LOTTEMOOI TREKT VOLLE ZALEN

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
joske13
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2019 08:33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

LOTTEMOOI TREKT VOLLE ZALEN

Bericht door joske13 »

Lotte kondigt op 11 augustus aan om op 29 augustus naar de EC te komen. Ik besluit om mijn zaad te gaan sparen voor het feestje met haar. Op de betreffende dag meld ik mij bij de EC met een behoorlijk volle zak en kramp in mijn ballen. Ik ben er echter vrij zeker van dat ik die middag mijn zak kan (laten) legen om mijn ballen wat opluchting te geven. Ik ben vroeg aanwezig en zie het aantal aanwezige heren behoorlijk oplopen. Lotte komt binnen en wordt door een flinke menigte begroet. Vooraf had ik wat fantasieën over de kleding die Lotte zou dragen. Op het forum heb ik iets gelezen over een vorig bezoek waarbij ze een ‘schoolmeisjes uniform’ zou dragen. Wat zou het heerlijk zijn om verwend te worden door een als ‘schoolmeisje’ verklede vrouw… Lotte blijkt echter veel simpeler gekleed te zijn. Onder haar jas is ze namelijk helemaal naakt… Het omkleden is daarmee zo gepiept.

Lotte gaat naar de heterozaal en de menigte mannen gaat achter haar aan. Ik kijk naar de rij en vraag me af hoe laat het vandaag gaat worden voor iedereen aan zijn trekken is gekomen, letterlijk en figuurlijk. Ik zie hoe Lotte diverse mannen naar een hoogtepunt trekt en besef me dat haar succes is gebaseerd op een combinatie van factoren. Een heerlijk lichaam, zachte en vaardige handen, precies het juiste tempo en grip en zaadvragende ogen die je met een geile blik aankijken. Een van de mannen zegt: “Lotte, je trekt volle zalen.” Dit is een rake opmerking, in meerdere opzichten.

Na enige tijd kom ik aan de beurt. Van tevoren heb ik gezien hoe Lotte twee mannen pijpt en door hen geneukt wordt. Ik weet zeker dat alle mannen in de zaal jaloers zijn op deze twee geluksvogels en graag in hun plaats hadden gestaan. Ik in ieder geval wel… Het is erg opwindend om naar deze pijp- en neukpartij te kijken. Vooral als Lotte met haar heerlijke kontje naar de mannen gaat staan en de pik van achteren in haar kutje verdwijnt. Mijn pik is al behoorlijk stijf door het kijken naar al die mannen die door Lotte worden afgetrokken en hierdoor word ik nog stijver. Lotte sluit haar handen om mijn pik en begint me heerlijk af te trekken. Ze voelt mijn opwinding en voert het tempo op. Ik wil mijn orgasme nog even uitstellen maar er is geen houden aan op deze manier. Je moet gewoon spuiten, of je nu wilt of niet. Met een flinke kreun kom ik klaar en spuit ik de inhoud van mijn zak op de tieten van Lotte. Ik heb het gevoel dat mijn orgasme minuten duurt, maar in werkelijkheid is het natuurlijk veel korter. Lotte knijpt nog even in mijn lul om de laatste druppels zaad eruit te halen. Wat een opluchting na enkele weken onthouding en na de opwindende middag.

Het festijn verplaatst zich naar de ruimte met de gynaecologenstoel. Lotte wordt geneukt door de twee uitverkoren mannen en door haar vriend die inmiddels is binnengekomen. Als ze van achteren wordt geneukt, geniet ik weer van haar heerlijke kontje. Wat moet het een genot zijn om daar tegenaan te rijden. Helaas is dit maar voor een enkeling weggelegd. Lotte trekt nog enkele mannen af maar de meeste mannen hebben al een lading verschoten en hebben moeite er nog een tweede zaadlozing uit te persen. De vriend van Lotte heeft in de gaten dat ze op die manier tot sluitingstijd aan de gang zou zijn. Veel mannen zouden daar geen bezwaar tegen hebben, maar blijkbaar hebben Lotte en haar vriend nog wat anders te doen vandaag. De vriend geeft Lotte de opdracht om op een handdoek te gaan liggen. Mannen die nog willen en kunnen, mogen nog een keer op haar lichaam klaarkomen. Door het schouwspel is mijn pik weer flink stijf geworden en ik weet nog een tweede lading zaad uit mijn ballen te persen. Die komt terecht op het lichaam van Lotte dat al glimt van het zaad. Met een brede glimlach op mijn gezicht en een volkomen lege zak verlaat ik de EC. Lotte, bedankt!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten