hallo alle maal

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
robensigrid
Contacteer:

hallo alle maal

Bericht door robensigrid »

we zyn een leuk stel en gaan vandaag naar amersfoord om een leuke geile middag van te maaken we zoeken leuke mannen met groote pikken lykt je het leuk we zyn om 16 uur in amersfoord gr kussss van me vrouw
J.J
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: hallo alle maal

Bericht door J.J »

Nou Rob en Sigrid,
had ik effe geluk. Ik was er toevallig toen jullie kwamen, en jullie waren fantastisch ! Sigrid ging uitnodigend op het matras onder het filmdoek liggen, en al gauw had ze een hoop gezelschap en aandacht. Ik mocht haar 3 keer verwennen, en Sigrid kan er heerlijk van genieten en heftig klaarkomen. Op het laatst was Rob zelf lekker met haar bezig en vroeg ze of ik nog over haar mooie borsten wou spritzen. Nou dat wou ik zeker wel, en bijna lukte het. Maar je raad het al, het was tijd voor een pauze (al genoeg kruit verschoten in zo'n korte tijd).
Jammer dat Sigrid het toen koud kreeg (het is er namelijk best wel koud voor naakt recreatie).
Dat had ze niet verdiend ! Ik heb haar aangeraden een volgende keer ook een badjas en een handdoek te huren. Ik had daar geen spijt van en vind het een prima service dat je daardoor voor en na bezoek lekker op je gemak kan douchen !

Nou ik hoop dat ik jullie nog eens tegen kom. Groetjes JJ
Heerlijk naakt ontspannen.
Zo lang mogelijk genieten van lekker geile situaties.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten