Stoute fantasie met meneer…

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Stella
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2022 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Stoute fantasie met meneer…

Bericht door Stella »

Ik stap nog even bij je in de auto. Ik kleed me uit op mijn heels na en je doet de slipketting om. De riem gaat door de mouw van mijn jas, het is het enige wat ik aan mag doen.
Zodra ik naast je loop pak je mijn hand, of nou ja, dat is wat de mensen zien. In werkelijkheid heb je de riem vast en trekt eraan, zodat deze flink strak zit. Ik mag niet vergeten dat jij de dienst uitmaakt.
Zodra we binnenlopen, moet mijn jas uit. In de winkel al?? Mijn vraag wordt niet gewaardeerd en voor ik het weet krijg ik geen lucht. Ik buk en hoest, in mijn oor jouw stem: is wat jij wilt van belang?

De deur zoemt en je duwt me naar binnen. Ik verlies mijn evenwicht en beland op mijn knieën. Je trekt aan de ketting zodat ik omhoog kijk, een traan over mijn wang, samen met mijn mascara. Je draait de zwachtel om mijn hoofd. Een blinddoek is al wat, het zwachtelen is geiler. Het is teder en bedachtzaam, beheerst en verzorgend. Terwijl het ondertussen zorgt voor het laag na laag afsluiten van de buitenwereld. Je vingers glijden langs mijn kin, hals tot aan mijn tepel. Je knijpt hard, en trekt me zo omhoog.

Aan de ketting loop ik mee. Volledig vertrouwend op jou. Ik hoor je groeten, er zijn mensen aanwezig. Ik hoor hoe je complimenten krijgt, en de trotsheid in jouw stem. Een lachje ontsnapt me en dat hoor je… je trekt aan de ketting tot ik met mijn handen naar mijn keel grijp. Of ik soms niet heb begrepen dat ik alleen aanwezig ben om gebruikt te worden. Mijn plezier, mening of welke uiting dan ook niet gewaardeerd wordt.

Je laat de ketting een beetje losser en ik hoest. Ja meneer. Mag ik een slokje water?
Het bakje wordt gevuld. Ik heb geluk, ik mag het opdrinken vanaf de rand van de bank. Ik hoor gelach om me heen, maar het vocht is nodig.

Je pakt me bij mijn haren en zegt me op het matras te klimmen. Op mijn knieën, benen wijd, mijn kutje en kontje laten zien aan degenen op de bank. Met mijn hoofd op het matras voel ik de handen over mijn rug gaan, door mijn haar, over mijn billen. Vingers openen mijn mond. Je trekt me omhoog aan de ketting, zodat ook mijn borsten en tepels te bevoelen zijn.

Ik was al nat en voel nu hoe een straaltje vocht langs mijn been glijdt. Ik moet diep ademhalen om niets te laten merken. Een hand gaat langs mijn been, een vinger stopt het straaltje. En volgt het spoor terug omhoog. Voel ik daar een lange nagel krassen?

To be continued….
Gebruikersavatar
DikkeEikel
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2019 10:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door DikkeEikel »

Ik hoop dat je toestemming krijgt voor het vervolg.
Stella
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2022 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door Stella »

Ik heb daar zeker toestemming voor. Maar het is wel zo leuk als je uitgenodigd wordt toch?
Gebruikersavatar
DikkeEikel
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2019 10:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door DikkeEikel »

Je bent bij deze uitgenodigd :D
geildit
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jan 2014 14:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door geildit »

Ik hang aan al je lippen.............
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door Mike1966 »

Hoi geile stella,

Het zou enorm gewaardeerd worden als je jouw belevenis helemaal tot jullie vertrek uitschrijft! 😊 en mogelijk zelfs tot na jullie thuiskomst, afhankelijk van wat er daar nog gebeurde……

GG
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door Rickjsw »

Hi Stella,

Goed dat je jouw fantasie in de praktijk ook realiseert😉. Vol lust, passie en overgave. Long time, no see!
De uitnodiging voor een vervolg rendez vous staat in mijn agenda 📅.

Liefs,
Rick
Stella
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2022 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door Stella »

Hi Rick!

Idd long time ago. Je bent van harte welkom hoor, mijn agenda staat ie nog niet 😏
X
PaddyWaddy
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door PaddyWaddy »

Stella schreef: 17 mar 2023 13:12 Ik stap nog even bij je in de auto. Ik kleed me uit op mijn heels na en je doet de slipketting om. De riem gaat door de mouw van mijn jas, het is het enige wat ik aan mag doen.
Zodra ik naast je loop pak je mijn hand, of nou ja, dat is wat de mensen zien. In werkelijkheid heb je de riem vast en trekt eraan, zodat deze flink strak zit. Ik mag niet vergeten dat jij de dienst uitmaakt.
Zodra we binnenlopen, moet mijn jas uit. In de winkel al?? Mijn vraag wordt niet gewaardeerd en voor ik het weet krijg ik geen lucht. Ik buk en hoest, in mijn oor jouw stem: is wat jij wilt van belang?

De deur zoemt en je duwt me naar binnen. Ik verlies mijn evenwicht en beland op mijn knieën. Je trekt aan de ketting zodat ik omhoog kijk, een traan over mijn wang, samen met mijn mascara. Je draait de zwachtel om mijn hoofd. Een blinddoek is al wat, het zwachtelen is geiler. Het is teder en bedachtzaam, beheerst en verzorgend. Terwijl het ondertussen zorgt voor het laag na laag afsluiten van de buitenwereld. Je vingers glijden langs mijn kin, hals tot aan mijn tepel. Je knijpt hard, en trekt me zo omhoog.

Aan de ketting loop ik mee. Volledig vertrouwend op jou. Ik hoor je groeten, er zijn mensen aanwezig. Ik hoor hoe je complimenten krijgt, en de trotsheid in jouw stem. Een lachje ontsnapt me en dat hoor je… je trekt aan de ketting tot ik met mijn handen naar mijn keel grijp. Of ik soms niet heb begrepen dat ik alleen aanwezig ben om gebruikt te worden. Mijn plezier, mening of welke uiting dan ook niet gewaardeerd wordt.

Je laat de ketting een beetje losser en ik hoest. Ja meneer. Mag ik een slokje water?
Het bakje wordt gevuld. Ik heb geluk, ik mag het opdrinken vanaf de rand van de bank. Ik hoor gelach om me heen, maar het vocht is nodig.

Je pakt me bij mijn haren en zegt me op het matras te klimmen. Op mijn knieën, benen wijd, mijn kutje en kontje laten zien aan degenen op de bank. Met mijn hoofd op het matras voel ik de handen over mijn rug gaan, door mijn haar, over mijn billen. Vingers openen mijn mond. Je trekt me omhoog aan de ketting, zodat ook mijn borsten en tepels te bevoelen zijn.

Ik was al nat en voel nu hoe een straaltje vocht langs mijn been glijdt. Ik moet diep ademhalen om niets te laten merken. Een hand gaat langs mijn been, een vinger stopt het straaltje. En volgt het spoor terug omhoog. Voel ik daar een lange nagel krassen?

To be continued….
Geile fantasie.... ben benieuwd naar het vervolg.
Stella
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2022 18:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stoute fantasie met meneer…

Bericht door Stella »

Mooi zo… aftellen!

Wie durft een pb te sturen met die hele stoute fantasie die je toch niet durft uit te spreken tussen al dat lekkers? Inspiratie opdoen en… of…. En… meer…
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Rudie en 51 gasten