Donderdag 5-10 Mike bezoekt Amersfoort en.........

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Donderdag 5-10 Mike bezoekt Amersfoort en.........

Bericht door Mike1966 »

Voorwoord: Ik weet dat sommige mijn verslagen te lang te uitgebreid en teveel detail vinden bevatten! Helaas, ik ben ik, en degene die mij kennen weten dat ik mijn eigen ding doe op mijn manier. Zo ook het maken van verslagen. Zit je niet te wachten op een wat langer uitgebreid verslag..... sla dit dan gewoon over en lees het gewoon niet. Toch nieuwsgierig dan gewoon even de tijd nemen en lekker door lezen :D

Zondag 1 Okt had ik het plan opgevat deze week weer eens geheel openminded naar de EC te gaan. Mijn "glazenbol" gaf aan dinsdag Amersfoort. Helaas bleek ik maandag ochtend wat kwakkelig te zijn waardoor plan A moest vervallen. Hopend op herstel over geschakeld op plan B, wat betekende donderdag Amersfoort.
Donderdag bijtijds naar Amersfoort zonder dat er aankondigingen waren op het forum en daarbuiten ook had ik ook geen plannen van wie dan ook vernomen. Als de deur van het slot gaat loop ik al naar binnen. Afrekenen, bios in, uitkleden en douchen (opvallend hoe weinig mensen daar gebruik van maken) Rolluik is gerepareerd constateer ik :-) Al vrij vlotjes komen er aardig wat heren ook een bezoekje brengen en vult de EC zich met mannen. Ik vraag mij stilletjes af of ik een aankondiging gemist heb want dit is echt uitzonderlijk. Ik ben niet echt van het nalopen van groots aangekondigde "feestjes" maar, indien ik aanwezig ben en er vind wat plaats altijd gezellig :-) Het blijft lang een "mannenbal" na een uur zie ik Jeffrey binnenkomen. Een aller aardigste man die ik met enige regelmaat in de EC tegen het lijf loop. Hij loopt al veel langer mee in het circuit en kent vele regulars, altijd in voor een gezellige babbel en meer...... Als Jeffrey iets van zijn gading ziet binnenkomen laat hij mij direct weten daar achteraan te gaan :-) en inderdaad na even een "ommetje" gemaakt te hebben komt hij even later aanzetten met zijn "prooi". Plaats nemend naast mij op de bank vindt er het één en ander plaats wat op zijn zachts gezegd zeer aangenaam genoemd mag worden. Volop plezier en genot voor een ieder.

De tijd tikt door en het lijkt erop dat dit mijn eerste keer dit jaar gaat worden dat er geen stel of vrouw de EC binnenkomt gedurende mijn aanwezigheid als er toch plotseling een stel binnenkomt. Lange blonde dame met een kortere man aan haar zijde. Jeffrey laat mij direct weten dat dit Suikerpopje (SP) en Benno (B) zijn. Veel over gelezen en met beide via de digitale snelweg ook wel eens contact gehad maar nooit in het echt ontmoet. Om verschillende redenen wilde ik ze wel eens ontmoeten maar dan wel spontaan en niet eens om de hier veel gewenste reden...... (dat uitleggen maakt het echt een enorm verslag dus dat bespaar ik iedereen). Het stel word welkom geheten oa door Jeffrey en nog wat bekende van SP en B, ook mijn naam valt maar er gaat bij niemand een lampje branden :-) Het stel gaat zich uitkleden en bergt hun spullen op B geeft aan dat ze bijna niet waren gekomen daar SP deze ochtend was opgestaan met rug problemen. Jeffrey bied galant aan haar wel te willen masseren voor 2 euro 50. Waar lachend voor bedankt wordt. SP neemt plaats op het centrale matras en B kruipt direct tussen haar benen om haar kutje te proeven. goedkeurend kreunt SP en flink wat van de heren nemen plaats om het matras. Ook ik neem op een gunstige plek plaats, terwijl een zeker bekende van B de beste plek bij SP haar hoofd inneemt sluit ik naast hem aan. Toekijkend hoe het spel gespeeld word, geen idee wat de wensen of de door hun gewenste gang van zaken is, vraag ik uiteindelijk om toestemming om SP ook te mogen aanraken. B heeft het te druk tussen haar benen en SP haar mond vol maar, de bekende ( ben slecht in namen maar dacht Frank) zegt dat het geen probleem is. Tieten voorzichtig strelend en tepels bespelend voel ik haar vrouwelijke zachtheid. B doet zeker iets goed want tijdens zijn bef werkzaamheden kreunt SP er heerlijk op los en gaat B over om zijn liefje te neuken. Als hij zich terug trekt zie ik mijn kans direct schoon en vraag of ik haar mag beffen. Ga je gang en direct lig ik met mijn hoofd tussen SP haar benen haar heerlijke gladde kutje te likken. Ook ik schijn iets goed te doen, afleidend aan de geluiden die SP begint te maken. Na enig tijd moet ik even op adem komen en vraagt B " nu wil je haar zeker ook even neuken?". Dat kan ik natuurlijk niet afslaan en ik plaats een condoom en penetreer haar zeiknatte kutje terwijl SP zich zelf ontfermt over de pikken bij haar mond en handen. Ik pomp stevig en snel afgewisseld met wat rustige diepe stoten van mijn dikke pik totdat mijn neukconditie instort :-( en ik mij moet laten aflossen. Ik trek mij terug verwijder het lege condoom en neem plaats naast het matras. Op dit moment komt het eindelijk uit dat ik Mike1966 van het forum ben, hoe dat exact gebeurde is mij even ontschoten maar ik stel mij netjes voor aan B en SP die totaal verbaast blijken te zijn dat ik dan de Mike van het forum ben :-) SP pakt daarna mijn pik beet en er is plaats om mij door haar te laten pijpen. ondertussen word ze lekker geneukt en ik voel mijn zaad opborrelen. Ooit had ik het haar verteld wat er dan zou gebeuren of SP dat nog wist weet ik niet maar ik spoot mijn zaad in haar mond, trok mij terug en nam haar direct vol op haar mond en begon te tongzoenen. Geen verbaasde blik of verontwaardiging dus misschien wist ze nog dat dit zou gaan gebeuren. :-) Daarna was het volgens mij tijd voor pauze en met veel humor en plezier word er water gedronken , suiker gehalte gecontroleerd wat verder gekletst totdat B erop aanstuurt om de draad weer op te pakken.

Tweede ronde zoals een andere bezoeker het al omschreef. Uiteraard neemt B de honneurs waar om SP als eerste weer tot zich te nemen. B neukt SP in een lekker tempo als Jeffrey langs loopt en omdat hij eerder aangeboden had het water voor SP aan te voeren help ik hem even herinneren. Niet uit zijn rol te halen komt hij even later, onder grote hilariteit, met 5 bekertjes water aanzetten waardoor alle activiteiten even stil komen te liggen. na deze verfrissing ligt SP al snel weer op haar rug en is met handen en mond druk met allerlei pikken en wederom krijg ik de gelegenheid om na B mijn pik in SP haar natte kutje te steken. B draagt er zorg voor dat haar kutje niet oververhit raakt terwijl ik mij weer lekker laat gaan door SP in deze houding in hoog tempo te neuken. Kletsend slaan mijn ballen hard tegen haar kont, terwijl ik SP lekker kreunend hoor zeggen lekkerrr ga door! SP geeft aan dat de massage van Jefrrey niet meer nodig is na zo'n sex behandeling! Ook dit keer sta ik mijn zaad nog niet toe te spuiten in het condoom. En ik laat mij aflossen door een andere man die ik al vaker ben tegengekomen in de EC. Ook deze neukt er lekker op los terwijl ik even op adem kom, hij word afgelost door B die zich na zijn inspanning ook weer laat aflossen door een andere man die zich al voorbereid had en met condoom om stond te wachten. Na deze man geeft B nog een uitgebreide Bef beurt aan SP om haar vervolgens nog eens te neuken en zich weer laat aflossen door de volgende man. Onderwijl is SP druk met haar orale vaardigheden en het nodige handwerk. Opvallend is onder andere dat er een donker gekleurde heer is die al trekkend naast SP haar hoofd meer gekreun laat horen dan dat SP produceert :-). Ondertussen heb ik weer een plekje bij SP haar hoofd in genomen waar zij zich op mijn pik stort. B is haar aan het neuken als SP een poging doet om mijn pik gezamenlijk met een andere pik tegelijk te pijpen. Nu is mijn pik heel normaal qua lengte maar wel wat dikker dan gemiddeld en die van de andere heer erbij is toch iets teveel om in één mondje te hebben. :-) B maakt onder het neuken de opmerking dat hij in elk geval geen verslag hoeft te maken, doelend op mijn aanwezigheid. Ik duik even weg maar kom terug dat ik dat zal doen in een vorm die aan B zijn wensen (kort en bondig) zal voldoen. :-) Daarna geeft B extra gas en komt bulderend al neukend klaar. Na zich terug getrokken te hebben neemt, naar ik later lees op het forum youngboy1992, nog plaats tussen de benen van SP. Ook hij neukt haar nog een poosje terwijl SP nog twee keer wat beter op het matras gepositioneerd word alvorens B er achter komt dat de tijd weer gevlogen is en dat het moment van vertrek genaderd is. Het feestje word afgebroken, het stel frist zich op, er word nog wat gekletst en gelachen waarna er afscheid genomen word.
Ik sneak even snel naar buiten met mijn telefoon en maak snel het bondige verslag en zet het direct online in het forum :-) Lekker geneukt. Waarna ik een douche neem bij aankleed nog wat klets met een paar heren en hen toe wens dat er nog een stel of dame komt opdraven. Na ik later heb vernomen is dat rond 18:00 ook gebeurd.

Uiteraard hadden anderen en ik niet alleen lekker geneukt! (zoals in korte versie vermeld). Ook heb ik SP haar kutje twee keer heerlijk kunnen proeven en bespelen met tong en vingers, heeft zij mijn en andere pikken gepijpt en mijn en het zaad van anderen in ontvangst genomen! Maar ook, of nog belangrijker, het was niet alleen geil het was ook gezellig, gemoedelijk en er was veel humor. Kortom een prima geslaagde middag en weer met een glimlach op mijn gezicht de EC verlaten.:-)
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 06 okt 2023 19:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Donderdag 5-10 Mike bezoekt Amersfoort en.........

Bericht door Curly50hot »

Heerlijk Mike lekker genoten en weer lekker kort en bondig 😜🤣🤣🤣
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag 5-10 Mike bezoekt Amersfoort en.........

Bericht door RobvD »

Zeer goed en geil verslag Mike! 👍
Issy92
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 jul 2020 21:53
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Maarn
Contacteer:

Re: Donderdag 5-10 Mike bezoekt Amersfoort en.........

Bericht door Issy92 »

Jaaa heb zeker een feestje gemist
Hopelijk kom ik B en sp op een andere dag weer tegen ❤️


Tot de volgende keer xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Lust, Wesleyterborg156 en 10 gasten