Straks richting gloryhole

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
goofy1967
Berichten: 108
Lid geworden op: 25 feb 2012 16:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Bussum
Contacteer:

Straks richting gloryhole

Bericht door goofy1967 »

Wij gaan vanmiddag ff een kijkje nemen in de gloryhole.
Pijpen alleen met condoom :D
geildit
Berichten: 99
Lid geworden op: 08 jan 2014 14:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Straks richting gloryhole

Bericht door geildit »

Hoelaat gaan jullie. Ik wil wel eens kennis maken
XLpaal
Berichten: 78
Lid geworden op: 23 jun 2011 09:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Gooi
Contacteer:

Re: Straks richting gloryhole

Bericht door XLpaal »

Was geil, ik zat een wat saaie film te kijken in de HE zaal terwijl Goofy ondertussen ondertussen ongemerkt de ruimte was binnen gelopen.

Op zoek naar meer spanning vond ik haar in de 'darkroom' waar ze in een gloryhole genoot van een aantal (het was nog rustig) aanwezige pikken.

Terwijl ik toekeek hoe ze vakkundig een paal met condoom (voorwaarde) afzoog haalde ik mijn inmiddels harder wordende pik uit mijn broek en trok deze harder. Dat bleef niet onopgemerkt en Goofy bood aan me te helpen. Terwijl ze me aftrok speelde ik met haar borsten waar al enkele zaadladingen overheen gegaan waren, vreemd maar geil om het sperma van enkele anderen te voelen. Het duurde niet lang en mijn zaad schoot ook over haar heerlijke volle borsten heen.
joeyros
Berichten: 33
Lid geworden op: 30 aug 2018 20:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Straks richting gloryhole

Bericht door joeyros »

XLpaal schreef: 21 okt 2023 09:41 Was geil, ik zat een wat saaie film te kijken in de HE zaal terwijl Goofy ondertussen ondertussen ongemerkt de ruimte was binnen gelopen.

Op zoek naar meer spanning vond ik haar in de 'darkroom' waar ze in een gloryhole genoot van een aantal (het was nog rustig) aanwezige pikken.

Terwijl ;) ;) ik toekeek hoe ze vakkundig een paal met condoom (voorwaarde) afzoog haalde ik mijn inmiddels harder wordende pik uit mijn broek en trok deze harder. Dat bleef niet onopgemerkt en Goofy bood aan me te helpen. Terwijl ze me aftrok speelde ik met haar borsten waar al enkele zaadladingen overheen gegaan waren, vreemd maar geil om het sperma van enkele anderen te voelen. Het duurde niet lang en mijn zaad schoot ook over haar heerlijke volle borsten heen.
Klinkt heerlijk ben benieuwd waneer ze weer langs komen dan wil ik ook wel even komen kijken
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Megalodon60 en 5 gasten