Donderdag 13 juli naaktdag Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Donderdag 13 juli naaktdag Amersfoort

Bericht door Mike1966 »

Zoals in de chat al gemeld dat ik na mijn avontuur van gisteren, 12 juli in Hilversum, vandaag naar de naaktdag van Amersfoort zou gaan. Gewoon weer op goed geluk zonder voorkennis en slechts 1 aankondiging van Hotstel50 verwachte ik een niet al te drukke dag. De vakanties zijn deels ook begonnen dus ……

De stortbui boven amersfoort was precies optijd afgelopen waardoor ik om twaalf uur droog van mijn auto naar de EC kon lopen. Toegang betalen toen net drie man naar binnen, toilet bezoek uitkleden, douchen, cockring plaatsen en koffie pakken. Ik neem plaats op 1 van de banken in de lounge ruimte naast een jongere man. We raken aan de praat en hebben een goede klik. Hij zegt jij moet Mike zijn van het forum ik begin te lachen en hij zegt dat hij al een poosje dacht dat hij mij eens tegen zou komen 😊 Het blijkt Issy92 te zijn en de hele middag hebben we een goed contact en maken we het gezellig! Overigens is Issy 100% hetero dus voor de mensen die iets anders verwachten……. Sorry 😇

We kletsen wat als er een stel binnen komt dat vermoedelijk ergens net boven de 50 jaar oud zijn. Zij nemen naast elkaar plaats op een bank in de lounch ruimte en als snel doet de dame haar uiterste best om haar partner zijn pik tot diep achter in haar keeltje te krijgen. Geen kleine jongen dus respect ☺️ ze pijpt hem vol overgave, naar mijn mening tot zijn hoogtepunt, al zie ik daar geen spoor van terug 😊

Even later laat ze haar partner achter in de bank en kruipt op het grote matras en vraagt wie komt er bij? Nou dat was niet tegen dovemansoren oren gezegd. Ik kruip op mijn knieën naast haar net all Issy en aan de andere zijde is ook nog een man die ons voorbeeld volgt. Drie pikken rond haar hoofd en even later nog een vierde. Ze begint ze allemaal te strelen trekken en af en toe om en om pijpend. Ze zit ongeveer in kleermakers zit zodat we vieren ook met haar tepels kunnen spelen die voorzien zijn van hangertjes (piercings). Na een tijdje gaat ze op haar knietjes zitten (hondjes) en kan ik haar kutje bekijken en strelen. Dat laatste is niet toegestaan geeft haar partner aan die erbij is komen staan om de boel in de gaten te houden! 👍 ze mag wel geneukt worden. Haar kutje is voorzien van een rijtje ringetjes door haar schaamlippen! Gisteren was ik wel drie keer klaar gekomen maar had niet geneukt dus snel een condoom uit mijn sok gevist en over mijn harde paal gedaan. Ik neem als eerste plaats achter haar op het grote matras en begin haar eerst langzaam maar al ras harder te neuken. Lekker kutje en ik begin die dan ook harder en harder te neuken terwijl zij met de pik van Issy speelt. Ze bespeeld mijn pik met haar kutspieren en na een tijdje is het tijd om door te “rammen” en aan mijn eigen hoogtepunt te denken! Ik spuit alles in het condoom maar pomp nog even flink door tot mijn pik echt tekenen van verslapping aangeeft. Ik trek mij terug en geef mijn plek aan Issy die mij dus aflost achter de dame. Ik gun mijzelf een reinigings moment en raak aan de praat met haar partner terwijl Issy lekker aan het neuken js.
Het stel kom zo af en toe in EC Arnhem krijg ik te horen, zijn geen forum lid en doen een keertje Amersfoort aan 😊
Fijn voor ons!! Issy neukt totdat ook hij zijn zaad in zijn condoom schiet. De derde man doet snel een condoom om neukt de dame eventjes komt klaar trekt zich terug en verdwijnt de EC uit. Haar partner heeft een flinke pik en is weer opgeladen na zijn eerdere pijpbeurt en neemt plaats achter zijn partner en begint er stevig hard en diep op haar in te neuken. Andere belangstellende doen geen poging ook in te stappen waarna ik mijn groeiende pik weer wat genot gun. Ditmaal ga ik ook op mijn knietjes voor haar zitten. Zij in doggy dus eenvoudig om met mijn pik te spelen en te pijpen. Issy volgt mijn voorbeeld en neemt naast mij plaats zodat de dame met twee pikken kan spelen en afwisselend pijpen terwijl man lief haar stevig achterlangs neukt en af en toe een stevig klap op haar kont geeft. Na een flinke poos door partner zo geneukt te zijn moet hij plaats maken en neemt Issy het weer van hem over. Er ontstaat een klassieke spit-roast op het matras en Issy en ik, die gepijpt word wat langzaam over gaat in mond/keel neuken, proberen een cadans te vinden……….. 😊 aangezien we onze eerste lading al geloosd hebben houden we dit wel even vol. Tot op het punt dat ik mijn zaad verschiet en Issy ook haar kutje verlaat.
Tijd voor pauze en hygiënische stop.

Issy en ik nemen daarna plaats op een bank en het stel gaat na hun pauze richting hetero zaal. We laten ze met rust en bijna alle andere heren volgen het stel die kant op.
Na een half uurtje besluiten wij gezamenlijk even een sanitaire stop en dan even kijken waar en wat het stel aan het doen is.

Ik loop naar de hetero cinema, leeg, door naar de tussenruimte met gynaecologen stoel. Daar ligt de dame in terwijl ze stevig geneukt word door haar partner. Er staan een man of zes om haar heen toe te kijken en er lijkt actie te zijn in de gloryholes aldaar. Haar partner trekt zich terug maar niemand lijkt of wil invulling geven aan de gelegenheid. Ik kijk haar partner aan en een knikje is genoeg dus condoom om mijn groeiende pik en neem plaats tussen haar benen. Druk mijn pik haar geringde kut in en begin te pompen! Derde ronde dus ik kan er stevig en lang tegen aan 😊 steeds harder maar in ritme afwisselend voel ik haar kut knijpen. Dan komt ze iets verser overeind al luid kermend van genot en begint af te tellen, 3,2,1, en ik voel haar kut verkrampen en een enorme tegendruk geven terwijl het squirt vocht langs mijn pik uit haar kut geperst word. Ik teek mij er niets van aan en pomp stevig door. Klaarkomen lukt even niet meer en ik kijk of Issy in de buurt is. Hij staat achter mij toe te kijken en ik laat hem merken dat het tijd is om af te lossen. Snel doet ook hij weer een condoom om en neemt mijn plaats in. Ook hij pompt er stevig op los en ervaart hetzelfde als ik zojuist , hoornik later van hem. Te merken was het zeker want ook bij hem loopt het squirt vocht langs zijn benen haar kutje uit! Beide delen we de ervaring dat een dame die squirt tijden het neuken vaak de pik uit haar genotsgrotje weet te werken!

Dan moet ook Issy het opgeven en trekt zich terug. Toen Issy de dame neukte kletste ik nog wat met haar partner. Ze waren met de camper op door reis want vanavond zouden ze nog een bezoek brengen aan A’Mai in België……….. wow dapper zijnik nog maar ook daar kwamen ze zo af en toe met goede ervaringen….

We dame en ik dweilen gezamelijk de vloer terwijl de mannen “menigte” weer langzaam oplost door de EC. Voor het stel tijd om op te frissen en hun reis te vervolgen!

Issy en ik frissen ons op nemen plaats op de bank en kletsen er lustig op los. We denken dat er nog wel een stel zal komen dus zijn geduldig. En er komt nog een stel maar tot op het moment dat ik besluit de EC te verlaten om voor de files weer thuis te kunnen zijn, houdt dit stel het als kijk show voor een ieder en is er geen participatie gewenst van aanwezige heren.
Mocht Issy toch nog wat beleefd hebben Schrijft hij dat misschien zelf nog wel.

Het mag duidelijk zijn ik ben wederom met een enorme smile op mijn gezicht baar buiten gelopen.

Nu even geen EC bezoekjes meer…….. mocht ik er toch komen en wat beleven dan volgt dat vanzelf hier op het forum
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Donderdag 13 juli naaktdag Amersfoort

Bericht door Curly50hot »

Wow Mike lekkere week voor jou ga zo door 😈👅🤗
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 72
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Donderdag 13 juli naaktdag Amersfoort

Bericht door Poezenbeestje »

Lekker, lekker en nog eens lekker !! Je hebt nu een paar goede dagen achter elkaar gehad :lol: Weer een heerlijk gedetailleerd verslag
This kitten has delicious claws to play with..
Gerrit Willem
Berichten: 505
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Donderdag 13 juli naaktdag Amersfoort

Bericht door Gerrit Willem »

Leuk hoor!
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag 13 juli naaktdag Amersfoort

Bericht door Thekinkyguy »

Wat een mooie ervaring weer Mike! Mooi geschreven en leuk dat je Issy tegenkwam.

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Gebruikersavatar
Mariska-1972
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jul 2023 06:25
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Donderdag 13 juli naaktdag Amersfoort

Bericht door Mariska-1972 »

Nou mike…! Weer heel goed/geil verslag!
Ik ben meestal in extase en hoop dat ik het straks nog überhaupt ga herinneren 😛

Fijn dat jij (en mede bezoekers) genoten hebben!

XxxM
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten