Een mooie vrijdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
levensgenieter
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 dec 2008 19:25
Contacteer:

Een mooie vrijdagmiddag

Bericht door levensgenieter »

Vanmiddag even naar de naaktdag in Amersfoort geweest. Vooraf was Sexy Valerie van plan om te komen, maar daar kwam helaas wat tussen. Later inhalen dan maar.
Zoals Valerie zelf zegt: het moet spontaan gebeuren en niet op afspraak, en deze middag bewees dat dit zeer goed mogelijk is. Ik kwam rond half twee binnen en trof daar een stel aan dat weliswaar de 25-jarige leeftijd al een tijdje gepasseerd was, maar niettemin zichzelf en een aantal mannelijke bezoekers prima wist te vermaken.
Terwijl zij nog bezig waren kwam er een tweede stel binnen, een prachtige jonge meid met haar meester. Na zich van kleding ontdaan te hebben liet zijn zich heerlijk gaan in de sling in de dark room, onder toeziend oog van haar meester en onder de likkende tong van een duidelijk geoefende beffer en strelende handen van een aantal mannen om haar heen.
Toen het anatomisch gezien toch wel wat lastig bleek om de intiemere daad bij het woord te voegen, hebben ze zich verplaatst naar het grote bed op het pleintje bij de koffie-automaat. Daar ging het er nog een tijdje heftig aan toe.

Bij een dergelijke belangstelling vind ik het zelf nog lastig om haantje-de-voorste te spelen, maar ik heb toch met volle teugen genoten van het prachtige schouwspel en haar verbluffende lijf.

Ik weet niet of jullie een vast stel zijn (hoef ik ook helemaal niet te weten), maar als EC-koppel in ieder geval een plaatje... Niet voor niks heb ik wel tweemaal bedankt ;-). Hopelijk komt er een vervolg!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten