Kort verslag van mijn eerste ervaringen in de EC

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Vinta
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2015 19:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Kort verslag van mijn eerste ervaringen in de EC

Bericht door Vinta »

Ik kwam aan bij de EC een vriendelijke man achter de balie hielp me en maakte me erop attent dat het een naaktdag bleek te zijn.
Binnen bij de kluisjes kon ik geen euro vinden in het gedimde licht en weer terug naar de balie wat beetje gênant voelde, even gewisseld en weer terug.

Uitgekleed een condoom gekregen die ter beschikking stond ( super geregeld EC) en met handdoekje eerst een verkenningsrondje gemaakt.
In de darkroom hangt een sling en om eens te weten hoe het is er in te liggen de stap gemaakt.
Door het gekletter van de kettingen tijdens het instappen had ik de interesse van enkel heren gewekt , mijn grenzen verleggend hun pik in mijn handen genomen en hun aan het aftrekken gegaan.
Toen 1 man zijn pik knetterhard was kwam hij tussen mijn benen staan en pakte een condoom.
Aangezien ik daar "hulpeloos " met mijn benen in de beugels hing hem zijn gang laten gaan en hij heeft me toen rustig ontmaagd. (weet niet of hij dit gemerkt heeft)
Toen hij klaar was wat zeer snel gebeurde bedankte hij me dat hij mijn strakke kontje had mogen neuken.

Uit de sling gegaan en naar de glory hetro cinema om even alleen op adem te komen van wat er net gebeurt was .
Hier werd ik van achter door het gordijn vast gepakt door een oudere heer die zijn pik in me wilde duwen maar helemaal verkeerd zat, toen ik zijn pik wilde begeleiden dacht hij dat ik niet wilde en stopte ook gelijk verontschuldigde zich en liep weg.

Daarna weer naar de sling gegaan waar een oudere dominantere man was die mij weer in de sling legde, hij wou me zoenen maar dat wou ik niet wat hij respecteerde en zei dat ik wel geneukt kon worden.
Hij pakte een condoom en ik werd voor de tweede keer geneukt met respect, deze man had duidelijk ervaring en door dat dit mijn eerste keer in de EC was.

Een tweede man stond ernaast en vroeg of hij mij ook nog mocht neuken waar ik op dat moment nee tegen gezegd heb.
Mijn intentie was om te kijken naar een geil stel en misschien een oudere ervaren vrouw te mogen neuken, door de geilheid en spanning mijn grenzen helemaal verlegt en wouw wat een ervaring.

Een week later meteen weer gegaan op een naaktdag.
Bij binnenkomst begroet door een vriendelijke dame achter de kassa en nu voorbereid met een losse euro de cinema in.
Bij de kluisjes omgekleed samen met een stel, even opgefrist op het toilet en in de darkroom was een mooie dame bezig bij de gloryhole, het andere stel was in het andere gloryhole hokje.
Verder was het helaas rustig stiekem gehoopt op weer een behandeling als bij de eerste keer het jongere stel met de Engelssprekende dame mogen bewonderen in de hetro cinema waar zij hem snel neukte terwijl zij verder alleen waren in de cinema en ik kon kijken via de glory hokjes.

Daarna in de darkroom de andere vrouw mogen vingeren waarna zij haar kutje aanbood via het gordijntje en mocht ik haar neuken terwijl ik haar clitje vingerde en haar borsten mocht betasten.
Hierna weer vertrokken bijna sluitingstijd cinema.

Hopelijk ontmoet ik hier nog meer geile mensen die mijn ervaringen willen helpen uitbouwen.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Kort verslag van mijn eerste ervaringen in de EC

Bericht door Mike1966 »

Geile ervaring die ik vwb sling ook nog eens hoop te beleven. Het liefst zou ik dan tegelijkertijd heerlijk gepijpt worden!!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten