevat om eens naar de bios in Amersfoort te komen omdat die nog op ons " verlanglijstje " stond en we weer eens een nieuwe speel omgeving wilde hebben.
Aangekomen en na een hartelijk ontvangst door de magische deur op naar de lockers omdaar even omtekleden ... nou ja uit te kleden

Ik hoefde alleen maar mijn rokje en jas uit te doen en Eric ging helemaal naakt, dat stak wel aardig af bij al die geklede mannen

Klaar voor actie doorgelopen naar de darkroom voor het eerste rondje zeg maar, erg lekker veel mannen maar nog een beetje erg schuchter.
Nadat de eerste geiligheid getemd was zijn we doorgelopen naar de bios, je komt tenslotte ook om de zaak te bekijken toch?
Bij de banken was trouwens nog een heerlijk sletje bezig, prettig lichaam leuk koppie en heerlijk aan het worstelen met jammie piemels

Heerlijk om te zien maar haar feestje dus wij zijn even doorgelopen.
Samen, nou ja met een kleine optocht achter ons aan

Er kwam een heerlijk lekkertje bij en die heeft me heerlijk verwend !
Eric had inmiddels zaad geroken en was de gay kant opgegaan en achteraf heb ik van hem gehoord dat die daar erg netjes is geweest , niet dus

Het was lekker en hij was heerlijk betast, gepijpt en had zelf ook nog gepijpt met toetje

Ik was inmiddels terug gelopen naar de koffiecorner, beetje teleurgesteld als ik eerlijk ben.
Ik had graag helemaal afgeneukt willen worden maar in plaats daar van passieve mannen op die enkeling na dan.
Begrijp ook wel dat als een nieuwe vrouw binnen komt dat het eerst aftasten is, zal me eigen de volgende keer aanmelden zodat jullie weten wat en hoe ik het liefste heb zodat ik nog geiler ben en wordt

Kortom, leuke ervaring en komen zekers nog een keertje aangekondigd terug naar amersfoort
Kiss van ons beide