Kamp Lotte

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Kamp Lotte

Bericht door Gerrit Willem »

Na een geweldige middag afgelopen maandag met Angie, las ik bij thuiskomst de oproep van Lotte. Een dame die je niet wil teleurstellen. Dus ik voor de 2 keer deze week naar de EC. Tegen mijn collega’s gezegd dat ik naar de tandarts moest. Eerlijk zijn kan altijd nog. Was nog geen 5 minuten binnen of daar was Lotte. Jij hier?? Omdat ik nog even nodig had om te acclimatiseren ging ik even op een bank bij de grote matras zitten. Lotte trapte echter meteen af en ging voortvarend te werk. Na even met Frank gekletst te hebben besloot ik toch maar de cinema ruimte in te lopen. Er hing een broeierige sfeer. EC, de airco mag rustig aan hoor. Lotte was lekker aan het multitasken en liep even naar het toilet met de woorden; ik ben d’r zo weer hoor! Bang dat we d’r stiekum tussenuit zouden knijpen denk ik. Vervolgens kwam ze weer binnen. “Ik zoek iemand” , keek rond en -ja hoor- wees mij aan en zei, gaat u daar maar even zitten meneer. Ik bood geen verzet. Ik wist wat d’r ging komen. Echter dat komen werd vreselijk, bijna onhoudbaar uitgesteld. Hoeveel tijd heb je? Vroeg ze. Ik antwoorde dat niemand me mist en alle tijd had.
Toen ik het maandag over de billen van Angie had en hoe mooi ze waren sneerde TKG dat Lotte ook prachtige billen heeft. En inderdaad. Ze duwde haar billen bijna in mijn gezicht en zat op me zodat ik ze goed heb kunnen bekijken. TKG, je hebt gelijk. Super! Ondertussen mulitaskte Lotte verder. En verder. En tussendoor was ik weer aan de beurt. Heerlijk nam ze mijn piemel in de mond . En ook Venga had het naar zijn zin zag ik. Het was weer mooi om te zien dat iedere man geduldig was en dat ook Lotte niemand vergat.
Het was een geile middag en wil bij deze Lotte en TKG bedanken. Groet Gerrit Willem/Papillon
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Kamp Lotte

Bericht door koen540 »

Het was inderdaad heel geil… ik was nummer 5 die door Lotte vakkundig klaargetrokken werd… wat een heerlijk wijf zoals ze je ondertussen aankijkt en zich over je pik ontfermt…
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Kamp Lotte

Bericht door Thekinkyguy »

koen540 schreef: 17 jun 2022 22:53 Het was inderdaad heel geil… ik was nummer 5 die door Lotte vakkundig klaargetrokken werd… wat een heerlijk wijf zoals ze je ondertussen aankijkt en zich over je pik ontfermt…
Ik zei toch dat Lottemooi prachtige mooie ronde billen had? Ze heeft je goed gek gemaakt vertelde ze mij😉
Ik genoot van afstand😜

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Kamp Lotte

Bericht door Gerrit Willem »

@TKG, ik geniet liever van dichtbij. Heel dichtbij.
👊🏻💦
Peter1967
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2021 19:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Kamp Lotte

Bericht door Peter1967 »

Ja, was weer heerlijk. Een echte topper die Lotte.
Remco43
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2011 20:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Kamp Lotte

Bericht door Remco43 »

Nadat ik Lotte’s bezoekjes aan de EC drie keer eerder was misgelopen (lastig plannen, ik woon bepaald niet in de buurt) heb ik gisteren eindelijk van haar kunnen genieten. En zij van alle mannen :P
Ik was er al best vroeg om in de stemming te komen. Nou ja stemming … de film in de zaal die opstond vond ik een beetje saai, kwestie van smaak. Ik hoorde heel kort zelfs iemand snurken, of zou dat door de warmte zijn geweest ?
En daar kwam na vier lange scenes eindelijk Lotte binnen in een zaal vol verwachtingsvolle mannen. Een prachtige verschijning, en relaxte vrouw. Niets teveel gezegd in eerdere berichten hier op het forum.
Ik had het geluk dat Lotte voorin de zaal meteen naast mij kwam zitten waar zij haar flesje massageolie tevoorschijn haalde en mij en een andere man met haar magische handjes, en met geil soppende geluidjes, begon af te trekken.
Ik stond al een tijdje onder spanning dus dit hield ik niet lang vol, waardoor ik op tijd uit mijn stoel kwam en staand voor Lotte, die mij uitnodigend aankeek, als eerste over haar hals en tietjes mocht spuiten.
Ik maakte plaats en vele mannen volgden. Mooi om te zien hoe het gebruinde lichaam van Lotte glom van het zaad in het zwakke licht van de zaal en het filmscherm. Ze wilde het ook zeker niet uitgesmeerd hebben door handen van mannen.
Een paar mannen werden gepijpt, mmm, dat zou ik een volgende keer ook wel willen ondergaan.
Omdat ik weer op krachten was gekomen, en geil bleef van alle actie, ben ik weer voor Lotte gaan staan, die inmiddels op haar knieën zat, en spoot ik bijna gelijktijdig met een andere man in haar gezicht, wat al helemaal onder zat.
Wat een verschrikkelijk geil gezicht. Als liefhebber van bukkake(films) heb ik mij uitstekend vermaakt. … ik zou nu alweer zin hebben :P
Na een douche heb ik de EC voldaan verlaten, en het lome warme weer buiten opgezocht.
Gebruikersavatar
Tim_NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 aug 2020 13:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Kamp Lotte

Bericht door Tim_NL »

Ik had Lotte al 2x eerder meegemaakt en ben zeker fan. Hele mooie vrouw en inderdaad heel relaxed. De eerdere keren had ik het geluk, dat ze mij als een van de eersten eruit pikte om te verwennen, maar dit keer wilde ik juist eerst genieten van Lotte's spel met alle aanwezige mannen. Heel geil om te zien hoe haar lichaam steeds meer ging glinsteren van alle sperma. Na een korte pauze was er inderdaad een gelukkige (die hierboven al zijn verslag schreef) die uitgebreid gepijpt werd. Mijn geluk was weer, dat ik aan de andere kant zat op het matras en dus volop uitzicht had op Lotte's heerlijke billen. Ik ben eigenlijk behoorlijk verlegen en afwachtend in dit soort situaties, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om van louter kijken over te gaan na het voorzichtig strelen van deze prachtige sculptuur van de natuur. Uiteindelijk met mijn hand ook langzaam verder dan haar billen gegaan. Ze liet mij haar van achteren vingeren, terwijl onze geluksvogel weer gepijpt werd en daarna een andere man werd afgetrokken. Op dat moment had ik het al een uur volgehouden om niet klaar te komen en hield ik het echt niet meer. Ik ben voor haar gaan staan en kon genieten van haar goddelijke behandeling met zachte warme handen en intensief oogcontact. Na op haar borsten klaargekomen te zijn, drong het tijdsbesef weer tot mij door en bedacht ik dat ik al lang weer ergens anders moest zijn. Het was een heerlijk en geil begin van het weekend! Lotte: heel veel dank en je bent verrukkelijk!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Lvgaal en 20 gasten