Zaadsletje bezoekt naaktdag 06-12

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Zaadsletje bezoekt naaktdag 06-12

Bericht door LotteMooi »

Hey geile mannen,

Op donderdagavond tussen 18:00-21:00 wil ik weer naar de naaktavond :twisted: in de EC Amersfoort komen. Ik heb eerder die dag een afspraak dus ik doe mijn best om op tijd te zijn. Ik ben weer op zoek naar geile mannen tussen 25-55 jaar. Ik ben gek op fris ruikende kale grote pikken! Je mag mij er weer lekker onderspuiten en wie weet mag je mij wel neuken. Ik lees het liefs de reacties(met geile foto)onder mijn oproep. Ik heb er heel veel zin in en hoop dat het een goede geile sfeer wordt. Even voor de duidelijkheid, ik kom niet eerder dan de aangegeven tijden :roll:

Tot morgen...geile groetjes LotteMooi
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 06 dec 2018 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Beertje033
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Zaadsletje bezoekt naaktdag 06-12

Bericht door Beertje033 »

Foto0084 - kopie (2).gif
Ha geile Lotte.

Ik ga mijn best doen ook weer van de partij te zijn.
Met plezier wil ik je weer van mijn kaalgeschoren pik, ballen en zaad laten genieten.
En die geile sfeer, dat zit met jou wel goed haha.

Geile groetjes van mij terug. B
dikkepaal
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door dikkepaal »

Hoi Lotte,

Alweer een tijdje geleden dat ik je geile slettenkut heb mogen vasthouden, en dat je m'n grote, dikke lul zuigde en liet spuiten. Morgen vrij, en heb erg veel zin om lekker met je te spelen morgen. Lig nu al lekker aan m'n paal te trekken en te spuiten.

Groeten
Bijlagen
photo_2018-11-28_21-16-09_resize.jpg
photo_2018-11-28_21-16-09_resize.jpg (18.71 KiB) 5304 keer bekeken
venga
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door venga »

mmmm, van jou lust ik ook wel meer geile foto's. Donderdagavond heb ik zeker zin om lekker voor jou te spuiten
Bijlagen
Schermafbeelding 2018-12-05 om 21.34.08.png
vitvanwijk
Leeftijd: 49
Contacteer:

Bericht door vitvanwijk »

Hey Lotte,

Ik was vanavond graag gekomen op jouw heerlijke avondje en net als zwarte Piet met een lege zak naar huis gegaan, maar helaas; het gaat me niet lukken. Geniet en tot een volgende keer.
V.
nylons lover
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Hey Lotte, ik laat met veel plezier met stijve kale paal
weer heerlijk in je mondje glijden.
Om je daarna een heerlijke spermadouche in je keeltje te geven.
:o :o
Groetjes H.
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Dag mannen,

Ik ben iets later zo...omstreeks 18:30 ben ik er. Ik hoop dat jullie al klaar zitten met een keiharde pik!

Tot zo...Xxx lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Eroticcinema A'foort
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Aangezien men in de cinema geen gebruik mag maken van de telefoon hebben wij je bericht even doorgeven aan de heren... :lol: :lol:
marten
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door marten »

Beste Lotte en man/vriend, bedankt voor jullie aanwezigheid. Ik was net op tijd voor de grande finale. Helaas niet voor 20:30 uur binnen, volgende keer zal ik ruim op tijd komen haha. Wat geil om zo over Lotte heen te spuiten…
Beertje033
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Beertje033 »

Toen ik gisterenavond de oproep van Lotte op het forum zag dacht ik al, dat wordt weer leuk. Snel weer een reactie gezet, dat ik van plan was te komen.
Na een nacht slapen en een dag werken mij door de file heen gestort, thuis ff een hapje gegeten en daarna geschoren en gedoucht. Alles bij elkaar kon ik het voor elkaar krijgen om om ca 19.15 de EC binnen te wandelen. Van Patricia toegang gekregen en een koffiemunt, samen met de vraag of ik ook een Euro voor een locker had. Ja, die had ik. Bij binnenkomst vernam ik al een redelijke drukte in de heterozaal. Mij snel uitgekleed, handdoek en condooms mee gepakt en de heterozaal in gelopen. Daar stond, schat ik, ongeveer 15 man om Lotte heen, die al het nodige zaad op haar lichaam had verzameld. Net op dat moment kwam degene, die ze onderhanden had, over haar klaar en was de volgende aan de beurt. Ik vond een plekje op een stoel aan de rechter kant en Lotte zat links voor, met haar vriend links naast haar. Op dat ogenblik begon zij hem ook te pijpen, terwijl ze een andere man aan het trekken was. Na een poosje ging vriendlief door de knieën en mocht hij haar vingeren, wat na verloop van tijd weer de nodige vochtigheid tot gevolg had. Daarna volgden weer een aantal zaaddouches waarna Lotte haar handen ging wassen. Toen ze terugkwam mocht ze op het bed gaan liggen, waarna haar vriend haar even lekker doorneukte, dat dat lekker was, was aan de kreten van Lotte te merken . Vervolgens mocht een van de andere aanwezigen een condoom omdoen en het stokje van hem overnemen. Na een poosje werd besloten om de sling op te zoeken. Het hele gezelschap verhuisde dus naar de darkroom. Daar werd eerst de sling even bijgesteld, waarna Lotte ging liggen. Na een (soort van) stoelendans, waarbij iedereen de opdracht kreeg om dat lekkere kutje van haar te vingeren, waarbij ze tegen het klaarkomen aan zat probeerde haar vriend om haar over die (denkbeeldige) streep te vingeren. Lotte gaf aan dat ze daarvoor te ongemakkelijk lag en dat dat niet lukte. Daarop besloot hij om zijn pik met cockring maar weer in haar kut te laten glijden. Vervolgens mocht ik dat van hem overnemen, begon eerst wat rustiger, maar al snel had ik er een behoorlijk tempo in zitten. Aan het gehijg en gekreun van Lotte te merken werd dat goed gewaardeerd. Toen dat nog verder toenam en ik ook nog e.e.a. aan vocht langs mijn pik en ballen voelde glijden, duurde het bij mij ook niet lang meer. Toen heb ik mijn zaad over haar buik heen gespoten, om nog maar wat aan de plakbende toe te voegen. Vervolgens mochten nog een paar heren haar neuken, en spoten er een aantal hun zaad over haar hals en gezicht heen. Daarna ging Lotte aan de zijkant op een of ander steuntje zitten, waarna haar vriend haar een aantal keren klaar vingerde, wat een behoorlijke plas op de grond opleverde. Vervolgens werd Lotte richting centrale ruimte "gestuurd" om daar nog een paar heren manueel van hun zaad af te helpen. Ondertussen ruimde haar vriend de chaos op en volgde daarna. Lotte zat op 1 van de banken naast het bed, met tegenover haar haar volgende slachtoffer. Haar vriend begon haar weer te vingeren, waarna ze al vrij vlot boven op hem ging zitten terwijl ze doorging met trekken. Dit leverde weer een zaadlozing over haar lichaam op. Op dat ogenblik was het rond 20.30 uur en vroeg haar vriend of er nog mannen waren die nog klaar konden komen. Lotte nam plaats naast de douche op een handdoek, waarop nog een behoorlijk aantal, hun zaad over haar geile, ondergespoten lichaam deponeerden. Zelf kreeg ik dat niet voor elkaar, 2x binnen een uur is iets te veel van het goede voor mij, dat heeft even langer nodig. Lotte droop in ieder geval aan alle kanten, wat nog even vereeuwigd moest worden. Daarvoor trok het koppel zich even terug in de heterozaal, terwijl de mannen zich aan begonnen te kleden. Dit begonnen Lotte en vriend ook te doen, nadat ze weer terug waren. Even voor 21.00 stond het hele gezelschap weer buiten. Alles bij elkaar weer een lekkere geile en ook wel gezellige avond. Lekker stel, bedankt weer. Volgens mij heeft iedereen genoten. Tot een volgende gelegenheid.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten