Geile zaterdag met Roos en Linda

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Kinkygirl1988
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2021 09:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile zaterdag met Roos en Linda

Bericht door Kinkygirl1988 »

Het is zaterdagochtend. Ik ben al vroeg wakker. en Ik merk dat de spanning in mijn lichaam weer zorgt voor een heerlijke geilheid. Na 4 maanden hebben we weer met een bevriend stel afgesproken. De laatste keer dat we elkaar hebben gezien was ontzettend gezellig, maar vooral ook erg geil. Hij dominant (net als mijn meester) en zij onderdanig (net als ik). Een gegarandeerde geile middag. Dat kan haast niet anders.

In alle vroegte pak ik alle spullen waarvan mijn meester aangegeven heeft dat ik die mee moet nemen. Ik zorg ervoor dat ik klaar sta voor hem. Opdracht: netjes verzorgd, rokje, het rode korset, jarretels, kousen en geen ondergoed.

Als ik klaar ben om te gaan kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen om te kijken of ik er achter kan komen wat me vandaag te wachten staat. Ik besluit toch te kijken of ik misschien een oproep kan vinden op het forum. En ja hoor. Gevonden! Ik zie dat mijn meester een oproep heeft geplaatst waarin hij mannen oproept om twee sletjes goed te komen gebruiken.

Op het moment dat ik de voordeur dicht doe voel ik de geilheid langs mijn benen druipen. Mmmmm. Ik stap in de auto. Mijn meester vraagt of ik al een idee heb waar we naar toe gaan. Ik geef eerlijk antwoord. Ja antwoord ik. Mijn meester kijkt me bedenkelijk aan. Ik zie aan zijn blik dat hij het niet al te fijn vindt dat ik weer eens mijn nieuwsgierigheid niet heb kunnen bedwingen. We gaan meemaken wat er zal gebeuren.

De cinema gaat om 12:00 open en we lopen naar binnen. Het is al gezellig druk. Genoeg te beleven en vooral om van te genieten vandaag. Ohh wat een heerlijk idee. Al die lekkere mannen die we straks samen mogen gaan delen. We kleden ons om en ons bevriende koppel komt ook binnen. Ik heb mijn datex jurkje aangetrokken. Deze heeft open cups waardoor mijn borsten goed toegankelijk zijn voor de mannen.

We lopen eerst even een rondje door de cinema om alles even goed te bekijken. Daarna even gezellig samen bijpraten voordat het feest van start zal gaan. We lopen naar de heterocinema waar voorin een bed staat. Meester blinddoekt mij. Roos mag alles zien. Ergens vind ik het geil, maar aan de andere kant wil ik ook het spektakel zien. We moet gaan staan en Roos moet zich van haar meester voorstellen. In mijn gedachte hoop ik dat ik het niet hoef te doen. Haar meester laat het publiek weten welke regels zijn. Mijn meester stelt mij voor en geeft aan dat de zelfde regels voor mij ook gelden.

We worden naar het bed geleid. Ik moet voorover gebukt staan met mijn kontje goed zichtbaar naar het publiek. Deze word met, ik denk de flogger goed opgewarmd. Ineens hoor ik naast me Roos. Zij krijgt ook mooie rode billen, maar dan met een flogger met plastic riempjes. Zo te horen zijn deze klappen mooi raak. Ook venijnig. Ineens voel ik iets anders. Wat is dat denk ik. Lang om na te denken heb ik niet. Ik realiseer me dat het de flogger is die eerder Roos kreeg. Dit keer is het niet mijn meester die mij hiermee slaat. Het is Roos haar meester die mij kennis laat maken met deze flogger. Venijnig is die zeker, maar ohh wat is die lekker! Ik hoor een man vragen hoeveel ik kan hebben. Het lijkt een vraag aan mij, maar antwoorden is mij niet toegestaan. Mijn meester beantwoord zijn vraag met 1 woord. Veel. De man laat zich dit geen tweede keer zeggen en laat zijn hand hard en raak op mijn billen ketsen.

Terwijl mijn billen opgewarmd en goed rood geslagen worden voel ik iemand voor mij komen zitten. Ohh ja kom maar op mijn al die lekkere pikken. Met alle liefde neem ik em in mijn mondje en begin ik te pijpen. Lekker mijn mondje vullen. Nadat mijn billen al lekker warm geslagen zijn word ik door mijn meester in positie gebracht om de eerste pik van de dag van achter te ontvangen. Ohh ja! Dit is wat ik wil! Dit is waar ik goed voor ben! Mijn meester trots maken en al deze mannen een onvergetelijke middag bezorgen!

Van voor en achter worden mijn gaatjes gebruikt. Het is druk in de cinema en we besluiten dan ook om naar het grote bed te verhuizen. Roos en ik moeten beide voorover bukken. Kontjes in de lucht. We nemen met alle liefde de cadeautjes van onze meesters in ontvangst. Ook Roos haar meester zweept mij. Het klikt heel ritmisch. Ze slaan synchroon. Met iedere slag kom ik steeds verder in mijn subspace. Hoe hard ze ook zijn. Ik merk dat mijn wil om mijn meester te plezieren zo sterk is dat ik alles kan hebben om hem trots te maken. Natuurlijk wil ik ook Roos haar meester trots maken. Immers was mijn meester bij voorhand heel duidelijk naar mij geweest. Naar hem zou ik ook moeten luisteren. Hij zou vandaag net zo goed mijn dominant zijn als dat mijn meester was. Mijn billen branden en voelen warm aan. Dit kan niet anders dan een mooi resultaat geven.

Onze meesters leggen ons naast elkaar op het bed. We liggen op onze rug. De mannen komen om ons heen en we weten beide wat we moeten doen. Een straf is het zeker niet. Mijn kutje, mondje en handen blijven de hele tijd goed gevuld. Echt zalig. Ik raak helemaal in extase. Heerlijke cadeautjes voor ons. De één na de andere pik voel ik in mijn kutje glijden. Ondertussen zorg ik ervoor dat de mannen die rondom mijn mondje staan ook toegang hebben tot mijn mondje. Natuurlijk laat ik mijn handen ook werken. Zo plezier ik 4 mannen tegelijk. Het duurt niet lang of de eerste ladingen warm zaad mag ik in ontvangst nemen. Ondanks dat er duidelijk vooraf aangegeven was dat klaarkomen, bij zowel Roos als mij alleen toegestaan was over onze buik en tieten kreeg ik toch zeker 4 ladingen in mijn gezicht en mondje. Ergens natuurlijk wel geil, maar zeker niet de bedoeling.

Onze meesters gaven aan dat het tijd was voor een korte pauze. Even het vocht aanvullen zodat we na de pauze klaar zouden zijn voor de tweede helft.

Na een korte pauze was het tijd voor de tweede helft. Meester Robert vertelde dat hij nog een leuke verrassing meegenomen had. Hij pakte een andere flogger. Eentje met aan het einde ringetjes van staal. Aan die ringetjes zaten tandjes die bij goed slaan mooie markeringen achter zou laten. In eerste instantie werd ik bij het zien van deze flogger een beetje angstig. Zou ik die wel aan kunnen? Toch was er niets dat ervoor zorgde dat ik mijn codewoord zou gaan gebruiken. Ik moest het van mezelf ondergaan en kon dan pas zeggen of ik em voor herhaling vatbaar vond. Ook had hij nog een andere verrassing meegenomen. Daarover later meer.

Roos en ik werden weer in positie gebracht. Eerst weer even opwarmen. De kontjes weer de lucht in. Onze meesters sloegen onze kontjes verder rood. Mmmm lekker. Ook gebruikte meester Robert de flogger met ringetjes. Om eerlijk te zijn was die zo ontzettend lekker dat ik er geen genoeg van kon krijgen. Die wilde ik wel vaker voelen.

Na het zwepen werden Roos en ik op het bed gelegd. We moesten met onze kutjes naar elkaar toe gaan liggen. De verrassing werd erbij gepakt. Een mooi formaat dubbele dildo. Meester Robert bracht deze in onze kutjes en gebood ons om ons best te doen. We begonnen onszelf te neuken. Ohh wow dat was voor mij de eerste keer om zo seks te hebben met een vrouw, maar zeker niet de laatste keer als het aan mij ligt.

Meester Robert pakte de vibrator ondertussen en zette deze om ste beurt op onze klitjes terwijl hij heftig ons met de dubbele dildo aan het neuken was. Ik wilde klaarkomen en vroeg dan ook om toestemming. Die kreeg ik als ik af zou tellen. Netjes begon ik vanaf 10 te tellen, maar nog voordat ik bij 0 was stopte meester Robert. Voor nu nog geen orgasme voor mij. Niet veel later ging meester Robert weer verder. Het duurde dan ook niet lang voordat ik weer voelde dat ik klaar zou gaan komen. Opnieuw vroeg ik om toestemming. Deze kreeg ik. Ik telde weer af en kwam heerlijk klaar.

We werden nog een laatste keer op het bed gelegd zodat de aanwezige mannen nog een keer ons goed konden doorneuken en wij hen konden pijpen. Mijn meester had gehoord dat er eerder die middag al gevraagd was om mij spuitend klaar te laten komen. Dat showtje gaf mijn meester dan ook met alle liefde weg. Met zijn magische vingers (zoals ik dat zelf altijd ervaar) begon hij mijn kutje te bewerken. Het koste hem niet veel tijd en ik voelde hoe mijn kutvocht uit mijn kutje spoot.

Het was tijd voor het klapstuk van de middag. Roos en ik werden op onze knieën gezet. De ruggen tegen elkaar aan en onze handboeien maakte meester Robert aan elkaar vast. Roos en ik konden geen kant op. We konden niet wachten op deze heerlijke bukkake. Eén voor 1 kwamen de mannen over onze tieten klaar. Tieten vol met zaad. Echte zaadsletjes die graag hun meesters trots wilde maken. Ohh wat was dat toch lekker!

Voor de mannen zat de middag met ons erop. Zelf namen we nog met z’n vieren een warme douche en de afterparty. Nadat Roos en ik ons gewassen hadden kwamen onze meesters erbij. Die hadden zo’n goede middag geregeld voor ons dat we daar natuurlijk een beloning aan moesten geven. Met alle liefde pijpte we onze meesters. Terwijl Roos haar meester pijpte likte ik zijn ballen. Het genot dat hij er duidelijk aan beleefde was een echte kers op de taart. Twee geile sletten die 1 lekkere harde pik aanbidden. Natuurlijk wilde mijn meester ook nog genieten van mijn kutje. Hij duwde me voorover, begon mijn kutje te neuken en duwde mijn hoofd richting de pik van meester Robert. Met alle liefde nam ik zijn pik in mijn mondje terwijl mijn meester mij neukte.

Na een tijdje werden Roos en ik op onze knieën voor meester Robert gezet. Onze ware beloning kregen we. Hij spoot onze gezichtjes heerlijk vol. Mmmm. Wat is het toch zalig om het subje van mijn meester te zijn.

Dank u meester, meester Robert, Roos en natuurlijk alle heerlijke mannen die ons weer een heerlijke dag hebben bezorgd. Hopelijk tot snel, maar dat ligt aan wat mijn meester wilt 😉
Bijlagen
WhatsApp Image 2023-04-30 at 02.18.03.jpeg
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile zaterdag met Roos en Linda

Bericht door Mike1966 »

Nu alle posts van deze super middag gelezen denk ik! Wat een heerlijke middag moet dat geweest zijn voor iedereen!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geile zaterdag met Roos en Linda

Bericht door Chandon »

Wat een prachtverslag! Proficiat!
Een paar plekken op je linkerbil komen me bekend voor😈😉. Jaaa die zweep met die ringetjes was wel ff doorbijten. En wie zal die man toch ook geweest zijn die vroeg hoeveel je kan hebben…maar ja dat laat maar ten raden over aangezien je geblinddoekt was.😜
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile zaterdag met Roos en Linda

Bericht door Rickjsw »

Wat een heerlijk verhaal Kinkygirl!
Ik heb de beelden direct weer voor ogen van het grote bed...en alles wat zich
daar afspeelde. Ongeremd en vol passie heb je heel veel mannen een mooie
ervaring bezorgd. Heerlijk om te zien hoe je hiervan geniet!
Met een compliment aan de meesters: zij hielden op een hele leuke en goede wijze
de regie over een heel spannend spel.
Ik speel graag weer een rol bij het volgende spel!
Rick
Gebruikersavatar
PaddyWaddy
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Geile zaterdag met Roos en Linda

Bericht door PaddyWaddy »

Geil verslag en mooi beschreven :)
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Geile zaterdag met Roos en Linda

Bericht door arnhemse teaser »

Had deze even bewaard
Wat een heerlijk verslag om zo de woensdagochtend te beginnen … heerlijk …
Hopelijk tot snel een keer Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Megalodon60, Patrick666 en 35 gasten