Bezoek cinema 19 sept.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
speeltindekijkert
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2014 20:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bezoek cinema 19 sept.

Bericht door speeltindekijkert »

Gisteren een heerlijke avond beleefd in de cinema. Ik kwam zo rond 18.45 aan en kocht een kaartje voor de cinema. Ik deed mijn spullen in mijn kluisje toen ik bovenop het kluisje een stel dameshakken zag. Nadat ik alles uit had gedaan ging ik kijken of er inderdaad een leuke dame aanwezig was en ja, in de hetero cinema was er een leuk stel al met elkaar begonnen. De vrouw was rond de 40 en haar man schatte ik iets ouder. De vrouw was heerlijk de man aan het pijpen en ik ging achter hun zitten zodat ik goed zicht had op het stel. Ik trok mijzelf met een paar andere mannen af op wat we zagen, totdat de vrouw een van de mannen uitnodigden haar te komen likken. Ze kreeg hierbij een lekkere befbeurt, waarna we de boel voort gingen zetten in de sling.

Eenmaal daar aangekomen begon de vrouw in de sling te liggen waarna ze door dezelfde man opnieuw werd gebeft. Ondertussen had ze de pik van haar man in de mond en van een andere man in haar hand. Ik bleef nog even op een kleine afstand met mijzelf spelen en te kijken naar dit geile gezicht. Het kutje van de vrouw was heerlijk geschoren en ook haar borsten kwamen uit haar beha. Afwisselend trok ze haar man af en nam ze haar pik in haar mond.

Toen besloot het stel naar het bed te gaan. Alle kleren van de vrouw gingen uit en ze ging op het bed liggen. Haar man begon haar te beffen, waar ze zichtbaar van genoot. Nadat ze kreunde van opwinding liet ze haar man op het bed liggen en begon zij zijn pik rustig te berijden. Tijdens het rijden probeerde ze mijn pik in haar hand te nemen. Ze moest helemaal strekken, dus besloot ik op het bed te klimmen om het haar makkelijker te maken. Met de andere hand trok ze de man af die haar in de hetero cinema goed onder handen had genomen. Ik kwam hierdoor bijna klaar, maar probeerde het in te houden. Toen haar man flink stijf was van al het rijden kwam de laatste positieswitch, die voor het stel teveel werd. Zij kwam heerlijk klaar en de man kwam heerlijk in haar, waarna het zaad uit haar kutje droop.

Hopelijk is dit stel snel weer in de cinema. Ik heb een hele geile avond gehad, waarvoor veel dank!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], deBilt82 en 38 gasten