Dat was meer dan lekker!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
VolleBlonde
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Dat was meer dan lekker!

Bericht door VolleBlonde »

Na vorige week op de jongerendag een gezellig gesprekje te hebben gehad en bij het afscheid bij de parkeergarage een veel belovende tongzoen te hebben gehad, heb ik gisteren wederom de stoute schoenen aangetrokken.

Met de jongeman van de veelbelovende tongzoen ben ik gisteren naar de EC gegaan. Het was heerlijk! En zeer zeker voor herhaling vatbaar! Toen we binnenkwamen zijn we eerst even in de heterozaal een stukje film gaan kijken. Na een paar minuten te hebben gekeken gingen zijn handen richting mijn benen en begon hij lekker te wrijven, van het een kwam het ander en voor ik het wist was hij me lekker aan het likken. Na een poosje genoten te hebben zijn we vervolgens onder de douche gegaan. Dit mede doordat een heer in de zaal tot twee keer toe niet begreep dat een hand wegduwen duidelijk NEE betekent!

Onder de douche hebben we elkaar ingezeept en werd ik lekker gevingerd. Natuurlijk heb ik hem ook lekker gepijpt onder de douche en heeft mij me heerlijk staand geneukt. Omdat ik het lekker vind om stevig doorgeneukt te worden zijn we vervolgens in de cruisingruimte op de bank beland waar hij me wederom heerlijk gevingerd en geneukt heeft. Waarbij de aanwezige heren op afstand bleven toekijken. Gelukkig hadden we een handdoek meegenomen aangezien het vocht behoorlijk dreef!

Nadat hij mij ondergespoten heeft zijn we ons wederom gaan douchen en hebben we nog iets gedronken. Helaas heb ik meestal geen uren tijd en moest ik daarna weer snel weg. Maar dit gaan we zeker nog eens overdoen!

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik het leuk vind als er mensen toekijken, maar: als ik en degene waar ik bezig ben willen dat er anderen mee gaan doen dan geven wij dit wel aan. Dus heren: NIET zonder te vragen aanraken s.v.p.! NEE is NEE.

Ik hoop de EC nog regelmatig te mogen bezoeken, aangezien het een TOP locatie is!
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Dat was meer dan lekker!

Bericht door Sue en Lee »

Heerlijk Volleblonde , wat heb je dat toch heerlijk opgeschreven.
Super geile middag was het weer als ik dat zo lees.

Hoop dat je nog vaak in amersoort zult zijn en....."komen"!!! :lol:
Want een top lokatie is het zeker.
En wie weet lopen we elkaar dan niet net mis!!

Bedankt voor je heerlijke verslag, zouden veel meer bezoekers moeten doen.....
Laat ons allemaal meegenieten die er even niet bij waren. :D

xxx
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Paul K
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dat was meer dan lekker!

Bericht door Paul K »

Inderdaad, lekker geil verslag!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten