Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Sub-Zero
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 nov 2021 20:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door Sub-Zero »

Jammer dat ik niet kan…
Anders had ik je helemaal suf geneukt Lotte
Pikmaat 17cm
Ik houd van natte kutjes!
Ray1975
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2021 19:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Wilde westen
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door Ray1975 »

Weer die werkgever die het onmogelijk maakt om Lottemooi onder te kliederen. :-(
Veel plezier mannen en maak er een mooi (nog mooier) kunstwerk van!
thorsten
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2019 22:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door thorsten »

Ik word zo opgewonden van de verhalen die ik hier over je lees, Lotte. Verhalen zijn leuk, maar ik moet je een keer zien en morgen heb ik eindelijk de kans. In de afgelopen week ben ik nog niet gekomen. Speciaal voor jou spaar ik het op zodat ik een mooie bijdrage kan leveren morgen.
Remco43
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2011 20:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door Remco43 »

Het gaat morgen dubbel heet worden in Amersfoort :P
Bijlagen
0C6D806A-5400-4C30-9FD5-FAAE1E37B37F.jpeg
0C6D806A-5400-4C30-9FD5-FAAE1E37B37F.jpeg (31.96 KiB) 1838 keer bekeken
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door venga »

Het wordt met de dag heter. :oops:
marten
Berichten: 88
Lid geworden op: 01 nov 2010 00:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door marten »

Wat geweldig dat je de tijd wat hebt aangepast! Tot vanmiddag!
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door Thekinkyguy »

Ik ben benieuwd of er van de 27 mannen die Lottemooi heeft laten klaarkomen nog een leuk verslag wordt geschreven! Kom op mannen, deel je ervaring.

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
marten
Berichten: 88
Lid geworden op: 01 nov 2010 00:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door marten »

Natuurlijk kinky Guy, ik was namelijk een van de 27 gelukkigen. Bij binnenkomst was ik dan ook opgelucht toen bij de kassa bleek dat Lotte er nog was. En ik kwam even voor zes uur binnen. Tot mijn verbazing was het bed leeg maar bleek alle activiteit in de bioscoop plaats te vinden. Daar heb ik achterin staan genieten van Lotte die op de voorste rij een man aan het bevredigen was. Alhoewel ik niet alles kon zien Was het duidelijk dat Lotte op behendige wijze aan het aftrekken was. Na een paar minuten sprong ze op en riep: “gelukt!”. De donatie van de man smeerde ze over haar lijf en ging door naar de voorste rij aan de andere kant. Toen ook deze man klaargekomen was zei hij dat hij in trance was. Of iets wat er op leek, ik kon niet alles verstaan. Deze man vertrok en zo kom ik een plaatje op de voorste rij bemachtigen. Ik dacht dat het nog wel even zou duren maar niks bleek minder waar. Lotte vroeg namelijk wie er nog kon klaarkomen. En ik was in de stemming. Maar ik wilde ook niet voordringen. Het bleek echter dat de mannen achter mij al klaar gekomen waren. En toen begon voor mij het feest. Lotte die voor me kwam zitten en me aankeek en eerst langzaam aftrok. Dit geile plaatje had ik alleen in mijn fantasie eerder gezien. Een geile vrouw met een heerlijke indringende blik en een prachtig lichaam dat al onder het zaad zat. Wow! Sneller en harder trok ze af. Ik hoop dat het lang zou duren maar tegen lotto’s handen is niks te beginnen. Ze heeft controle en zij bepaalt. Dus gaf ik me over aan het heerlijke moment dat ik ging spuiten. Heerlijk! Daarna was ik de weg kwijt en heb niet gezien of ze het zaad over haar lijf smeerde maar ik herinner me nog wel dat ze alles van mijn pik verzamelde, dus het zal vast ha ha. Na alle keren dat ik niet kon komen op de tijden dat Lotte in de cinema was was dit een eerste en geweldige ervaring! Enorm bedankt allebei, geiler kan het niet worden.
DonBob
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 okt 2021 14:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door DonBob »

*Eindelijk gelukt met inloggen*

Het is alweer even geleden maar toch nog een verslagje. Ik had al wel eens een bezoek gebracht aan Arnhem maar nog nooit aan de bioscoop in Amersfoort. Toen ik een oproep van Lotte op het forum zag leek mij dit een mooie gelegenheid.

Ik kwam binnen ruim voor 16 uur. Het was al best druk en je kon merken dat er iets ging gebeuren. Ik vond nog een plekje op een lege stoel in de bioscoop. Een fijne plek met een slappe film om de tijd nog even te doden. Ondertussen hoorde ik steeds meer mensen binnen komen. Ik vroeg mij af of ik in de bioscoop moest zitten of toch naar de zaal moest lopen.

Het was al even na 16-en toen Lottemooi de zaal in kwam lopen. Ik keek naar haar en vond haar meteen een mooie verschijning. Een strak getrainde vrouw van in de dertig met een zongebruinde huid. Ze straalde wel klasse uit. Ze was erg op haar gemak en maakte meteen al wat grapjes waardoor de sfeer heel relaxt was. Ze nam vooraan plaats op een stoel, niet heel ver verwijdert van mij waardoor ik haar goed kon zien. En toen begon het.

Lottemooi wilde ondergespoten worden met zoveel mogelijk zaad. De eerste piemels dienden zich aan en Lotte begon eraan te trekken. Ze had een flesje met olie hiervoor meegenomen om het allemaal wat soepeler te maken. Het was duidelijk niet de eerste keer dat ze dit deed. Met alle geduld van de wereld nam ze alle tijd voor iedereen die zich aandiende. Al snel had ze flink wat zaad over haar gepiercete borsten heen zitten. Ik wachtte mijn kans nog even af. Er had zich een flinke rij gevormd in het middenpad van de bioscoop.

Na enige tijd had ik genoeg gezien vanuit mijn stoel. Ik stond op vanuit de andere voorste bank en toen er ruimte kwam liep ik naar Lotte toe. We stonden met 3 man om haar heen. Lotte zat op haar knieën en ze aarzelde niet. In alle rust begon ze mijn piemel hard te maken. Ze had van alle glibberigheid ontzettend zachte handen gekregen waar ik haar mee complimenteerde. Toen ze met iemand anders bezig was besloot ik even aan haar kruis te voelen. Ze liet zich betasten maar ik wist niet of het nou de bedoeling was dat ze gevingerd mocht worden. Ik trok mijn hand daarom terug maar ik had het haar gewoon moeten vragen natuurlijk. Na een aantal rondjes door Lotte haar zachte handen geholpen te zijn had ik een heerlijke erectie gekregen. Ze keek mij heerlijk aan als ze met mij bezig was. We maakte elkaar non-verbaal duidelijk dat het nu mijn tijd was op haar onder te spuiten. Ik vroeg haar of ze de tel nog wist. Ze vertelde mij dat ik nummer 13 was. Er volgde natuurlijk grapjes of dat nou een geluks- of ongeluksgetal was op een vrijdag zoals deze. Hierna nam nog wat extra olie en begon wat harder aan mijn piemel te trekken. Ik had geen zin om mij hier nog tegen ze verzetten. Lotte richtte mij op haar wang en al snel spoot ik haar gezicht onder met mijn klodders. Het was echt een heel geil gezicht om dit te doen. Ik bedankte haar en pakte mijn spullen. Ik had ook geen tijd meer voor iets van een tweede ronde en heb de bioscoop hierna tevreden verlaten.
Tools World
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 mei 2018 06:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lottemooi Vrijdagmiddag 17-06

Bericht door Tools World »

Ik heb ook genoten van de kunsten van Lotte. Ze kijkt je intens aan en heeft een prachtig lichaam. Haar bruine huid gepiercde borsten en clit zijn fantastisch. Ik kom de volgende keer graag weer langs!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: daveysmeets en 27 gasten