Ik was vanmiddag toevallig ff in de bios , door het moooie weer was het er niet al te druk ... maar ik viel met mijn neus in de boter ,er was een leuk stel aanwezig,beide heel open , vriendelijk gezellige leuke mensen waar je ook een leuk praatje mee kan houden.
Zij mooie krullen ,lief gezicht, heerlijk lijf , zongebruind,geschoren poesje , lekkere borsten en billen , priemende tepels om aan te zuigen en op te knabbelen.
Had het geluk haar lekker stevig te mogen neuken , eerst doggy stijl en daarna lekker hard zij op dr rug eeeuuhhhhhhh GEIL.
Afsluitend masseerde zij mijn ballen met tact waarna ik mijn lading op haar borsten heb gespoten.
Hoop nog eens op een herhaling , toppertjes !!!
gr Pieter
vrijdagmiddag 12 juni , mooi stel...
- amersfoortman
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
vrijdagmiddag 12 juni , mooi stel...
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
Re: vrijdagmiddag 12 juni , mooi stel...
toch maar wat vaker binnenlopen merk ik .
Dank je wel voor het compliment amersfoortman. Ook wij vonden het meer dan prettig met je.
Wij waren rond 1500 uur al aanwezig en hadden smiddags al een ronde gehad hahaha. Was ook prima. Heren bedankt.
En inderdaad na even iets te hebben gegeten in de stad savonds een goede tweede ronde. Nagerecht hebben we thuis heerlijk veroberd hihihi.
Enne de dweil kwam goed van pas. We hebben hem trouwens vergeten terug te zetten in het bezemhok. Maar ja dan staat hij alvast klaar voor ons volgende bezoek. Lol..
groeten M en R.
Wij waren rond 1500 uur al aanwezig en hadden smiddags al een ronde gehad hahaha. Was ook prima. Heren bedankt.
En inderdaad na even iets te hebben gegeten in de stad savonds een goede tweede ronde. Nagerecht hebben we thuis heerlijk veroberd hihihi.
Enne de dweil kwam goed van pas. We hebben hem trouwens vergeten terug te zetten in het bezemhok. Maar ja dan staat hij alvast klaar voor ons volgende bezoek. Lol..
groeten M en R.
wij zijn genieters.....heerlijk om te kijken en om bekeken te worden.......
- patrick1
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
M en R,
Amersfoort man heeft niks teveel gezegt. Ook ik heb enorm van jullie genoten. Ik weet hoevaak je gedweild hebt
Het was een genot om naar je te kijken. En ook ik heb het genoegen gehad om je doggy en op je rug te mogen neken. Je bent een heerlijke vrouw.
Groetjes en tot een volgende keer.
Patrick
Amersfoort man heeft niks teveel gezegt. Ook ik heb enorm van jullie genoten. Ik weet hoevaak je gedweild hebt

Groetjes en tot een volgende keer.
Patrick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten