Donderdag 15 september

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Follador1985
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 nov 2021 20:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Donderdag 15 september

Bericht door Follador1985 »

Hoi @almerecouple,
Ik kan jullie beslissing begrijpen, het is altijd jammer wanneer de kop het verliest van de dop. Helaas gaat iedereen steeds verder en bij jullie was dit de spreekwoordelijke druppel. Gelukkig kun je op kik mensen blokkeren en hopelijk na een tijdje rust komt de zin weer snel terug en in de tussentijd zullen jullie ongetwijfeld leuke momenten samen beleven. Hopelijk tot ooit in de ec.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 457
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Donderdag 15 september

Bericht door Chandon »

Ik hoop dat de beste Bart hier ook de reacties leest.
Dit is gewoon niet om kunnen gaan met je lusten omdat je waarschijnlijk regelmatig ih verleden werd afgewezen/of iets tekort komt.

Als je gezond verstand hebt want iedereen valt en staat op zelfs vaker vallen dan opstaan ga je toch denken van hey wat doe ik niet goed.
Wat kan ik eraan doen zoals ik t graag wil zonder een ander te schaden zodat ik geaccepteerd word.
En niet als een haantje zonder kop erop springen, dringen en stalken.
Want serieus dat soort mensen moeten ze naar de andere kant vd wereld verbannen op een eiland zetten zodat deze echoisten de hele dag uit verveling daar in hun eentje met hun piemeltje kunnen spelen zodat ie eraf valt.
Maar ja dat soort mensen zullen wel verstandelijk beperkt zijn die gaan dat toch niet snappen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten