Vandaag in EC Amersfoort

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Marcel66
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2023 00:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Vandaag in EC Amersfoort

Bericht door Marcel66 »

Vandaag was ik voor de tweede keer in de EC. Wederom op de naaktdag, want dat vond ik de eerste keer ook wel spannend. Bij binnenkomst stond ik als derde in de rij voor de kassa. Voor mij een heer, daarvoor een dame waarvan ik het idee had dat ze alleen was gekomen. Nadat ik binnen was deed ik een rondje en zag ik haar in de achterste stoelen van de BIOS. Vrijwel alle heren hadden zich verzameld om dit geile gebeuren. Ze werd betast, gelikt en werd steeds meer opgewonden, als het geluid zo mocht horen. Door het raampje achterin kon ik het gadeslaan en werd ik ook steeds meer opgewonden. Nadat ze luid schreeuwend was klaar gekomen verplaatste zij zich met drie heren naar het bed bij de kluisjes. Daar stonden ze elkaar op te geilen terwijl ik schuchter toekeek. Ik probeerde mij een voorstelling te maken van de onderlinge relaties maar die leken er niet te zijn. Eenmaal op het bed werd ze stevig geneukt, wat mij nog meer opwond. Uiteindelijk dropen twee bezoekers na het bereiken van hun hoogtepunt af en keek ik haar diep in de ogen. Ik verdronk bijna. Als nieuweling zonder enig idee wat gepast zou zijn schoof ik voorizichtig naar de zijkant van het bed. Deze geile donder werd ondertussen gevingerd maar gaf ondubbelzinnig aan dat ze mijn harde paal graag in haar mond nam. Allemachtig, wat kan deze dame pijpen! Heel even was ik mij niet meer bewust van mijn omgeving tot ik bijna klaar zou komen. Alle luiken gingen bij mij dicht. Kon dit wel? Wat heb ik een spijt dat ik mij terug trok. Wie weet wie deze mooie dame was?
Fuzzie
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jul 2023 11:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vandaag in EC Amersfoort

Bericht door Fuzzie »

Mischien wat meer details over de dame??
Fuzzie
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jul 2023 11:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vandaag in EC Amersfoort

Bericht door Fuzzie »

Bbw, dun , lang , kleur haar??? , enz,enz
Marcel66
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2023 00:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vandaag in EC Amersfoort

Bericht door Marcel66 »

Oh, sorry. Donker haar, ik denk beetje Indisch tintje, stevig en vooral heel erg geil 😊
Gebruikersavatar
jelle1977
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 okt 2012 10:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vandaag in EC Amersfoort

Bericht door jelle1977 »

Hi Marcel, ik was één van de drie heren, haha. Leuk om jouw verhaal te lezen. Het klopt overigens dat ik de dame en andere twee heren niet kende hoor. Ik was trouwens degene die haar als eerste heeft geneukt op het matras.
Ik kan me voorstellen dat het wat heftig kan zijn wanneer je voor het eerst de cinema bezoekt. Maar geloof me, wanneer je gewoon oogcontact zoekt met de dame en vraagt wat zij wil, dan komt alles goed. Respect voor elkaar, dat is het belangrijkste. En natuurlijk pure geilheid, want anders gebeurt er niks.
Mocht je haar nog eens willen ontmoeten, dan is de kans het grootst wanneer je weer dezelfde dag en tijdstip teruggaat. Het gebeurt maar heel soms dat een dame op het forum direct weer contact met je opneemt. Maar wie weet, misschien heb je geluk. ;)
En eh, zit er maar niet over in dat je voortijdig bent afgehaakt. Dat heb ik zelf ook gehad toen ik nog maar net 'actief' was in dit wereldje. Komt vanzelf goed, en er is ook niets mis mee dat je een tijdje meedoet en daarna weer even de rust opzoekt.
Veel plezier nog! Groet, Jelle
Marcel66
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2023 00:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vandaag in EC Amersfoort

Bericht door Marcel66 »

Dank voor jouw reactie en tip, Jelle! Volgende keer ben ik er weer op de donderdagmiddag ;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten