Eerste bezoek aan Erotic Cinema Amersfoort > Hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
couple035
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2022 06:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Eerste bezoek aan Erotic Cinema Amersfoort > Hilversum

Bericht door couple035 »

Gisteren zijn mijn vrouw en ik naar de locatie in Amersfoort gegaan.
In de winkel een vriendelijk gesprek gehad met de jongeman achter de balie. Na wat informatie te hebben uitgewisseld over de verschillende locaties zijn we naar binnen gegaan in de cinema.
Want we hebben de locatie Amersfoort uitgezocht vanwege de foto's en veel mensen zeiden dat Amersfoort de leukste is.

Naar mijn mening was het grootste deel ingericht voor de cinema's en de gloryholes. Daarnaast had je nog 1 ruimte met een bankje en een bed in het midden en 1 ruimte achterin met een swing en wat meer sta ruimte.
Al snel hadden we zoiets van: Dit is niet onze locatie, het viel ons een beetje tegen na de vele goeie verhalen.
Na wat gesprekken te hebben gehad daar met wat heren die aanwezig waren, hebben we besloten om naar de locatie in Hilversum te gaan.

Aangekomen in de locatie van Hilversum, even rondgekeken in de winkel, en ook hier weer een gezellig praatje gemaakt met de medewerkster achter de balie.
Na wat te hebben gekeken in de winkel, zijn we naar beneden gegaan naar de cinema zelf. Beneden aangekomen viel ons direct op dat deze locatie het naar onze mening beter ingericht had.
Twee kleine gedeeltes voor de cinema's, en daarbij een hokje voor een gloryhole. De rest van de ruimtes werden goed benut naar ons inzien.
Direct viel al op dat de verschillende ruimte openlijk waren, en je tussendoor een beetje alles kon zien.

Je hebt een omkleed hoekje, met daarbij een soort van huiskamer setting met bankstellen. Daarnaast een open ruimte, met een bed, en 2 hokjes met een gloryhole. Daarnaast een ruimte waar je door wat kralen heen moet om binnen te komen. Deze ruimte trok ons het meeste. Gewoon groot, ruim, en veel speelmogelijkheid.
Er staat een doktersstoel, een groot bed, er hangt een swing, toegang tot de gloryhole van de andere ruimte, er staat een kruis om aan vast te maken, en er staat een schot waar de vrouw in kan met polsen en hoofd in doggystyle.
Wij waren het heel snel met elkaar eens, Hilversum wordt onze locatie.

Wij hebben daarom ook lekker met elkaar gespeeld in Hilversum, eerst in de swing, daarna de doktersstoel, en nog even lekker op het grote bed.
Nog even gezellig staan kletsen met de leuke dame boven.
Al met al een gave locatie. Wij gaan daar zeker een keer heen op de eerste vrijdag van de maand voor een jongerendag.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste bezoek aan Erotic Cinema Amersfoort > Hilversum

Bericht door Chandon »

Goedemorgen leuk om te horen😄. Hilversum is idd een leuke locatie ik ben er ook regelmatig. Ik zou zeggen welcome and have a lot of fun🥰.
Japansedraak
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 sep 2017 14:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste bezoek aan Erotic Cinema Amersfoort > Hilversum

Bericht door Japansedraak »

Hoi Couple035

Volgens mij kwam ik op een mooi moment binnen in Amersfoort. Ik moest nog wel even extra condooms halen. 😂😂
Ik heb iig genoten van je mooie vrouw.
Maar ik begrijp jullie mening.
Ik kom zelf ook in Hilversum
Hoop jullie nog eens tegen te komen.
Ik vond het leuk met jullie.
Je hebt een prachtige vrouw.
Gr, Draakje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten