Ervaring bezoekje EC afgelopen dinsdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Ervaring bezoekje EC afgelopen dinsdag

Bericht door Mike1966 »

Hallo allemaal,

Als bi-versa man stond op mijn to-do lijstje altijd nog eens het bezoek van een thema Travo dag in de EC. Kijken, genieten, misschien uitdagen, wie komen er, waar bestaan de bezoekers uit maar ook vooral is er wat actie, allemaal vragen die alleen beantwoord worden door er een keer heen te gaan! 😊

Na al eerder op het forum een post geplaatst te hebben met de vraag wie mij echt weet over te halen deze “uitdaging” eens aan te gaan kreeg ik in het forum en via pb berichtjes die mij deden besluiten gisteren dan naar deze thema dag in Amersfoort te gaan.

12:00 bij de EC waar al direct 4 man de bios in gingen. Ook ik voorzien van glijmiddel en condooms de bios in. Thuis al de nodig voorbereiding gedaan, alles beneden zoals altijd lekker glad geschoren, volledig gespoeld dus kom maar op ik had er zin in 😁
Uitkleden voor de kluisjes nog even opfrissen en cockring plaatsen op het toilet. Ik ben er klaar voor.

Plaats genomen op 1 van de twee banken bij het grote bed waar een andere bezoeker al op de 2e bank zat (ook naakt) het aantal bezoekers neemt gestaag toe al blijft bij het grootste aantal bezoekers de kleding aan 😒 Ook de eerste “dame” (een lange dame met lang blond haar) komt al snel de ruimte in en gaat naast de andere naakt bezoeker op “zijn” bank zitten. Ik kijk toe hoe zij elkaar beginnen te verkennen 😊 De aktie tussen de twee stopt en ik loop een rondje waarna ik naast diezelfde heer weer plaats neem op de bank. Nu is het zijn en mijn beurt om elkaar verkennen 🤭 Beetje strelen voelen trekken pijpen mmmm niet slecht wie weet…….

Ondertussen neemt het aantal bezoekers toe. Op enig moment tel ik 4 a 5 “dames” de één kan mij meer bekoren dan de ander maar dat is in het echte leven niet anders. Het valt mij op dat, ondanks groot aantal aanwezige heren waarvan ik aanneem dat ze minimaal bi zijn, er weinig actie plaats vind. Dat vele van hen gekleed of half gekleed (broek nog aan) zijn , helpt dan denk ik ook niet 😙 . Maar ieder komt met een eigen reden dus ik oordeel niet het is slechts een constatering 😊

Met de op deze dag aanwezige “dames” krijg ik geen contact of heb ik daar de behoefte niet aan. Wel is er een sexuele spanning met de man waar ik eerder al naast zat op de bank in de cruising ruimte.
We lopen elkaar telkens tegen het “lijf” . Ontdekken elkaar steeds weer en na weer een sessie op de bank vraagt hij mij of hij mag neuken. Althans vragen? Hahaha nee hij pakt een condoom en toont mij deze en maakt duidelijk dat hij mij wil nemen 😋 We verplaatsen ins op mijn verzoek naar de sling waar ik plaats in neem. Er loopt een andere naakte man (uit Amsterdam) mee naar de dark room. Ik speel met de pik van de Amsterdammer terwijl ik een snelle beurt in mijn kontje krijg. De neuker verdwijnt daarna snel en mijn pik bleef tijdens die beurt onaangeraakt……. 😒

Ik fris mij op en ga weer een rondje lopen om te kijken of er elders ook al wat actie is. Niets is minder waar er gebeurd gewoon weinig ondanks dat ik berichtjes had ontvangen van travo dames wat zij graag wenste of dachten te gaan beleven was het, mogelijk deze keer, qua actie redelijk rustig.
Op gegeven moment word de eerder genoemde Amsterdammer nog heerlijk naar een hoogtepunt geholpen op de bank in de cruising ruimte door een “dame” met zwart lang haar.

Weer later zit ik in de hetero zaal een filmpje te kijken met nog wat andere heren en zie ik diezelfde dame op de voorste rij een heer pijpen. Na nog wat friemel werk van de twee vertrekt die heer. Ik loop inmiddels al 2,5 uur met afwisselend een harde dan wel semi harde paal rond en ben van mening dat het tijd voor mij is. Ik neem op de voorste rij in de hetero zaal plaats naast de zwartharige “dame” en al snel zitten we met elkaar te spelen. Zij kende de kneepjes 😉 van het “vak” en al snel kondigde bij zich een mega heftig klaarkom moment aan. HEERLIJK ontlaat ik mij, sorry mede bezoekers als ik wat luid was 😊.

Na dit heftige moment is het tijd om op te frissen en om te gaan kleden en dit bezoek te beëindigden. Het toilet is bezet…… iemand is zich daar even aan het omkleden 😊 . Ik ga alvast naar mijn kluisje en begin mij voor te bereiden om aan te kleden en huiswaarts te gaan. Wat er dan uit het toilet komt…….. echt een vreselijk mooie sexy uitdagende hete lange “dame”. Dit is echt een plaatje!!!! Veel meer een vreselijk lekkere geile CD dan een travo. Voor mijn zelf, of het klopt of niet, toont dit het verschil tussen Travo en CD aan! Alles lijkt wel te kloppen aan deze dame. Goed haar, mooie uitstraling, mooie outfit die haar fantastisch staat ( rode lingerie ) helemaal super. Ze neemt plaats op de bank waar ik een deel van mijn aanwezigheid heb zitten “spelen” met de benoemde heer. Ik zie dat ze direct met haar clitje begint te spelen maar tot mijn vetrek zie ik niemand avances maken naar deze beeldschone “dame”.
Ik sta op het punt van vertrekken maar twijfel of ik mij, nu nog gedeeltelijk aangekleed, weer zal uitkleden en nog even te blijven. Helaas na drie uur aanwezigheid roept de plicht en moet ik toch echt vertrekken. Ik baal van de timing maar niets aan te doen. Wel blijf ik mij afvragen wie was deze dame? Wie het weet mag het mij laten weten.

Deze keer heb ik in die 3 uur een aantal “dames” gezien. Ondanks dat er op het forum door dames meer aanwezigheid van “zusjes” werd gevraagd en ook op gezamenlijke actie werd gedoeld, was daar weinig van te merken. Ook lijkt het erop dat de meeste aanwezige heren, of kijkers zijn of stiekum hopen op een blow job van 1 van de dames en meer niet…….
Helaas hebben ook nog twee dames mij middels PB laten weten, op het laatste moment, dat zij ondanks eerder toezeggingen niet aanwezig konden zijn deze dag.

Ga ik nog een keer naar zo’n travo dag? De kans bestaat. Afhankelijk van stemming en geluiden wie er mogelijk zullen gaan of gewoon om het nog eens te gaan beleven. Of om alsnog kennis te maken met de twee “dames” die zo lief waren mij te laten weten dat ze toch niet aanwezig konden zijn ondanks eerdere toezegging om op te komen dagen.

GG
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten