Eerste bezoek

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
YoungBoyNL2000
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2019 00:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Eerste bezoek

Bericht door YoungBoyNL2000 »

Hey allemaal,

Ik ben Damian, 23 jaar en kom uit de omgeving. Ik ben al een tijdje aan het loeren maar zit er toch steeds meer aan te denken toch de stap een keer te wagen en naar binnen te gaan. Ik vind het nogal spannend en weet niet of er raar word opgekeken als er mensen van mijn leeftijd zijn, want ik ben natuurlijk wat jonger dan de gemiddelde bezoeker gok ik.

Als er mensen met tips zijn over bijvoorbeeld goede dagen om te komen etc hoor ik het graag, dan kan ik hopelijk snel eindelijk een keer de stap maken haha.

Wie weet tot snel!
tha11
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2023 10:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Eerste bezoek

Bericht door tha11 »

Ik zit in dezelfde situatie. Ietsje ouder met 32 jaar en al een tijdje aan het overwegen een keer naar binnen te lopen.

Ben benieuwd wat de mensen hier aanraden voor de eerste keer :)
Gebruikersavatar
Lumbi.71
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 okt 2021 16:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Eerste bezoek

Bericht door Lumbi.71 »

Gewoon een keertje binnen stappen zou ik zeggen of een rondleiding vragen aan 1 van de behulpzame baliemedewerkers.
Jullie zullen zeker niet anders zijn als de meeste aanwezigen dus voel je lekker vrij en doe of je thuis bent, wees discreet en repecteer een ander.

Op een naaktdag is iedereen lekker zichzelf en is de sfeer doorgaans ook gemoedelijk.
Voel geen prestatiedrang en geniet gewoon van en met gelijkgestemden en je zal zeker vaker gaan binnen wandelen 😉
Het is net fietsen, ik had het nog nooit gedaan maar dacht dat ik het wel kon en zo geschiedde ✅

Alvast veel plezier toe gewenst
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Rikkie13 en 17 gasten