Natte dinsdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Natte dinsdag

Bericht door AnneK »

Afgelopen dinsdag had ik afgesproken met Benno, en met Chandon maar die moest eerst nog even naar Hilversum las ik al op de chat ;)

Best spannend. M'n eerste keer zonder MrX, m'n eerste bezoek waarbij ik zelf de regie in handen had én m'n eerste keer Amersfoort!

Ik kwam net iets over 13 uur de winkel binnen waar Benno me breed lachend opwachtte. Samen naar binnen gegaan, en dat is altijd even wennen in 't donker! Onderweg naar de kluisjes vertelde Benno als een echte gentleman wat alles was en bij de kluisjes deed ik m'n jurkje uit zodat Benno me in volle glorie kon bewonderen. Gelukkig beviel het hem zo te zien ;)

Hakken toch maar in 't kluisje gelaten en even weg bij al die priemende blikken van de mannen om ons heen. Wel bijzonder om daar meteen een bekende tegen te komen (hoi Scrum! Leuk je weer eens te zien!) maar gelukkig kenden we elkaar uit 'het wereldje'.

Benno nam me mee naar de darkroom en pakte me daar vast. Even die zenuwen eruit zoenen en voelen en dat lukte snel. Hij maakte me in no time aan het spuiten... Er was inderdaad een man die z'n kans zag maar die werd vakkundig weggebonjourd.

Snel naar het grote bed, ik wilde gelikt worden! Nou laat dat maar aan Benno over... Fucking hell. Ik bleef komen en spuiten! Ondertussen hingen de piemels bij m'n mond zonder dat ik daarom vroeg en dat irriteerde me een beetje, heb volgens mij ook iemand weggeduwd maar ik weet het niet eens meer zeker. Ik had echt even genoeg aan Benno. 😋

Na een half uurtje was het even tijd om bij te komen. Ik heb niet eens gemerkt dat die ene man me 3 stoten neukte, haha. Weinig indruk gemaakt dus 🙈

Even wat gedronken, en snel verder. Ik wilde meer! Terwijl Benno me afwisselend likte, vingerde en neukte had ik 2 heerlijke pikken in m'n hand. Eentje deed fijn een condoom om en heb ik nog lekker gepijpt.

En daar was opeens de mysterieuze krullenbol... Jong, grote bos krullen en heel respectvol! Hij hield me vast terwijl Benno zich om m'n kutje ontfermde. Speelde met m'n borsten terwijl ik hem lekker aftrok. Uiteindelijk vroeg hij of hij me mocht neuken... Ik was bang dat ik doormidden gespleten zou worden 🙈 maar het lukte gelukkig prima. Wát een lul, bizar dik ook! Ik kreeg na het neuken nog een zedig kusje op m'n voorhoofd, zo lief!

Daarna was het Benno's beurt weer. Ik kom weer honderdduizend keer klaar, pijp hier en daar nog een gecondoomde pik en hoor ondertussen Chandon binnenkomen. Tenminste dat denk ik... Ik weet het allemaal niet zo helder meer 🙈 Benno gooit me andersom op bed en neukt me doggy. Zo lekker! En daar komt Benno's brul... Hij lijkt uit z'n tenen te komen! Heerlijk 😊

Terwijl de volgende omstander me neukt hoor ik Benno en Chandon bijpraten. Opeens is Benno weer aangekleed, ik geef hem nog een kusje op z'n pik (dank dat je nog even je broek voor me open maakte) en we spreken af dat er zeker nog een vervolg gaat komen. 😋💋 Ik wens hem succes met z'n telefoontje en ga dan eerst Chandon fatsoenlijk begroeten door hem te pijpen. Wat is dat toch verrukkelijk... Dan is het Chandons beurt om eindelijk m'n kutje te gebruiken. Jezus ook die man kan neuken, gelukkig zijn er lieve behulpzame mannen om me heen die me vasthouden zodat hij me niet van het bed af neukt 🙈

De Braziliaan komt ook nog even spieken, tovert ergens een condoom vandaan zodat ik hem ook nog kan pijpen. Dat valt alleen niet mee, zo ontzettend groot. Ik ben tenslotte maar een klein meisje 😇

Na nog 100 orgasmes moet ik echt weg, hoe stom ook. Ik douche nog even, kleed me keurig aan, geef hier en daar nog kusjes en rijd dan weer naar huis, de file in.

Compleet voldaan. Wat een heerlijke middag! Wat heb ik enorm genoten, wat was het geil en fijn en lekker en alles. Smaakt zo ontzettend naar meer!

Thnx Benno voor deze fantastische kennismaking met Amersfoort. 💋
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Natte dinsdag

Bericht door Mike1966 »

Wow wat heb jij een fantastische middag gehad! Benno en Chandon hebben hun best gedaan en uiteraard de beleefde en niet opdringerige en behulpzame heren ook!!
Sommige snappen het gewoon niet en dat is en blijft altijd een beetje jammer…… Een mondige dame weet er wel raad mee anders regelt vaak de partner in “crime” het wel……
Maar heren wees toch gewoon eens blij als er een stel of dame komt naar de EC! Wees beleefd, vraag toestemming voor alles en wie weet ben je een van de gelukkige die mee mag doen!! Zo dat moest ik even kwijt!

Maar ontzettend goed om te lezen dat je enorm hebt genoten en dat het naar meer smaakt! Ook ik zou wel eens een gelukkige willen zijn bij en met jouw 😇☺️. Dan kan ik de smaak van jouw squirt vocht ook eens proeven. En nu je Amersfoort ontdekt heb word die kans misschien wel groter 😊🤭😁
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
PaddyWaddy
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2023 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Natte dinsdag

Bericht door PaddyWaddy »

Mooi, geil verslag van een leuk uitje naar Amersoort :) Jammer dat sommigen het niet helemaal lijken te snappen...
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Natte dinsdag

Bericht door Chandon »

Ik vroeg nog aan je oude date of hij je kan vasthouden terwijl k je ah neuken was anders stootte ik je van het bed af😅. Meanwhile het einde naderde stuurde je met je krappe kutje steeds mn lul de laan uit. Dus ik vroeg je oude vlam om je vast te houden je benen om hoog en ik hield je polsen vast op t bed(hebben mensen er een voorstelling bij😉). Zodoende werd Anne geforceerd om te blijven met mijn lul in haar met alle trillingen van dien. Ze wou alle kanten opspringen maar ze zat vast(gehouden). Haar rechter been trilde als een malle.net als de rest van haar lichaam overigens En dit niet een keer maar meerdere keren. Uiteindelijk was de tijd daar ook ivm file. Maar ik zag aan haar dat ze wou blijven. Ze ging lekker douchen ging aan kleden terwijl ik nog rukkende op de bank zat kreeg ik een kusje op m’n lul en ze zei netjes gedag.(tegen mij en m’n lul😜)
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Natte dinsdag

Bericht door Mike1966 »

Chandon schreef: 25 mei 2023 12:34 Ik vroeg nog aan je oude date of hij je kan vasthouden terwijl k je ah neuken was anders stootte ik je van het bed af😅. Meanwhile het einde naderde stuurde je met je krappe kutje steeds mn lul de laan uit. Dus ik vroeg je oude vlam om je vast te houden je benen om hoog en ik hield je polsen vast op t bed(hebben mensen er een voorstelling bij😉). Zodoende werd Anne geforceerd om te blijven met mijn lul in haar met alle trillingen van dien. Ze wou alle kanten opspringen maar ze zat vast(gehouden). Haar rechter been trilde als een malle.net als de rest van haar lichaam overigens En dit niet een keer maar meerdere keren. Uiteindelijk was de tijd daar ook ivm file. Maar ik zag aan haar dat ze wou blijven. Ze ging lekker douchen ging aan kleden terwijl ik nog rukkende op de bank zat kreeg ik een kusje op m’n lul en ze zei netjes gedag.(tegen mij en m’n lul😜)
Wow daar had ik ook best bij willen assisteren!
Fijn dat het zo’n spetterende middag is geweest!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: willemb en 42 gasten