Mooie Blonde dame vrijdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
kempertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2017 14:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Mooie Blonde dame vrijdagmiddag

Bericht door kempertje »

Speciaal eindelijk maar eens een account aangemaakt.
Ik kom al jaren met grote tussenpozen in de EC, omdat het voor mij niet echt in de buurt is.

En eigenlijk loop ik al jaren altijd de "actie" mis. Geniet van de verhalen hier van oa Benno, Plumberjack en de Dames, maar wilde het toch graag een keer zelf meemaken.

Vandaag had ik dus eindelijk geluk. Ik zat al een tijdje in de ruimte bij de grote matras toen er een prachtige blonde vrouw binnenkwam met haar partner.
Hoe mooi ze was, was wel duidelijk aan de stoet mannen die er achteraan kwam lopen.
Ze was lang, bijna even lang als ik (1.87), blond, zeer mooie grote ogen. Ze had een strakke boek aan met eindeloze lange slanke benen erin, afgetopt met een heerlijk kontje.
Een witte blouse die haar boezem maar net kon bedwingen. Haar mooie koppie was omringd door halflange blonde lokken

Ik bleef in eerste instantie even braaf zitten, maar toen ze een kluisje aan het vullen waren met haar tasje ed. ben ik er ook naartoe gelopen om ook een kluisje te pakken en me maar eens uit te kleden, want dit kon wel eens spannend worden. Nadat ik haar vroeg of er 1 of 2 euro in het kluisje ging verloor ik haar even uit het oog tijdens het uitkleden. Ik dacht dat ze naar het toilet was, maar deze overheerlijke dame zat al op haar knietjes in de gloryhole in de Darkroom :o

Haar partner stond erbij, die ze regelmatig heerlijk zoende terwijl ze meerdere pikken tegelijk aan het verwennen was. Na een aantal minuten diverse mannen blij gemaakt te hebben verplaatsten ze zich naar de hetero cinema. Ik besloot even achter te blijven in de grote ruimte, het was al druk genoeg. Geen idee of ze voor het eerst was, maar zo'n colonne mannen achter je aan kan ook intimiderend werken kan ik me zo voorstellen.

Uiteraard won de geilheid het toch al vrij snel van de beleefdheid, want na 5 minuten ben ik toch maar gaan kijken. Ze was samen met haar partner neergestreken op de voorste rij waar het scenario zich weer herhaalde. Ze wisselde meerdere pikken heerlijk af, onderwijl regelmatig haar eigen partner zoenend en pijpend.

Wederom vertrok de mooie dame, en nu naar de gloryholes tussen de 2 cinema's. Eindelijk stond ik binnen handbereik, te wachten tot ze wellicht ook mij zou verwennen.
Schouder aan schouder aan de gordijnzijde werd de man naast mij snel van zijn last verlicht terwijl uit alle gaten pikken staken, waardoor ze regelmatig 360 graden rond ging om vooral niemand over te slaan. Nadat mijn buurman zijn last had laten vliegen, reikte ik haar een doekje aan, die zeer welkom was. En eindelijk sloot ze haar zachte mond heerlijk om mijn maar al te bereide pik.
Tot mijn schaamte hield ik het weinig langer uit dan mijn voorganger, de setting was zo geil, zij was zo mooi en ik zal al zo lang op het randje dat ze ook mij binnen no-time keihard liet spuiten.

Ik had de eer om de hekkensluiter te zijn, want daarna is ze met partner weer vertrokken.

Jammer, want ik had haar graag de wederdienst geleverd door haar heerlijk naar een hoogtepunt te likken, wie weet krijg ik de kans ooit nog...
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mooie Blonde dame vrijdagmiddag

Bericht door JeffreyBi »

Lekker dan, denk ik even een mooi verslag te gaan schrijven, heeft kempertje het gras al voor m'n voeten weggemaaid. ;)

Dan sluit ik me maar gewoon aan bij zijn mooie woorden. Het was inderdaad een prachtige lange slanke blondine die gulzig diverse heren verwende met haar warme mond. Bij haar laatste sessie in de ruimte tussen gay- en heterozaal was ik één van de gelukkigen die zijn lul (die met cockring en jockstrap)) door een gloryhole kon steken, en zo diverse keren haar lippen zich om mijn pik heen voelden sluiten.

Lieve blondine, mocht je dit lezen: je bent een topper, en we zijn graag bereid tot een wederdienst een volgende keer. En je vriend is een geweldige kerel, dat hij je dit gunt!
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Mooie Blonde dame vrijdagmiddag

Bericht door gezell »

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan het was inderdaad een heerlijke mooie dame met een fantastisch figuur. Als toevoeging wil ik nog zeggen dat ze echt een pijpkoningin is en met haar heerlijke warme mond het pijpen tot in de perfectie verstond.
Ik hoop jullie nog eens tegen te komen en anders even een PB.
Gebruikersavatar
RobXXL
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2016 11:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Mooie Blonde dame vrijdagmiddag

Bericht door RobXXL »

OK
Laatst gewijzigd door RobXXL op 11 jan 2018 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mooie Blonde dame vrijdagmiddag

Bericht door JeffreyBi »

RobXXL schreef:In welke EC was dit??
Hilversum?
Amersfoort?
Zutphen?
Nou, aangezien het in Algemeen (Amersfoort) staat... doe 's een wilde gok? ;)
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten