Ja ik wil

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gerrit Willem
Berichten: 480
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Ja ik wil

Bericht door Gerrit Willem »

Daar kwam ze binnen, iets later dan aangekondigd . Vol spanning stonden er redelijk wat mannen klaar. De 29 kluisjes waren op. Lottemooi maakte kluisje nr 30 open en met een zwaai vloog haar lange zwarte jas uit. Zo, klaar zei ze. Daar stond ze volledig naakt. Gebruind door het vele mooie weer van afgelopen tijd. Ze vertrok zoals vaker naar het cinema gedeelte. De stoet mannen volgde. Lottemooi ging voortvarend te werk. Ik stond, zoals vaker in de 2e linie alles te observeren. Omdat ik daar nou eenmaal hobby aan heb. Toch enigszins voyeur. Na een poosje wat mannen verlost te hebben stond ze op om even naar het toilet te gaan. Ze keek me aan en zei, ik kom zo terug en wil graag Dave en jij op de eerste rij. Akkoord? Er was ff verwarring en er was twijfel of ik dit wel wilde. Dus vandaar dat ik maar ff duidelijk zei; Ja ik wil😁
Ze kwam terug en ik zat front row. De beste plek. Dave stond voor me. Afwisselend pijpte en trok Lottemooi ons. Ze kwam op me zitten met haar rug naar me toe. Heerlijk uitzicht op haar billen. Ze keek achterom en blikken werden uitgewisseld. Ze gleed over m’n piemel en deinde op en neer….. het ging nog ff verder maar ik moet nu de hond uitlaten. Groet GW/Papillon
Gerrit Willem
Berichten: 480
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Ja ik wil

Bericht door Gerrit Willem »

Lottemooi vroeg of we nog even tijd hadden, en dat hadden we. Ze ging nog even door met wat mannen en begon al aardig te glimmen van de spetterende lichaamssappen. Of we ons zo nog ff bij de gyno stoel willen melden. Ze ging liggen en het uitzicht op haar gepiercte kutje was heerlijk. Dave en ik leefde ons nog heerlijk uit. Ik zag door het raam een grijnzende man. Het was TKG. Betrapt haha. Het was weer een gedenkwaardige middag💦😋😅
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Ja ik wil

Bericht door Rickjsw »

Wanneer is de triuwerij Gerrit Willem?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten