Welke dag en tijd het beste?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
bobby2020bobby
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2022 19:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Welke dag en tijd het beste?

Bericht door bobby2020bobby »

Hallo,

Ik heb een vraag. Miss een beetje een stomme vraag, maar ben toch benieuwd of mensen er antwoord op kunnen geven.
Ik ben nieuw op het forum en pas een aantal keer bij ec Amersfoort geweest. Elke keer dat ik er kwam was het heel erg rustig. Ook waren er alleen mannen aanwezig. Nou hoop ik bij ec een leuk en spannend contact op te doen, maar ben uitsluitend op zoek naar vrouwen. Welke dag en tijd zou dan het beste zijn om te gaan? Ik weet dat het geen garanties zijn en het altijd een verrassing is wie er is, maar zie ook maar weinig tot geen oproepen op het forum.
Alvast bedankt voor de moeite om te antwoorden.

Groetjes Bobby
Gebruikersavatar
Smoothx
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 jan 2020 11:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Welke dag en tijd het beste?

Bericht door Smoothx »

Hoi man,
Dat is eigenlijk niet te voorspellen
Grootste kans maak je op maandag donderdag en zaterdagmiddagen. Naaktdag de luxe zijn volgensmij het allerbeste om te komen
2 x geweest en 2 x feest 🥳
Pieter
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 sep 2008 21:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: omgeving van Amersfoort
Contacteer:

Re: Welke dag en tijd het beste?

Bericht door Pieter »

De dinsdag, woensdag of vrijdagen zijn ook prima dagen in de cinema hoor :D
Ik word altijd een beetje simpel van die vragen wanneer er dames of stellen zijn. Ga gewoon wat vaker en op verschillende dagen en tijden. Stel je er op in dat er géén dames of stellen zijn en ga gewoon lekker in je blootje een film kijken. Vaak komt er spontaan een stel of dame binnen omdat ze in de buurt zijn, geil zijn, een paar uurtjes vrij zijn etc. en soms kun je dan een heerlijke tijd hebben (als je elkaar met respect behandeld en er een klik is). Dat is m.i. juist de charme van een cinema, lekker filmpje kijken met gelijkgestemden en niet weten wie er door de deur komt als de zoemer gaat.
Sexreiziger
Berichten: 42
Lid geworden op: 24 okt 2020 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Welke dag en tijd het beste?

Bericht door Sexreiziger »

Met je eens Pieter maar het komt niet zo vaak voor. Zoals eerder een bericht van mij hierover. Toch afgelopen donderdag enige uren weer een keer voor niets geweest. Wat mij stoort is dat de hetero cinema een bi/gay cinema aan het worden is. Er ging een man naast me zitten en wilde me aanraken, stoel verderop pijpten mannen elkaar en nog later waren mannen aan het neuken. Ik zeg er niets van maar ik vind dat daar de gay cinema voor is. Relaxed een filmpje kijken zat er niet in en bovendien werd dezelfde dvd direct weer gedraaid, toen ben ik maar weg gegaan.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Rogier1990 en 19 gasten