Een heerlijke vrijdag (24-2)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Kinkygirl1988
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2021 09:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Kinkygirl1988 »

Het is vrijdag. De eerste vrije dag van mijn vakantie. Even rustig bijkomen van de afgelopen drukke tijd. Terwijl ik thuis een beetje aan het aanrommelen ben hoor ik mijn telefoon gaan. Het is mijn meester. Om 12:30 moet ik klaar staan om hem te ontvangen. Trek een string, strakke spijkerbroek, korset, hakken en de collar om. Zorg dat je op tijd bent. Verder moest ik netjes in mijn houding op hem wachten. Dat betekend, op mijn knieën met mijn handen op mijn knieën en met mijn gezicht gericht naar de grond.

De afgelopen tijd blijkt maar weer dat het me steeds maar niet wilt lukken om me aan alle regels te houden. Hoe kan dat toch? Ik kan oprecht zeggen dat het niet expres is en zeker niet om mijn meester uit te dagen. Dat heb ik in het verleden wel gedaan, maar daar ben ik mee gestopt. Ik wil de beste kant van mezelf laten zien, maar het schijnt maar niet te lukken.

Wanneer mijn meester binnenkomt ga ik eerbiedig op mijn knieën zitten met mijn handen op mijn knieën en mijn gezicht richting de vloer. Mijn meester geeft me een aantal kleine opdrachten die ik netjes uitvoer. Direct na het uitvoeren van de opdracht ga ik in mijn houding zitten.

Nadat mijn meester gedoucht heeft gaan we weg. We rijden een richting op die mij bekend voorkomt. Zeker weten waar mijn meester mij mee naartoe zou nemen wist ik niet. Dat zou ik pas weten als we er zouden zijn.

We komen aan in de cinema. Nadat we ons gemeld hebben lopen we naar binnen en zien we een vrouw op het bed liggen met genoeg lekkers om zich heen. Ze lijkt handen en gaatjes tekort te komen. Er is 1 man die naast mijn meester mijn aandacht trekt. Een goed uitziende man. Al snel had ik door dat hij ook mij zag staan.

We liepen naar de kluisjes, deden onze spullen in het kluisje en kleedde ons om. Ik moest mijn broek uit doen. De hakken, korset en string moesten aan blijven.

We aanschouwden het schouwspel van de vrouw even. Vervolgens dwong mijn meester mij om naar het kruis te lopen. Met mijn gezicht naar de muur stond ik in positie. Mijn meester begon mijn kontje en rug eerst met de flogger te bewerken. Ik deed mijn uiterste best om de slagen te tellen tussen de venijnige pijnscheuten door. Af en toe was de pijn zo heftig dat ik even in elkaar kroop. Mijn meester was hier niet van gediend en sprak me streng toe. In positie staan slet! Snel ging ik weer in positie staan zodat ik de volgende slagen kon incasseren. Mijn meester vroeg hoeveel het er waren. Ik vertelde het aantal. Ik was opgelucht dat het goed was.

Mijn meester ging door. Het concentreren op de slagen koste veel moeite en ik had dan ook niet door dat mijn meester inmiddels van zweep gewisseld was. Het bleek dat hij nu de platte aan het gebruiken was, maar dat had ik pas later door. Op het moment dat mijn meester weer vroeg hoeveel slagen er waren gegeven met de andere zweep raakte ik in de war. Ik wist het niet. Help! De slagen die ik niet heb kunnen tellen kreeg ik nog een keer harder toegediend.

Na de slagen bij het kruis nam mijn meester mij mee naar het bed. Op het bed lag de vrouw nog met de verschillende mannen om haar heen. Ze lag languit. Zelf moest ik voorover gebukt over het bed gaan staan. Mijn meester beval me om de borsten van de vrouw te verwennen terwijl hij mijn al gevoelige billen verder begon te bewerken. Iedere keer dat ik even van de schrik stopte duwde mijn meester mijn gezicht weer terug op z´n plek. Ik moest ervoor zorgen dat de vrouw genoot. Soms voelde ik hoe mijn meester met zijn vingers tussen mijn lipjes en daarna in mijn kutje ging. Hij begon mijn kutje te bewerken. Steeds sneller en precies op mijn g-spot. Ik voelde dat ik het zo niet lang zou gaan volhouden en vroeg mijn meester om toestemming om klaar te komen. Dat mocht, maar eerst moest ik aftellen van 10 naar 0. Toen ik met heel veel moeite had weten terug te tellen kwam ik heftig en spuitend klaar. De vloer onder mij was goed nat geworden.

Ik werd op de seks sofa gezet. Mijn meester deed mij de ringgag in. Hij zette me in positie en zorgde ervoor dat mijn mondje zo goed toegankelijk was voor zijn heerlijke pik. Voordat ik het wist werd mijn mondje gevuld tot diep achter in mijn keel. Hard, snel en diep werden afgewisseld. Ik voelde hoe het speeksel over mijn kin, borsten op mijn knieën droop. Steeds grotere stralen voelde ik druppelen. Slikken was onmogelijk. Tussendoor voelde ik hoe mijn lichaam zich soms aan het afzetten was door de kokhalsneigingen. Daar was het mijn meester natuurlijk om te doen.

Na een tijdje werd ik op de sofa gelegd en begon mijn meester met zijn magische vingers mijn tepels en kutje te bewerken. Hij weet hoe ik geniet als er hard met mijn tepels word gespeeld. Draaien en trekken vind ik dan ook heerlijk. Ondertussen was mijn meester met zijn vingers richting mijn kutje aan het gaan. Dat deze 1 keer spuitend was klaargekomen was natuurlijk niet voldoende. Zeker, omdat het niet goed zichtbaar was voor het publiek. Daar zou hij snel verbetering in brengen.

Terwijl hij daarmee bezig was kwam de jongeman die ik eerder had zien staan erbij en vroeg aan mijn meester of hij aan me mocht zitten. Dat mocht. Hij was mijn lichaam aan het strelen terwijl mijn meester me keer op keer spuitend klaar liet komen. Het hield maar niet op. Ik voelde hoe al mijn lichaamsvocht spuitend mijn lichaam verliet. Heerlijk om me zo´n vieze gebruiksslet te voelen. Hier ben ik tenslotte goed voor. Voor het genot van mijn meester en alle mannen die hij toe zou laten. Ik ben een vieze neukslet!

Tussendoor kreeg ik de opdracht van mijn meester om de man te pijpen. Ik begon de man te pijpen en merkte hij al snel dat mijn keeltje veel kan hebben. Hij kwam steeds dieper tot zijn lekkere pik helemaal achter in mijn keeltje zat. Keer op keer herhaalde hij dit. Mmmmm heerlijk zo.

Ik werd weer voorover gebukt over het bed gelegd. Mijn meester begon mijn zeiknatte kutje te neuken. Niet veel later vroeg hij de man of hij ook wilde. Dat liet de man zich geen tweede keer zeggen. De man nam met volle tevredenheid bezit van mijn lichaam. Ook toen ik op mijn rug op het bed werd gelegd nam hij mij diep en hard.

Even tijd voor een pauze zij mijn meester. Hij liet me kort even op de bank zitten en ging zelf even naar het toilet. De man en ik begonnen met elkaar in gesprek te raken. Toen mijn meester terug kwam was hij niet blij. Hoe durfde ik te praten zonder toestemming! Direct gebood mijn meester mij om op de grond te zitten en mij bek te houden. Mijn meester en de man praten samen verder terwijl ik daar kijkend naar de grond zat. Toestemming om zelf nog te praten kreeg ik niet meer.

We besloten van een kleine pauze een langere pauze te maken. Met z’n drieën zouden we in de stad wat gaan eten. We kleden ons aan en verlieten voor even de cinema.

Na de pauze kleden we ons weer om. Dit keer moest ik mijn kante body aantrekken. Mijn meester nam mij mee om even door de cinema te lopen. We kwamen in een andere zaal. Daar was de vrouw die we eerder hadden gezien samen met nog een andere vrouw en voldoende mannen aan het genieten. Een heerlijke gangbangshow was voor onze neus aan het afspelen.

Niet veel later kreeg mijn meester en ook de man weer zin om zelf gebruik te maken van deze vieze slet. Trouwens ik zelf ook. Mijn meester, de man en ik waren nog niet de zaal uit of ik zat op mijn knieën in de gang met van hen beide hun lekkere pik in mijn mondje. Lekker diep zoog ik de pikken mijn mondje in. Lang lieten ze het niet toe.at Ze namen me mee naar de darkroom en legde me in de sling. Daar lag ik dan. Hulpeloos in de sling. Mijn benen omhoog zodat mijn kutje goed toegankelijk zou zijn voor mijn meester en meneer. Mijn meester begon mijn kutje weer op te warmen zodat het klaar zou zijn om de twee pikken te ontvangen. Op een gegeven moment zaten er 4 vingers van iedere hand tegelijk in mijn kutje zodat die goed opgerekt werd. Ook de man hielp mee om mijn kutje goed op te rekken. Het had niet veel gescheeld en mijn kutje zou voor het eerst in z’n leven gefist zijn. Misschien een volgende keer.

Mijn meester is voor mijn kutje gaan staan en begon mijn kutje hard te neuken. Aan mijn hoofdeind stond de man al klaar om mijn mondje/keeltje te neuken. Hij wist inmiddels wat ik met mijn mondje kon en zorgde ervoor dat hij er gretig gebruik van maakte. In 2 van mijn gaatjes werd ik inmiddels geneukt. Tussendoor mocht nog een derde man zijn pik van mijn meester aanbieden om gepijpt te worden. Mmmmmm wat is het toch heerlijk om een vieze vuile slet van mijn meester te zijn!

Mijn meester en meneer wisselde elkaar zo af en toe af. Meneer neukte dan mijn kutje en mijn meester mijn mondje. Mijn meester hoorde ik dan zeggen dat meneer deze vieze slet hard en goed moest doorneuken. Dat ze daar goed voor was. Het enige dat ik dan kon denken wat ‘ohh ja meester. U heeft zo gelijk”! Na een poosje verplaatste we nog even kort naar het grote bed waar de mannen me nog even goed door bleven neuken. In verschillende standjes werd dit slettenlichaam gebruikt.

We waren benieuwd wat er nog in de hetero cinema was. Naast voldoende mannen die aan het genieten waren van de film gebeurde daar op het bed nu niets. Daar moesten we natuurlijk verandering in brengen. Mijn meester en de man gingen op de stoelen vooraan zitten. Ik kreeg de handdoek op de grond met de boodschap dat ik weer op de grond moest gaan zitten.

Ik zat in mijn houden en merkte aan mezelf dat het verlangen naar die heerlijke pikken nog lang niet klaar was. Ik wist wat ik moest doen. Terwijl de mannen naar de film konden kijken begon ik vooraan in de zaal de pikken weer in mijn mondje te nemen. Lange halen en diep zoog ik aan die harde palen. Mmm ik kan echt geen genoeg krijgen van al die pikken. Ik merkte dat de mannen mijn keeltje achterin helemaal beurs neukte.

Na een tijdje verplaatste we ons naar het bed voorin de zaal. De mannen maakte nog één keer gretig gebruik van het neukgrotje. Mijn benen hoog in de lucht en dan hard die harde paal in mijn kutje. Ohh wow! Ook werd ik nog even lekker op z’n hondjes genomen voor de finale. Ik moest weer op mijn knieën op de grond gaan zitten en keek met mijn zaadvragende ogen naar mijn meester en de man. Ik smachtte naar hun lekkere zaad! Mijn meester spoot als eerste zijn lading over mijn sletterige bekkie, gevolgd door meneer. Hij zorgde ervoor dat het kunstwerk nog even mooi afgemaakt werd. Mijn hele gezicht en mondje zal onder het lekkere zaad. Netjes maakte ik de pikken van de mannen nog even schoon voordat we gingen douchen en als afsluiter samen een drankje in de stad gingen doen.

Bedankt meester en meneer voor het feit dat u beide gebruik heeft willen maken van deze slet.
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door DonRoberto »

Complimenten! Een prachtige beschrijving!

Verhaal van de maand…..
Kinkygirl1988
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2021 09:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Kinkygirl1988 »

dank je wel 😘
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 209
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Thekinkyguy »

Absoluut het verslag van de maand! Een verfrissend verslag!!! Ik vraag mij wel af wie deze strenge meester is, want hij verdiend ook een compliment.

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Kinkygirl1988
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2021 09:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Kinkygirl1988 »

@donroberto: allereerst mijn excuses voor het niet juist aanspreken van u meneer donroberto. Ik hooptdat we elkaar nog een keer zullen ontmoeten.

@TheKinkyguy dank u wel. Het zou een ware eer zijn als mijn ervaring uitgeroepen zou worden als verslag van de maand. Mijn meester heet meester Michael. Hier op het forum kunt u hem vinden onder de naam sexboy

Zoals jullie merken ben ik aangesproken door mijn meester. Ik heb voor mijn beurt gesproken. Hier zal een passende straf op staan.
Megalodon60
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 aug 2022 11:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Megalodon60 »

Je meester weet ongetwijfeld wat goed is voor je, bij hem ben je in goede handen.
Dutch Exhibitionist
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 apr 2022 22:26
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Dutch Exhibitionist »

Bedankt voor de heerlijke shows voor en na jullie pauze. Het was het wachten tussendoor zeker waard! Nu ik dit zo terug lees zie ik helaas ook dat toen ik aankwam ik al veel gemist had, nog leuker dat het was dat je me even micht pijpen toen je in de sling hing. Dat was echt heerlijk sletje. Hoop jullie nog een keer te zien om heerlijk van te genieten en wie weet even mee te mogen doen.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Benno »

Goed geschreven Kinkygirl.
Kinkygirl1988
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2021 09:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Kinkygirl1988 »

@Megalodon60: dat ben ik zeer zeker ik ben me meester hier ook nederig dankbaar voor

@dutch exhibitionist: het was een erg geil feestje, mijn meester en ik willen alle aanwezigen bedanken voor het keurige gedrag en respect wat jullie hebben getoond, totaal niet opdringerig

@Benno: dankjewel. Ben ik een gedegen concurrent voor je qua verhalen?😉
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdag (24-2)

Bericht door Benno »

@kinkygirl: wat mij betreft wel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten