Heerlijk woensdag bi-gay middag gehad

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Heerlijk woensdag bi-gay middag gehad

Bericht door Mike1966 »

Rond 12:15 de bios in. Nog rustig met een enkele man. Beetje rond cruisen, opwarmen het was buiten fris maar in de EC staat de thermostaat ook niet heel hoog. En ik loop altijd naakt dus …… Ook hier liep minstens één iemand die de deodorant niet had gevonden, jammer want een beetje frisheid is wel zo fijn!
Afijn langzaam komt er wat meer volk dus na een stukje film gezien te hebben in de hetero zaal tijd om pik te pijpen in dark hole ruimte, openlijk in de darkroom ruimte zelf lekker gezogen worden. Hetero zaal filmpje kijken al spelend met mijn eigen pik.
Daar ben ik uiteindelijk ook nog vreselijk lekker en geil gepijpt. Ik zat lekker relaxed in de hetero film zaal met mijzelf te spelen tot een heer zich bij mij voegde. Hij spelen met mijn pik, ik hem pijpen dit alles terwijl andere toe keken, hij mij pijpen en trekken tot ik heerlijk mijn hete geile zaad over mijn eigen buik gespoten heb. Met dat geile zaad werd mijn pik nog lekker door gemasseerd tot mijn lul langzaam instortte. Een man, geen idee hoe hij hier heet van een eerder bezoek, probeerde nog mijn aandacht te krijgen door mijn gepiercde tepels te bespelen. Weet niet of je dit leest sorry maar deze ontlading was ik klaar en ben ik niet meer op je toenadering in gegaan. Wie weet een volgende keer…..

Eerlijk gezegd was ik op meer uit deze dag. Was lekker schoon gespoeld en had ook wel wat in mijn kontje willen voelen…….. of bij een lekker kerel zijn kontje willen …………..

Ondanks dat er dit keer allen mannen aanwezig waren en geen stel of dame de stap gewaagd heeft op deze thema dag heb ik een zalige middag gehad.

GG allemaal
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 21 gasten