Ik ben er helemaal klaar

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gemma
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 aug 2021 07:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Gemma »

Ik ben er helemaal klaar voor, woensdagmiddag om 12.00 uur ben ik in de cinema. Ik ben er voor 5 jonge mannen tot maximaal 35 jaar die mij lekker willen verwennen. Alles mag en kan, stuur maar een motivatie met foto waarom jij mee gaat doen woensdag.

Tot woensdag,
Gemma
Ketsen_01.jpg
Ketsen_01.jpg (199.84 KiB) 2888 keer bekeken
Gebruikersavatar
Julian007
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 jan 2023 14:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Julian007 »

I love giving mature women a young cock to enjoy ;)
Afbeelding
Hallo! I'm a young well-educated dude who is exploring his kinky side further. I love sex and making women cum + being a bull :)
Gebruikersavatar
Julian007
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 jan 2023 14:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Julian007 »

Check your PM :)
Hallo! I'm a young well-educated dude who is exploring his kinky side further. I love sex and making women cum + being a bull :)
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Gerrit Willem »

Zou haast te mooi om waar te zijn
Tepeltje
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2019 14:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Tepeltje »

Zal niet de eerste keer zijn van deze dame zegt te komen maar op het laatste moment toch niet durft…
Gemma
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 aug 2021 07:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Gemma »

oké duidelijk. Ik kan dus beter thuis blijven, helemaal goed het scheelt me een meer dan een uur rijden. Bedankt voor het vertrouwen, zo lang over gedaan om het besluit te nemen. Gepraat met meerdere mensen op het forum en dan toch dit. Dan kan ik maar beter lekker thuis blijven. Zeer teleurgesteld in de reacties hier.
Zo jammer, Groetjes, Gemma
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Mike1966 »

Ik vind dit heel erg jammer! Niet voor mijzelf maar gewoon dat iemand nog voordat hij,zij, of wie dan ook de kans hebben gehad om zichzelf te “bewijzen” dat het klopt wat ze zeggen afgestraft word.

Sommige mensen zijn kind aan huis bij EC maar om dan andere “nieuwkomers” zo te bejegenen gaat wat mij betreft te ver.

Ja genoeg fake en nep hier aanwezig en ook ik heb die ervaringen. Hoog van de toren blazen maar puntje bij paaltje niet thuis geven. Toch niet durven, onverwacht (overmacht of lef) toch niet gaan. En dan soms ook nog teveel opdringerige mannen als ze de stap wel nemen.

Laat iedereen in zijn of haar waarde, waardeer het als ze wel komen! Komen ze toch niet pech en hopen dat je toch een geslaagd bezoek aan EC hebt. Garanties zijn er nooit en de ene mens is wat mondiger dan de andere maar daarom niet te snel en te hard oordelen maakt het allemaal wat plezieriger voor een ieder.

Nu is er een potentiële nieuwe bezoekster dusdanig afgeschrokken dat we die mogelijk echt nooit meer gaan zien! Zonde voor alle goed en welwillende heren (in dit geval).
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Julian007
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 jan 2023 14:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door Julian007 »

Ignore the ignorants. If they knew why it was cancelled on those occasions, they wouldn't behave the way they are. It was already a big discussion about it a few days back as well.

Check your PM, I have sent you a message as I know you won't be active on this page anymore.
Hallo! I'm a young well-educated dude who is exploring his kinky side further. I love sex and making women cum + being a bull :)
jack1
Berichten: 233
Lid geworden op: 14 dec 2015 11:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door jack1 »

Gemma schreef: 22 mei 2023 18:56 oké duidelijk. Ik kan dus beter thuis blijven, helemaal goed het scheelt me een meer dan een uur rijden. Bedankt voor het vertrouwen, zo lang over gedaan om het besluit te nemen. Gepraat met meerdere mensen op het forum en dan toch dit. Dan kan ik maar beter lekker thuis blijven. Zeer teleurgesteld in de reacties hier.
Zo jammer, Groetjes, Gemma
Waarom kun je maar beter thuis blijven?
kinkystelw
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2022 14:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Plassex
Contacteer:

Re: Ik ben er helemaal klaar

Bericht door kinkystelw »

Gemma schreef: 22 mei 2023 18:56 oké duidelijk. Ik kan dus beter thuis blijven, helemaal goed het scheelt me een meer dan een uur rijden. Bedankt voor het vertrouwen, zo lang over gedaan om het besluit te nemen. Gepraat met meerdere mensen op het forum en dan toch dit. Dan kan ik maar beter lekker thuis blijven. Zeer teleurgesteld in de reacties hier.
Zo jammer, Groetjes, Gemma
Dus je laat je wegjagen door 1 sceptische reactie hier?? Snap dat het eng is de eerste keer maar doe het alleen als je er ook echt achter staat..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: alban80 en 20 gasten