Toen ik halverwege de middag de EC binnen kwam was het er een drukte van belang Patty had haar gang bang.
Na mijn jas in de lokker gestopt te hebben was het tijd voor de MEET met cockring, wij hadden van de woensdag er voor nog een klikje namelijk : Kijk je even op de chat, toch niets te doen als je naast iemand in de auto zit ( die niet je vriendin of zo iets is ) , gaat het verhaal over een sauna in het zuiden des lands, de plaats naam verschijnt op het schermpje van de pda en ik kijk naar buiten staat er een ANWB boord met de zelfde naam 600m., maar ik moest door .
Wel lachen zo iets
Na ons gezellig gesprek kwam Knabbel binnen en even daarna ook G en R .
De dames gingen zich omkleden in het toilet en kwamen er nog mooier uit als dat ze er in gingen , in zeer sexy kleding die de prachtige lichamen van de Dames noch meer tot hun recht deed komen.
In de bios heeft Knabbel me heerlijk verwend. Wat is het ook mooi en geil om een vrouw haar hoofd te mogen ondersteunen als zij div. mallen schokkend klaar komt door de tong van onze gast heer.
We hebben ook nog even getest of de vloer van de bios water dicht is, was die, de plassen bleven er op staan. Wel natte voeten.
Heerlijk om dat te doen en te voelen.
Hierna verhuisde we maar het grote bed waar ik heel voorzichtig maar toch doeltreffend met mijn tong de Dame naar een hoogte punt kon brengen
Zij legde haar benen over mijn schouders en ik voelde hoe steeds meer spieren zich spande en haar hele lichaam sidderde van genot , gelukkig werd ik net niet samen geperst en kon tijdens dit positieve geweld blijven ademen .
Rond etenstijd met de Knabbel G en R en Pieter naar de stad om wat te eten, via de winkelstraat waar ik ( LET op Dames ) uit betrouwbare bron heb vernomen dat ROOD de mode kleur is voor deze zomer .
Wat me opviel tijdens het wachten op het eten is dat deze groep, overjarige tieners, zich gedraagt als de jeugd van tegenwoordig allemaal met hun mobieltje bezig, foto laten zien aan elkaar chatten, smsjes enz.
Je bent zo jong als dat je je voelt.
Na de maaltijd weer gauw ( winkels waren dicht ) naar de EC waar de Dames zich snel verklede en iedereen zich op het grote bed vermaakte.
Inmiddels was er nog een stel binnen gekomen een mooie slanke blonde Dame met heer
Cockring ik zal proberen niet je het mooie uitzicht nogmaals te ontnemen op de Dames.
Aan het einde van deze zeer geslaagde dag samen met Pieter op verzoek de mooie borsten van Knabbel onder gespoten, Pieter en ik hebben wel eens meer van dit soort verzoekjes gedaan., de dame in kwestie herkend zich hier wel in denk ik.
En om ongeveer 21.00 uur was het tijd voor de GREET met cockring.
Tot Snel iedereen.
Alle aanwezige bedankt voor de nu mooie herinneringen
Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer. Mens durf te leven
Mooi omschreven Cokring en Jan1 ,ik heb ook heerlijk genoten.En Cokring fijn dat je een topdag hebt gehad,dat heb je verdiend.(je weet wat ik bedoel)Het was zeker geen teleurstelling voor mij,in tegendeel,ik heb heerlijk van je genoten.Ik wil ook de overige mannen bedanken,want ondanks dat het heel erg druk was,gedroegen de heren zich vrouw vriendelijk.En zo kwam ik heerlijk aan mijn trekken en de andere dames ook.Is voor herhaling vatbaar,en heren tot gauw.