Twee SOA's opgelopen! Komen ze hier veel voor?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Uitstapje88
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2022 21:42
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Non-binair
Contacteer:

Twee SOA's opgelopen! Komen ze hier veel voor?

Bericht door Uitstapje88 »

Beste allemaal,

2,5 maand geleden kwam ik voor het eerst in de Cinema. In totaal ben ik 3 keer geweest en werd na het laatste bezoek (22 nov) erg ziek met hoge koorts en klachten rond genitaliën. Een soa-test wijst net uit dat ik zowel Gonorrhea als Herpes heb opgelopen.

In mijn leven heb ik geen soa gehad en ben dan ook behoorlijk geschrokken. Op het forum lees ik bijna niks terug over soa's. En vraag me af hoe hoog het risico hier is. Gaan soa's een hoop de rondte in de cinema? Heb jij er weleens een opgelopen hier? En wat voor maatregelen tref jij voor jezelf?

Voor de info:
Ik heb bij alle drie de bezoeken beschermd contact gehad bij penetratie maar niet als ik iemand pijpte. De ironie is dat ik geen soa in de keel heb.

Uiteraard zouden de mannen in kwestie van 22 november zich moeten laten testen, aangezien ik het van één van hen heb opgelopen.
Transgender man 35, 173, 62 kg ontmoet graag gepassioneerde ander in Amersfoort. Ik ben gelukkig getrouwd en ze weet hiervan.
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1963
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Twee SOA's opgelopen! Komen ze hier veel voor?

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Uitstapje88,

Wat vervelend om te lezen dat u twee soa's heeft opgelopen. Wij hanteren een safe sex beleid. Dat wil zeggen dat een condoom dragen verplicht is, ook oraal. Verder komt de GGD 1x in het kwartaal bij ons in het filiaal om anoniem soa testen af te nemen.
Met een condoom zou u veilig moeten zijn, maar wanneer deze verkeerd gebruikt wordt is de kans op een soa groter. Let er daarom altijd goed op of bezoekers waarmee u in contact komt een nieuwe condoom heeft om gedaan voor dat er bij u penetratie plaats vind.

We verwachten dat onze bezoekers zich regelmatig laten testen op verschillende soa's.

Met vriendelijke groet,

team Erotica Amersfoort
ron77
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 mei 2018 23:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Twee SOA's opgelopen! Komen ze hier veel voor?

Bericht door ron77 »

Ik kom al 14 jaar actief in de EC en heb nog nooit een Soa opgelopen. Zowel oraal als vaginaal altijd veilig want tijdens een Gb kan iemand met een SOA de mond goed besmetten en een volgende pik de lul laten zijn zonder dat de ontvanger oraal besmet raakt. Hiv is een ander verhaal die manier van besmetten werk gecompliceerder(wrijven) en niet via de mond.

Gewoon lekker veilig blijven genieten!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten