De dinsdag voor mijn vakantie ging ik samen met Benno naar de EC in Amersfoort. We wisten dat we elkaar lang niet zouden zien. Ik ging 2 weken naar Italië en de dag nadat ik terug was in Nederland moest hij voor werk een week naar het buitenland. Het zou dus zeker 4 weken duren voor we elkaar weer zouden zien. Oef…
Ja. Er is iets tussen ons ontstaan. Waren we geen van beide naar op zoek, maar het is gebeurd en we genieten er intens van
Dus we hadden wederom een heerlijke geile middag met elkaar (en Peter, en John en.. ga nog maar even door..). We namen innig afscheid en keken al enorm uit naar het weerzien over 4 weken.
Afgelopen dinsdag stond ik al ruim op tijd te wachten in de buurt van de EC toen er een auto aan de kant van de weg stopte en ik Benno’s hoofd zag. Ik was even bang dat ie zou roepen: “Wat kost dat?!” maar hij keek alleen maar blij naar me
Hij parkeerde de auto en niet lang daarna was daar die langverwachte omhelzing. We renden nog nét niet naar de EC.. Helaas moesten we nog even wachten. Fuzzie was er inmiddels ook bij gekomen. Klokslag 12:00 deed Marcella de deur open en vielen we bijna naar binnen. Handdoekje voor de heren (ik heb altijd m’n eigen spulletjes bij me) en ik ging nog snel even naar het toilet om me op te frissen. Daarna met gierende banden naar beneden.
Daar stonden al een paar mannen te wachten. Nadat we ons van onze kleding ontdaan hadden liepen we samen naar het bed bij de Sling (ja, met hoofdletter S want wat mij betreft is dat één van de beste uitvindingen EVER) de rest moest even wachten.. We zoenden elkaar intens en zodra ik op het bed lag gleed Benno hard bij me naar binnen. Van zachte en tedere naar diepe en harde stoten. Zalig was dit. Benno begon daarna m’n natte kutje te likken en ik gromde van genot.. ik kwam zo lekker klaar dat ik even vergat waar ik was. Ik zag sterretjes..
Inmiddels had zich een behoorlijk groepje mannen rondom het bed verzameld die zichtbaar genoten van wat ze zagen. Er stond een man naast me met een bijzonder grote pik en Benno vroeg me hem te pijpen. Dat deed ik maar al te graag.. Terwijl Benno me onverstoord bleef neuken nam ik hem zo diep als ik kon in m’n mond en aan z’n ademhaling en gekreun te horen genoot de man eveneens. Wat was dit lekker..
Vanaf dat moment kwamen er meerdere mannen bij ons. Ik werd overal betast, kwam handen tekort, nam de één na de andere pik in m’n mond, werd veelvuldig geneukt en genoot ontzettend.. Benno stopte z’n vingers in me en begon z’n bekende kunstje uit te voeren.. ik begon vrijwel meteen te squirten en een man die al even had staan kijken begon me meteen te beffen, zéér opwindend..
Ik gaf aan even te willen pauzeren en kreeg van de lieve Fuzzie een glaasje water. Van al dat gehijg krijg je dorst..
Maar veel tijd kreeg ik niet want Benno vroeg me om op z’n gezicht te komen zitten. Dat hoef je me geen twee keer te vragen, dus binnen 2 tellen (nou ok, iets meer want ik ben ook de jongste niet meer) zat ik op ‘m en drukte m’n gretige kutje op op z’n mond. Z’n tong likte me heftig en ik bewoog lekker mee. Intussen werd ik aan alle kanten betast en bewerkt. Ineens werd ik kort in m’n billen geknepen en ik wist dat Peter er bij was gekomen (boefje) Peter is bij bijna al onze bezoeken aanwezig, onze baardmans..
Het geile spel ging door en Benno stond met de nodige regelmaat z’n plekje af zodat ik veel en vaak door iedereen gebruikt kon worden. Soms wist ik niet eens meer wie me neukte en dat gaf me een ontzettend geil gevoel.. Peter begon me hard te neuken en kwam luidruchtig klaar. Het hield niet op..
Even later lag ik weer op m’n rug. Benno was weer in me en neukte me hartstochtelijk. Peter stond naast me, ik nam z’n harde pik in m’n mond. Met m’n tong en m’n vingers gleed ik over z’n pik en z’n eikel en toen hij heftig kwam spoot hij z’n zaad in m’n mondje. De man naast me begon me meteen te zoenen en we deelden z’n zaad..
4 weken van verlangen, frustratie en geilheid kwamen er toen uit. Benno neukte me hard en voerde het tempo op. Ik zat ook tegen m’n hoogtepunt aan en toen ik kwam hoorde ik Benno luid brullen en spoot hij me vol.. hij stortte zich daarna op m’n borst en we lagen samen na te hijgen. Wat een heerlijke middag..
Snel douchen, aankleden, bedanken en afscheid nemen en daarna liepen we bijna zwevend de EC uit. Bedankt lieve, leuke en geile mannen voor een heerlijke middag.
We deden nog even een drankje in een café, en namen daarna afscheid. Deze keer niet voor lang. Vier weken? Nooit weer..
Eindelijk weer..
- Suikerpopje
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
- Benno
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Eindelijk weer..
Wat heerlijk
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Wat heerlijk omschreven deze hereniging!!
Ooit zal ik je een keer ontmoeten om er life bij zo’n middag aanwezig te kunnen zijn
Ooit zal ik je een keer ontmoeten om er life bij zo’n middag aanwezig te kunnen zijn
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Wat heerlijk beschreven @suikerpopje
- lientje
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw