19 dec geil feesje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Bi stel dev
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

19 dec geil feesje

Bericht door Bi stel dev »

Op 19 dec ben ik van plan om met mijn sletje 52 jaar en zeer slank eens naar Amersfoort te komen.
Wat ik zoek voor mijn sletje zijn goed verzorgde bi mannen niet te oud en geschoren die eerst toekijken hoe ik me sletje opwarm in de cinema.
Daarna zal ik haar opdrachten geven die ze dan graag uitvoert bij de mannen daarna mag ze plaats nemen in de swing waar ze lekker betast gelikt en geneukt wil worden door de mannen.
dan door naar het kruis waar ze geil anaal genomen moet worden door mannen die ik uitzoek en zo willen we alles in de cinema uit proberen.
Mannen zonder respect voor het sletje stuur ik gelijk weg er is veel mogelijk neuken is met condoom zorg daar zelf voor als ze je pik geil vind zuigt ze hem leeg spuiten mag je op buik borsten en gezicht.
En we weten dat het een thema dag is maar dat maakt het juist leuker.
hopelijk tot dinsdag en je kunt altijd pb doen voor de tijd.
groetjes bi stel dev
gerard026
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 19 dec geil feesje

Bericht door gerard026 »

Hoi Bi Geil Stel,

Ik lees dat jullie de 19e naar Amersfoort willen komen. Ik lees wat jullie van plan zijn en het lijkt me supergeil je sletje te ontmoeten en als het kan/mag ook lekker te kunnen genieten van je sletje.
De dingen die je met haar gaat doen en haar gaat laten ondernemen klinkt super.
Kun je aangeven wanneer je/jullie aanwezig zijn in Amersfoort? Als ik dat weet kan ik kijken of ik me kan vrijmaken om jullie daar te zien en hopelijk mee te kunnen genieten.

groet Gerard.
kortovos
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 19 dec geil feesje

Bericht door kortovos »

Hoi Bi Stel

Leuk te horen dat je naar Amersfoort komt. Ik zie er al naar uit om uw sletje een goede workout te geven. Om hoelaat zullen jullie er zijn? En zal alleen uw sletje actief zijn, of zou ik uw paal ook eens lekker mogen afzuigen?

Geile groetjes
Jan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: erik1111, Poezenbeestje en 13 gasten