Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
robinenjulia
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mei 2017 17:27
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door robinenjulia »

Hi Allemaal! We hebben dit bericht ook geplaatst in Hilversum alleen we willen kijken waar meer mensen komen, niet dat we voor niks zijn.

Wij zijn een stel van 21 & 22 jaar oud. Beide biseksueel en open voor veel dingen vandaar dat wij morgen ook naar de cinema willen gaan!

Onze vraag is, hoe gaat zo'n eerste keer? Je loopt naar binnen en vraagt mag ik naar binnen? En dan kleedt je je om? Wie kan ons meer vertellen! En kan je discreet naarbinnen lopen of ziet iederen je?

Uiteraard ook een vraag is, wij willen niet voor niets komen! Dus zijn er mannen/vrouwen of stellen morgen en zo ja hoelaat? Wij denken rond 14:00 uur, is er dan al wat volk?
bibottom57
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 apr 2015 15:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door bibottom57 »

ik ken alleen de cinema in amersfoort. je kunt redelijk ongezien binnenkomen. je komt in een winkel. bij de kassa betaal je. de dame die daar staat opent een deur die toegang geeft naar het cinemadeel. er zijn kluisjes ( euro meenemen, krijg je later terug). hier kunnen je kleren en kostbaarheden in. hoeveel je uittrekt is aan je zelf. de meesten lopen naakt of in een slip. er zijn diverse zaaltjes met films. die je kunt bekijken. uiteraard kun je ook vrijen, met je vriend, maar als je zin hebt, ook met andere aanwezigen. condooms zijn in de winkel te koop of neem je zelf mee. er is een douche, wc. ook koffieapparaat. hiervoor heb je een muntje nodig, dat je bij de kassa kunt krijgen/kopen. he tis handig om dat gelijk mee te nemen als je de eerste keer naar binnen gaat. in de winkel is iedereen gekleed. respect voor elkaar staat voorop. toekijken op discrete afstand kan altijd. als je meer wilt moet je iemand met woord of gebaar uitnodigen (aankijken is vaak het middel). je bepaalt zelf wat de ander bij je kan/mag doen. het is handig als je een handdoekje bij je hebt.
ik ben er zelf vanaf 14 uur. ben onderdanig, bi en bottom. ik neuk niet, wel beffen, likken, pijpen, geneukt worden, schoonlikken.
langelat
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 feb 2015 13:34
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door langelat »

Ik kan naar bijde cinema's reizen. als jullie weten naar welke dan kom ik daar ook naar toe.
Ben zelf 24 jaar en hetero. altijd wel zin om lekker met een leuke dame te neuken, beffen, likken.
Groet, Langelat
bart91
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mei 2016 07:14
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door bart91 »

Hey dat klinkt goed, je kan redelijk ongezien naar binnen lopen. Waarbij je eerst in de winkel komt. Hier vraag je aan de kassa om naar de cinema te gaan. Het kassapersoneel kan je ook het beste helpen met al je vragen. Als je binnenkomt kun je je omkleden bij de kluisjes. Als je je bezoek aankondigt van te voren zullen er altijd wat mensen op af komen dit zijn meestal bijna alleen maar mannen. Als jullie laten weten waar jullie heengaan morgen zorg ik dat ik er bij ben.
michel
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 okt 2009 07:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door michel »

Ik ben er ook, laat wel even weten of het doorgaan.
brazilian26
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 nov 2014 23:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door brazilian26 »

Ben benieuwd ik ben nu onderweg jonge jongen
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door venga »

En, ..... stel nog geweest?
robinenjulia
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mei 2017 17:27
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door robinenjulia »

Wij zijn niet geweest, mijn werk liep uit (ik werk op de spoedeisendehulp van een ziekenhuis bij mij). Hier kn ik niet zomaar weg/ Wij proberen daarom volgende week woensdag te gaan. Amersfoort lijkt ons beste omdat we van veel mensen positieve dingen over Amersfoort hebben gehoord
bibottom57
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 apr 2015 15:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door bibottom57 »

jammer dat jullie niet konden komen. maar begrijpelijk. had mij ook kunnen overkomen. ik had jullie graag willen ontmoeten. volgende week woensdag ben ik er zeker niet. ik wens julllie veel plezier en hoop jullie een keer ergens life tegen te komen.
Brian_bi
Berichten: 182
Lid geworden op: 23 sep 2015 22:06
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer stel morgen woensdag 31 mei

Bericht door Brian_bi »

Las net pas dat jullie vanmiddag van plan waren te komen en m'n eerste gedachte was "Jammer, was leuk geweest om daar bij te zijn". Jammer voor degenen die vanmiddag eventueel al aanwezig waren, maar voor volgende week heb ik maar meteen een middagje vrij genomen ;)
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: geilpaal en 7 gasten