geil avondje....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

geil avondje....

Bericht door Sue en Lee »

Vanavond zomaar weer eens spontaan de ec aangedaan.
In de wetenschap dat er zeker één lekker manspersoon bij zou zijn.....
Maar hoopte natuurlijk op meer lekkere genieters.

Rond 20.30 uur stapten we binnen ik in een kort rokje, zwarte hold-ups, rood topje en korte rode laarsjes...voelde me lekker geil. Eerst even kopje koffie...even bijkomen en toen naar de fimzaal.
Voorin plaatsgenomen, twee lekkere mannen voor me op de stoelen gezet...broeken los....
Ik op mijn hurken voor ze te genieten van twee heerlijke palen. De heren werden hard in mijn mondje..Heerlijk tongen met Lee voelde ik al een paar vingers van Heterominded in mijn erg natte kutje glijden.....
Rondom ons stonden een aantal mannen heerlijk mee te genieten.

Om toch een wat comfortabeler plekje te hebben gingen we naar het orgiebed. Daar kreeg ik binnen no-time 5 mannen om me heen, Heerlijke handen op mijn lichaam, een tong door mijn natte spleetje, pikken op sterkte om heerlijk aan te zuigen.
En heterominded had zijn harde pik diep in mijn mondje en neukte er aardig op los. Tot ie na deze geweldige pijpsessie zijn pik uit mijn mond trok en me toch een geweldige lading sperma over me heen spoot.....mmmmmmmmmmmm superrrrrr.....

Dit wondt de andere mannen enorm op en de een na de ander spoot zich over me leeg....zoooo lekkerrrr....terwijl ik ook heerlijk gebeft werd.
Toen nog een lekkere neukbeurt erachteraan…. Het was weer feest.

Even een pauze ingelast, gingen de meesten toch rond half 10 al weg…maar heterominded en Lee hebben me daarna samen naar enorme hoogtepunten gebracht, Lee die precies weet hoe hij met zijn vingers mij tot tot spuitens toe kan krijgen. En dat vond heterominded erg geil om te zien.
Ik ontfermde me over zijn pik en alweer stond ie in volle sterkte klaar om me nog eens giga te nemen. Voorovergebogen pijpte ik Lee, terwijl ik heerlijk achterlangs genomen werd.
Daarna werd ik op mijn rug op het bed gelegd, benen in de nek van heterominded en heerlijk afgeneukt. Geweldig wat een conditie heeft die jongen. Ook Lee genoot met volle teugen van het geweld waarmee hij me tot trillens toe van het ene naar het andere orgasme bracht. Zooooooooo lekkrrrrrrr…. We hebben er enorm van genoten met ons drieën het laatste half uurtje…
En weer met een goed gevoel, tevreden en met een big smile naar huis gereden.

mmmmmm..echt weer genoten van dit geile avondje.
Bedankt..

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
lex19712
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 nov 2010 17:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: geil avondje....

Bericht door lex19712 »

Heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben vanavond!!

Hoop jullie snel ook een keer tegen het lekkere lijf te lopen;-)

Lex
Boris
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2011 18:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: geil avondje....

Bericht door Boris »

Klinkt als een goede invulling van de avond. Goed uitgevoerde plannetjes. :)
Bonp
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jul 2011 09:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: geil avondje....

Bericht door Bonp »

Vanmorgen forumberichten gelezen en weer genoten van de geile belevenissen van Sue en Lee en diverse heren.
Pure lust en geilheid jammer dat ik dat allemaal heb gemist.
Lijkt me een geweldig geil gezicht om een vrouw spuitend te zien klaar komen , wat me nog geiler lijkt is als ze mij onder spuit en ik haar geile sappen kan proeven mmmm.
Beste Sue en Lee thanx voor de heerlijle geile verhalen , hoop het een keer mee te maken.
Geile XXX
BP :D
Gebruikersavatar
Yosd1966
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2011 21:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: geil avondje....

Bericht door Yosd1966 »

Wat is het toch iedere keer weer geweldig om te lezen hoe jullie genieten van die geile belevenissen. En dat Sue kan spuiten dat kan ik bevestigen, zeiknat kan ze klaarkomen bij de juiste beroering ... heerlijke geile mensen een dikke zoen en chapeau voor de fantastische beschrijvingen van jullie ervaringen, een genot om te lezen en altijd weer krijg ik een opgewonden strak gevoel in mijn broek van jullie ...

geile kus, Yos
Gebruikersavatar
Heterominded
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2011 18:16
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: geil avondje....

Bericht door Heterominded »

Uit het niets in eens een hele geile maandag avond naar kort wat te hebben ge chat op het chat forum,
snel laptop dicht geklapt onder de douche gesprongen even alles nogmaals eens gladscheren, hup in de auto richting de,
EC ter Amersfoort waren al redelijk wat mannen aanwezig en er zat nog een stel in de bios,
eerst maar eens gezellig een bakkie doen toen ik eenmaal op de bank had plaats genomen kwamen Sue en Lee,
ook al de EC binnen gelopen.

Eerst maar eens een filmpje kijken samen me Lee hebben niet veel gezien :)
omdat ik zo verschrikkelijk lekker werd gepijpt door Sue mmmm
naar een tijdje werd Lee lekker gepijpt en begon ik Sue lekker haar lekkere natte kut te masseren en te vingeren,
wat was ze geil zeggggg mmmm.

Toen gingen we al snel naar het grote matras in de EC waar Sue me weer super diep begon te pijpen en het nivo,
steeds sneller en dieper ik het niet kon houden en mijn warme zaad over haar hele lichaam spoot zoo geil .....

ondertussen werd ze ook nog door Lee en twee andere mannen verwend...

Naar een kleine pauze vertrokken er veel uit de ec en waren we met ze drieën aanwezig,
terwijl Sue Lee lekker begon te pijpen na ik haar terwijl ik stond achter langs en begon haar lekker hard en snel door te neuken,
tot haar benen begonnen te trillen mmm dat was zoo geil legde haar op haar rug op het matras en ging nog door,
met een hoog tempo haar lekker hard door te neuken mmmm ik genoot alleen al van hoe Sue daar van genoot ,,,
ze begon te trillen en kreeg meerdere orgasme mmmmm wat een geile maandag avond mmmm



tot de volgende geile avond :)
Sue en Lee Bedankt super geil mmmmmm
Op zoek naar een leuk stel of vrouw voor spannende date !!!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten