Bij de koffie hoek zag ik opeens Mw. P. Ze had zich ook aangekondigd op het forum en was ook net binnen. Eerst maar koffie voor haar geregeld en samen op de bank plaats genomen. Het is leuk dat je ook eerst een bakkie kan doen en met elkaar wat kan inkomen bij een praatje. Uiteraard duurde het niet lang voor de koffie op was en konden en mochten we aan het lijf van P wat verkennend werk verrichten. Ze zag er weer heerlijk uit in haar kousen en spannende kleding. Heerlijk aan haar lijf gezeten en elkaar opgewonden. Nadat ze in de stoel had plaats genomen haar eerst lekker opgewarmd met strelingen en meer.....

Even later kwam ook het andere stel uit de filmzaal en werd de actie op het matras voortgezet. Dat kwam mooi uit want daar zat ik toevallig te wachten.

Het is trouwens eerder uitzondering dan regel dat men op een teken op woord wacht in de cinema maar ik vindt het zelf heel normaal dat je hierop wacht of vraagt of je mee kan doen. Want soms zie je de heren elkaar verdringen en graaien er vele handen aan de lekker delen van een dame. Geduld wordt echt heel vaak beloond kan ik uit ervaring vertellen. Maar nu terug naar de dame in dit verhaal.
Ze had heerlijke natuurlijke borsten en daar kon ik wel wat mee. Ook werd het spel en tempo wat opgevoerd en werd zij tijdens het neuken van haar twee openingen ook met mijn vingers bespeeld op haar klit zodat ze nog opgewondener van werd. Na wat heftig werk werd ik ook nog eens lekker gepijpt door haar. Zalig deed ze dit.

Omdat er nu veel meer belangstelling kwam en het echte neukwerk wat ten einde leek schoof ik door naar haar voeten en besloot maar eens mijn vingers in te zetten. Op mijn knieen tussen haar benen plaatsgenomen. Het juiste en meegebrachte glijmiddel werd aangebracht en er volgde een uitgebreide en landurige sessie. Hierbij heb ik haar uiteindelijk met mijn hele vuist in haar kut verwend en met meerdere vingers haar kont bewerkt. Intussen werd ze voorzien door aanwezige gezwollen pikken die ze stuk voor stuk leegpijpte. Haar eigen vent werd uiteraard ook niet vergeten en hij speelde een belangrijke rol om haar klaar te laten komen. Hij weet natuurlijk wat haar nog extra opwind

Of dit nu door hem, het vasthouden van haar hoofd, of door de vele stijven en gulzige lullen en/of door mijn handwerk kwam, ze trilde van genot en kronkelde over het matras. Vele malen voelde ik haar kut zich compleet spannen en werd er heel veel vocht geproduceerd. Al met al een heerlijk avontuur voor alle aanwezigen. Heerlijk om een vrouw zo mee te maken en mee te kunnen helpen aan zoveel genot en plezier.

Van mijn kant dank dat ik met jullie spel mee mocht doen en ik hoop jullie weer een keer tegen te komen. Ook dank aan de andere aanwezigen, zo zie je dat je met wat geduld en elkaar de ruimte te geven er een heerlijk geile middag voor terug krijgt. Ik wens iedereen nog vele leuke avonturen in de EC, groet PDH