Reflectie op gezegden.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Reflectie op gezegden.

Bericht door galuni »

Lieve mensen, laatst had ik ook al een topic geopend met als doel de korte gezegden die rondgaan binnen dit wereldje eens te sprake te stellen. Om te zien of we met elkaar eens kunnen kijken of we tot nog fijnere ervaringen kunnen komen. En zeker nu er even niet in de EC gespeeld kan worden is het mogelijk een goed moment om er eens met elkaar over na te denken.

"Nee=Nee kennen wij bijvoorbeeld allemaal. Helaas zie ik heet af en toe gebeuren dat iemand zich in het spel van een ander waagt zonder te vragen. En bij een nee afdruipt. En we zeggen dan met elkaar, nee = nee, zolang je dat respecteert is het goed. Persoonlijk denk ik dat wee hier net een stap te ver al zijn. De ontvanger van de attentie moet de gever afremmen. Mijn voorstel is dan ook om te stelleen Ja=Ja. Vragen kan immers altijd. En wanneer iemand ja zegt, mag het duidelijk zijn dat de attenties ook gewenst zijn. Dit is ook in lijn met de ware betekenis van Consent. En laten we eerlijk zijn met elkaar, een vraag als "neuken?" mag op straat dan onbehoorlijk zijn, in de EC is dit een vrij normale vraag!

"We komen allemaal voor hetzelfde", deze spreuk maakt een paar flinke aannames die gewoon niet waar zijn. Sexuele voorkeuren verschillen, de één heeft interesse voor een man, de ander in een vrouw. De één in een jonger persoon, de ander in een ouder persoon. De één wil veel doen, de ander juist zien of gezien worden. We komen dus vaak niet voor hetzelfde. Daarom is het maken van een praatje, het stellen van een vraag ook zo goed.

En als tip voor mensen die bang zijn voor een blauwtje lopen. Stel de vraag anders neet iets anders, wanneer je hardop de vraag stelt of mensen ook open staan voor deelname van anderen, dan help je ze om hun wensen aan de mensen eromheen te verwoorden. Is het antwoord nee, dan niks persoonlijks. Is het antwoord ja, dan ben jij de initiatiefnemer en krijg je effectief als eerste antwoord.

Bij deze de uitnodiging aan iedereen om de eigen gedachten eraan toe te voegen! Wat mij betreft mag de discussie scherp gevoerd worden, mits respectvol!
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Reflectie op gezegden.

Bericht door Thekinkyguy »

Fantastisch topic!!! Mijn inziens, laten wij er een wetenschappelijk model op los laten en een risico inschatting maken van de komende EC bezoeken.

😀🎅🏿🧑🏻‍🎄🎅🏻
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Rogier1990, Woodmaster en 30 gasten